Zobacz pełn± wersję : Terkotanie
Witam wszystkich!
Proszę o pomoc: co jaki¶ czas mam problem, że na luzie pod silnikiem słychać terkotanie , po wci¶nięciu sprzęgła problem mija...
Czyżby ze sprzęgłem co¶ nie tak...?
Dzięki z góry za wszelkie uwagi.
podejrzewam ze to jest wina docisku mam cos podobnie u siebie :)
Trzeba to natychmiast wymieniać?
ja stawiam na osłonę katalizatora
A ja na łożysko na wałku sprzęgłowym
jak wciskasz sprzęglo i przestaje terkotac to zurzyte bedzie łozysko wyciskowe na wałku wysprzeglaj±cym
Moja rada nie obstawiać tylko podjechać do mechanika co się zna na Hondach i on Ci prawde powie. Jak widzisz pare rzeczy może być. Ja się ostatnio przejechałem bo wymieniłem tylko 2 łożyska wałka sprzęgłowego i teraz do 3.5 k obrotów jest gitara, ale powyżej nadal mam dzwięki dziwne. A skrzyni drugi raz nie będe predko ruszał :(
docisk a raczej lozysko, ja tez to mam, i z tego co mi mowili mechanicy sa dwa wyjscia :) tj:
1. zostawiasz to i jezdzisz poki ci nie padnie do konca (denerwuje to glosne chodzenie ukladu)
2. zostawiasz u mechanika i placisz sporo $ poniewaz czesci nei sa tak drogie jak robocizna
Ja wybralem 1 opcje bo mozna tak jezdzic klikadziesiat tysiow bez problemu z tego co mi mowili :> zobaczymy ... chyba ze wczesniej wpadnie mi wiecej kaski na naprawe.
btw honde mam od niedawna moze ktos z was zweryfikowac czy serwis hondy dobre cene mi zapodal nawymiane :
Filtr powietrza "mokry" hondowski (70zł)
Filtr paliwa 70
Pasek rozrz±du 160+120+40+100+110 + regulacja (koło 300 zł)
¦wiece 80
Olej 150+20+15
Płyn Hamulcowy 80
Płyn chłodniczy 80
Uszczelka na silniku ( o ile jest wyciek oleju :> ) 50
mialem takie chrobotanie zaraz po kupnie swojej Hondy. doslownie 10 minut po kupnie na stacji paliw to uslyszalem a jak ja ogladalem tego nie bylo. nie wiem co to bylo ale stawialem na lozysko oporowe i stwierdzilem, ze jak wroce do domu to pewnie przestanie bo ona dlugo stala nie jezdzona. chyba sie nie mylilem bo po powrocie do domu (ok 175km) juz tego nie bylo i tak jest po dzis dzien.
ale tak jak koledzy pisza to moze byc wszystko...
a po tyle tego wymieniasz??
wymienia sie olej rozrz±d jak jest ok to sie zostawia albo wymienia sie sam pasek.
wiadomo ASO musi zarobić.
płyn chłodniczy po co? nie zmierza temp krzepnięcia
płyn hamulcowy chyba 14 zł DOT4
¶wiece na bank sa tańsze o 30%
a filtr paliw po co?? przerywa???
olej jest tańszy
koejna madrosc mojego ulubienca. wytlumacz mi prosze jak sprawdzisz po kupnie samochodu czy rozrzad jest ok czy nie?
silnik D15Z3 wyklucza nawet ogladanie paska rozrzadu bez zdjecia pokrywy zaworow...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.