Zobacz pełną wersję : dol d16w3 czapka d15z6.lub z8
wiam wszystkich chce zrobic w swoiej hance vtec eco ze wzgledu glownie na male spalanie mialbyc silnik d16y5 ale jak mu sie dobrze przyjrzalem to moze byc roznie napewno byl myty i odpadla pokryka z kolektora czyli swoje przeszedl a klijent twierdzi ze przebiegu ma 100 pare tys takze raczej klamie . obecnie mam w swojej hance zdrowe d16w3 i tak mysle czy by to chodzilo jak nalezy jakbym zalozyl cala glowice od d15z6 lub z8 plus kompa od d15z6 ??? czy lepiej kupic cale d15z6 a swoje d16w3 sprzedac co o tym myslicie
czy to twoje d16w3 naprawde az tak duzo pali??? skoro jest zdrowe zaloz jakas sekwencje i bedziesz jezdzil za grosze ( te silniki naprawde bardzo dobrze znosza lpg ) . sam silnik d16y5 badz d15z6 kupisz za okolo 1000-1200pln do tego robocizna wlozenie silnika przeroblka wiazki 1000 i w dodatku nie wiesz co masz moze sie okazac ze bedzie pilo oliwy tyle co benzyny :) - jak napisales roznie bywa z uzywanymi silnikami. Te silniki swoja ekonomie pokazuja tak naprawde dopiero w trasie (spalanie na poziomie 5,5 l) w miescie to jak kazda d seria ( zalezy jak sie jezdzi u mnie wychodzi srednio od 7 do 9 litrow na 100km)
skolopendra
06-11-11, 13:18
co o tym myslicie
bez sensu
nom z jednej strony macie racje ale za gazem nie przepadam a robie glownie dalsze trasy jesli chodzi o robocizne to ogarne to spokojnie samemu
skolopendra
06-11-11, 14:19
kup diesla
albo eksperymentuj z generatorem HHO
TheWitcher
06-11-11, 16:39
Jeśli chcesz żeby mało palił to polecam lekturę podręcznika o oszczędnej jeździe. A jeśli wydatek silnika pokryje Ci się ze sprzedażą starego który jest jak to określiłaś igła i będzie w dobrym stanie to polecam (oczywiście ze względu na oszczędzanie) jeśli coś będzie nie tak z silnikiem który kupisz dojdzie naprawa nie mówiąc już że będzie palił i benzynki i oleju jak smok.
Można gdybać ale i tak decyzja należy do Ciebie. Poza tym jeśli masz większe auto bo nie wiem jakie to i tak będzie dużo palił bo będzie bardziej wysilony.
buda ej9 lift ciezka raczej nie jest kolega wlasnie taka kupil z d15z6 i mnie to spalanie powalilo 6,5bp srednio wychodzi i jedzie jak dla mnie wystarczajaco
Przypuśćmy, że różnica w spalaniu wynosi litr między non-eco, a eco. Litr wachy w zaokrągleniu 5 zł. Swap z gratami jakieś 2000 zł (jak dobrze pójdzie). Czyli jest to równe 400 litrom paliwa. 400 litrów razy 100 km to 40 000 km - opłaca się?
TheWitcher
06-11-11, 19:11
Myślałem że to inny samochód;> Jeśli taki to nie będzie to za bardzo przeszkadzało ale tak jak pisał kolega Saiti :) nie jest to do końca opłacalne napisz ile Ci teraz pali i ile byś chciał by palił bo niestety ale 1 l różnicy to żadna różnica jeśli wliczyć wszystkie koszta;/
PS: Saiti 5,50 zł to nie pięć w zaokrągleniu hehehe raczej skłania do 6 ;/// chyba że od ruskiego handlarza po 4 zł pb 50 oktanów hehehe
teraz srednio mi wychodzi 9 litrow czyli za 50 na 100 km mam skrzynie od 1.4 i komputer od sam nie wiem czego bo orginal nie podchodzi na wiazke kolega kupil civa d15z6 i za 100 robi bez problemu 300 kom na czym ja robie max200 a robie okolo 700km tygodniowo czyli jakby nie liczyl leje za 350zl a w d15z6 wychodzi 233zl jakby nie liczyl wychodzi 117zl na tydzien co w miesiacu daje 500zl czyli jakby nie liczyl wiazka i komp na dzien dobry musi zrobic wyjazd skrzynia tez by sie przydala dluzsza czyli tak i tak trzeba dlubac sama wiazka komp i skrzynia w zaokragleniu 1000 z przesylkami za1500/ 2000 tys z tego co patrzylem ze swapa d15z6 bym kupil dlatego jestem sklonny ku temu zeby przy okazji przejsc na eco
kup diesla
albo eksperymentuj z generatorem HHO
Przy obecnych cenach diesla to już chyba wręcz przeciwnie :D
najlepszy byłby lpg, ale skoro za nim nie przepadasz to można sprzedać samochód i kupić ek3 :)
potwierdzam...d15z6 w trybie mieszanym 300km za 100 zł
Starstruck
07-11-11, 11:54
Albo właduj do siebie tę najdłuższą skrzynię z D15Z1/Z3. Żeby zrobić w EK3 za 100 zł 300 km trzeba się baaardzo postarać.
diesla tez nie chce ma byc civic i benzyna a jezdzac kumpla d15z6 osiagniecie spalania 300km za 100zl wcale nie bylo jakims problemem takze tak czy innaczej przechodze na eco razem ze skrzynia tylko jeszcze mysle czy pakowac calosc czy sprobowac z dolem od d16w3 a przelozyc cala reszte od D15Z6 , chyba ze uda sie sprzedac caly motor to nie bede codow tworzyl > jakby ktos wiedzial wiazke z D15Z6 to chetnie odkupie lub same wtyczki ale najchetniej calosc
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.