PDA

Zobacz pełną wersję : Wymiana uszczelek w b18c4



Lagi
05-11-11, 23:33
z uwagi iz b18c4 ktore zakupilem posiada nie znana mi historie a aktualnie silnik jest w garazu i czeka na wire tuck chcialbym wymienc wszytkie uszczelki w silniku.
Znalazlem kilka auckji na ebayu na ktorych mozna kupic cale kity. Jedynie co do uszczelki glowicy to wybor padnie na Nipponem OEM a co do reszty zastanawiam sie nad wyborem. Chcialbym osiagnac jakies 200KM po przeprowadzeniu zaplanowanych modow i cieszysc sie zdrowym silnikiem.

http://www.ebay.com/itm/Honda-Acura-1-6-1-7-1-8-DOHC-Full-Gasket-Kit-B16A2-A3-/300499774642?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AHonda&vxp=mtr&hash=item45f72eacb2

http://www.ebay.com/itm/Honda-Civic-B16A-B18C-Head-Gasket-Kit-1-6L-VTEC-DOHC-/140624967916?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item20bde6b8ec

kristico86
06-11-11, 09:02
OEM Honda :)

skolopendra
07-11-11, 18:10
Chcialbym osiagnac jakies 200KM po przeprowadzeniu zaplanowanych modow i cieszysc sie zdrowym silnikiem.

te ponad 200km to chyba nie na samych uszczelkach?

Lagi
14-11-11, 13:31
te ponad 200km to chyba nie na samych uszczelkach?

Nie nie na samych uszczelkach ale nie chce wyciagac silnika czy rozbierac jak juz bedzie siedzial w swiezo pomalowanej komorze.

a te 200+ chce uzyskac na Dolot Blox, Przepustnica Skunk2 alpha, ICA, DC-Sport 4-2-1 + 2.5cala po calosci , Obd1 + strojenie i moze walki ITR

Arturvf500
14-11-11, 13:44
to chyba bys musial robic pomiar przy -20st;)

m i C h a L e K
14-11-11, 14:29
przy wałkach z itr pęknie 200;)

Kras
14-11-11, 14:42
Znowu sie zaczyna...

skolopendra
14-11-11, 19:53
ciężko będzie ...

Lagi
15-11-11, 00:29
NIe ma co sie rozgadywac ile to wypluje bo zalozylem temat odnosnie uszczelek a nie mocy w c4.Ile da sie uzyskac tyle sie da i KONiec !!

grzesiuh
15-11-11, 14:59
to jak rwiesz głowę to porwij dół i doprężaj Panie

timoti2
15-11-11, 19:58
Lagi zwolnij miejsce w skrzynce bo nie można wysyłać PW !

Arturvf500
21-11-11, 11:59
przy wałkach z itr pęknie 200;)

sugerujesz ze zoltki zjebaly C6 i ma tylko 195KM a zakladajac z niego walki do C4 bedzie ponad 200, tak?

m i C h a L e K
21-11-11, 14:47
A ile jest C4 na wałkach z ITR +reg kółka + strojenie ponad 200 km? jak masz jakies wątpliwości zapraszam na priv , zresztą temat nie o tym.

Arturvf500
21-11-11, 15:30
A ile jest C4 na wałkach z ITR +reg kółka + strojenie ponad 200 km? jak masz jakies wątpliwości zapraszam na priv , zresztą temat nie o tym.

z serynymi tlokami i ssakiem, mierzonych przy 20st nie znam

gniesia
21-11-11, 16:38
Uszczelka misy ,pokr zaworow ,gniazd swiec moze być Corteco ;p Z OEM pod glowice rob 2 warstw ;p i lataj ;p Tylo pamietaj zeby zabielić blok :P

Lagi
27-12-11, 23:14
dawno mnie nie bylo na forum. Jak moc bedzie taka bedzie acz kolwiek chcialbym by bylo 200BHP ;))) ale to sie ozbaczy. powracaja do tematu uszczelek to pod glowice napewno idzie OEM Hondy a co do reszty sie zastanawaim jeszcze. Nie chce dlubac przy silniku w siwezej komorze silnika i pomalowanym silniku


Uszczelka misy ,pokr zaworow ,gniazd swiec moze być Corteco ;p Z OEM pod glowice rob 2 warstw ;p i lataj ;p Tylo pamietaj zeby zabielić blok :P

zabielic blok ???? sorry ze pytam ale nie spotkalem sie z tym do tej pory.