Zobacz pełną wersję : Zwiększenie mocy z 75KM na 90KM dla silnika D14Z1
Witam
Wiem, że aby zwiększyć moc należy usunąć zwężke z przepustnicy i zastąpić ją uszczelką. Jak wygląda sprawa z komputerem. Jedni piszę, że wystarczy jego reset inni, że trzeba coś w sofcie pogrzebać.
Czy ktoś może zwiększał moc dla tego rodzaju silnika?
Moja Honda jest sprowadzona z Francji, wszędzie czytam że problem dotyczy Hond z Niemiec, czy to możliwe że we Francji też stosowano obniżenie mocy?
bylo fotostory , wystarczy poszukać. Aw skrocie wypieprzasz zwęzke , reset i śmigasz :)
bez resetu tez da rade :) komputer sam po pewnym czasie przystosuje sie.
tu maja uszczelkę
http://www.autowest.pl/
szczerze ? nie polecam bez resetu , jak zmienialem nawet paliwo z 95 na 98 to robilem reset bo spalanie wzrastalo o 2-3 litry :)
ale reset polegal tylko na wyjeciu i wlozeniu bezpiecznika?
tak.
jak zmienialem nawet paliwo z 95 na 98 to robilem reset bo spalanie wzrastalo o 2-3 litry
Conajmniej niezmiernie dziwne. Gdyby ludzie znali zasadę działania kompa silnika....
a jaka jest zasada dzialania kompa silnika?:)
Sądziłem że mam silnik D1Z1 (w papierach mam - dowód rejestracyjny, że auto jest 75KM), jednak zerknąłem dzisiaj na tabliczkę znaminową (za akumulatorem) i tam o dziwo mam oznaczenie silnika: D14Z4 (MB2), czyli wynikałoby stąd, że powinienem mieć Civica 90KM? Auto było sprowadzone z Francji i przeze mnie zarejestrowane w Polsce i nie wiem na jakiej podstawie określono jego moc, czy to ja podałem, czy też na tłumaczeniu było, że 75KM.
Zatem moje pytanie brzmi jak sprawdzić moc auta?
http://img217.imageshack.us/img217/1930/silnikikx6.png
Otwórz maskę, ściąg filtr, nachyl się nad przepustnicą i ją odchyl, jak zobaczysz zwężenie to znaczy że masz zwężkę. Odkręcasz przepustnicę, wyciągasz zwężkę, kupujesz czerwony silikon za 4zł, nakładasz, zakładasz przepustnicę, wszystko przykręcasz, zakładasz filtr, wyciągasz bezpiecznik, resetujesz kompa, zakładasz bezpiecznik (zegarek powinien się zresetować), na zimnym silniku odpalasz auto, nie dotykasz przepustnicy (pedału gazu), nie włączaj niczego, czekaj aż się włączy wentylator, jak się wyłączy, to zgaś auto, odpal je ponownie, przejedź się bardzo oszczędnie z wykorzystaniem wszystkich biegów (na 5 biegu zrób z kilometr chociaż tak powoli). Zatrzymaj się i daj jej w piz** do odcięcia :)
To tyle w tym temacie.
Opis jak zwiększyć moc (usnąć zwężkę) to znalazłem na http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=14766
Tutaj w opisie filtr powietrza jest na środku po maską, u mnie zaś (2000r, 5d liftback) filtr jest z lewej strony. Od filtra idzie rura (przepustnica) w lewą stronę do silnika), gdzie trzeba szukać ewentualnej zwężki?
W tym samym miejscu - między puszką filtra, a przepustnicą.
W tym samym miejscu, tzn pod filtrem, od spodu, czy też w ruże plastikowej?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.