Zobacz pełną wersję : Obniżenie Honda Civic 5D MB2 D14Z4 (amorki i sprężyny)
marcinkowski
01-11-11, 18:46
Witam wszystkich,mam Hondę Civic 5D MB2 D14Z4,przyszedł czas na wymianę zawieszenia,a przy okazji chciałbym obniżyć troszkę Hondę i mam takie pytanko do "Was" czy takie połączenie amortyzatory gazowe Kayaba exel-G + sprężyny Eibach PRO-KIT takie jak w linku http://moto.allegro.pl/sprezyny-eibach-pro-honda-civic-ej-ek-ma-mb-wawa-i1885694479.html to będzie dobre połączenie?Czy ktoś może jeździł lub jeździ na takim zestawie?Jesli tak prosiłbym o jakąś opinie. pozdrawiam serdecznie i czekam na komentarze oraz na propozycje innych zestawień amorków i sprężyn.
Z tym ze te springi nie podejdą pod MB, jak już to tehttp://moto.allegro.pl/sprezyny-sportowe-eibach-civic-mb2-obnizajace-97-i1860629866.html lub takie http://moto.allegro.pl/sprezyny-eibach-honda-civic-ma-mb-94-01-30-30mm-i1898496201.html
Czy ktoś może jeździł lub jeździ na takim zestawie?Jesli tak prosiłbym o jakąś opinie. pozdrawiam serdecznie i czekam na komentarze oraz na propozycje innych zestawień amorków i sprężyn
Tak ja jeżdżę. Ten zestaw jest coś pomiędzy. Mam na myśli,że potrafi "komfortowo'' wybrać nie które nie równości,ale na nie których krótkich płytkich przerwach potrafi lekko łupnąć. Licz się z tym,że to są gazowe amorki i twardsze zawieszenie. Ogólnie cenie sobie te zestawienie-dobrze się prowadzi.
marcinkowski
02-11-11, 17:16
W takim razie trzeba będzie sprawić sobie taki zestaw.Lukas.FK2 Ty masz któreś sprężyny z wyżej podanych linków?
tak mam- to są te pro kity z czarnego pudełka. Tylko,że ona siądzie więcej niż 30mm :>
Te same sprężyny tutaj kosztują połowę mniej http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_tecdoc_2tab.php?wit=SKLEP&call=daj_tdGrupyS¬itle=1&wsk=O&typ=7815 ostatni komplet
marcinkowski
04-11-11, 10:06
Faktycznie połowe taniej.Dzisiaj już odebrałem je z Inter carsu.Ciekawe czemu taka różnica w cenie.
marcinkowski
07-11-11, 11:30
Mam jeszcze takie pytanko,czy podczas wymiany amortyzatorów i sprężyn cos się jeszcze wymienia tzn jakieś odboje czy coś takiego:)?
Mi siadla na Pro Kit na seryjnym amorze 55mm!!
marcinkowski
07-11-11, 21:38
uuu no to sporo,ciekawe ile u mnie usiądzie hehe
Wiesz, mam seryjny amor, przod na seryjnej sprezynie mial 74%, tyl 65% sprawnosci. Pytanie czy inny amor bozwoli na takie samo obnizenie czy moze utrzyma auto lekko wyzej (w co jednak watpie).
Zaraz po zmianie bylo na kazdym kole rowno 35mm nizej, po ulozeniu jest 55mm. ale jest spoko, na pewno nie jest za nisko, jest w sam raz.
marcinkowski
09-11-11, 11:56
no to ok,pewnie wizualnie cieszy oko hehe
marcinkowski
11-11-11, 12:38
W końcu zawieszenie zmienione,wygląda fajnie,jest twardsze ale tragedii nie ma.Także dziękuję za opinie itp.
ja zamówione mam jamexy -60/-40 na dniach przyjdą zobaczymy czy bedzie fajny efekt
fajny to będzie tylko efekt wizualny bo jeździć tym po naszych drogach usianych dziurami, garbami i zwalcowanym asfaltem sie nie da, a w zimę będziesz robił za pług uwierz mi wiem co mowie :) moim zdaniem -60 to o polowe za dużo ale sam sie przekonasz ;)
-60 jest juz na przodzie zeszła 5cm według pasa przedniego do posadzki zobaczymy jak sie ułozy ale zderzak w miare wysoko jeszcze jest :) oby zima nie była straszna lub dobrze odsnieżali :D
Szczerze to zima jezdzic na takim ~ -50mm naszymi Haniami musi byc ciut ciulato :)
spadnie śnieg to zobaczymy :)
Szczerze to zima jezdzic na takim ~ -50mm naszymi Haniami musi byc ciut ciulato :)
nie jest źle, ja jeździłem na -70 :) tyle ze bez przedniej dokładki.
Panowie Kayaby do Mb6 to:
341233 Excel-G
341234 Excel-G
SM5058 Suspension Mounting Kit
341131 Excel-G
?
gdzie kupowaliście ?
Na moich czekających na montaż na tylnej osi MB3 jest 341131.
marcinkowski
22-11-11, 21:32
Ciekawe ile Ci zejdzie na tych Jamex'ach bo ja zalożyłem Eibach Pro-kit -30mm i napewno zeszła niżej niż 30mm przynajmniej przód hehe,ale jest ok,mi się podoba,tak mialo być;)
mówie 5 cm jest nizej dzis doszło -40 na tył i teraz to w miare wyglada lecz interesuje mnie efekt na 16" tylko nie wiem czy starczy czasu przed sniegiem
Do naszej Hani 16 cali to idealny rozmiar.
tylko nie wiem czy 205 opona nie bedzie szeroka na przodzie zeby nie tarło . a bo opony są 205/45 16"
marcinkowski
23-11-11, 01:20
ja na wiosnę będę chciał założyć felgi 15" i opony 195/50 tylko myślę o ET,jakie będzie ok żeby nic nie obcierało itp.?35 będzie ok?
Do naszej Hani 16 cali to idealny rozmiar.
tylko nie wiem czy 205 opona nie bedzie szeroka na przodzie zeby nie tarło . a bo opony są 205/45 16"
U mnie przy glebie -70, Felga ET40 szerokość opony 195 niestety przy skrajnych wychyleniach opona tarła o wewnętrzną część nadkola. Jeszcze gorzej było przy ostrych zjazdach w dół np. na parkingu wtedy tarło mi o ranty. Tak więc uważajcie z obniżaniem i szerokością opony. Ogólnie problemy w 5D wynikają ze zbyt miękkich sprężyn (nie ma znaczenia H&R, Koni itd). Przy dużym obniżeniu warto zainwestować w Camber Kit.
Problemy wynikaja z nieumiejetnie dobranego ET , szerokosci felg i opon.
Opona 205/45 na feldze 16 cali i szerokosci 7 cali oraz ET 35 nic nigdzie nie obciera.
marcinkowski
23-11-11, 15:23
Rozumiem,ja mam -30mm zawieszenie także może nie będzie źle,czytalem kiedyś na forum i w sumie dużo ludzi ma felgi 15" z ET 35 no ale jeszcze będe zbierał informacje na ten temat żeby potem nie było tarcia podczas jazdy.
Czesto jest tak ze ktos kupil felgi skads od kogos a tamten je ponoc sciagnal z civica i na pewno ci spasza. I potem sa teorie ze wszystko obciera :)
marcinkowski
23-11-11, 15:36
hehe czasami lepiej sprawdzić niż uwierzyć na słowo,ale przy takim zestawieniu jak ja chce czyli zawieszenie jest -30mm felgi 15" ET 35 i oponki 195/50 chyba powinno być ok,jak myślicie?
Problemy wynikaja z nieumiejetnie dobranego ET , szerokosci felg i opon.
Opona 205/45 na feldze 16 cali i szerokosci 7 cali oraz ET 35 nic nigdzie nie obciera.
to jeszcze nie zapominaj o ciężarze silnika :) przy D15 u mnie nic nie obcierało, przy B18 już tak.
marcinkowski
23-11-11, 17:24
to u mnie też nie powinno obcierać bo mam D14 a jak z tyłem jak np usiądą 2 lub 3 osoby?
po wymianie zawieszenia zakładaliście rozpórkę przednią górną?
Te kolo jest do dupy wzgledem wygladu ale wejdzie lekko.
marcinkowski
23-11-11, 19:16
dlaczego do dupy?Za małe czy co?
Oczywiscie ze za male.
zoy, calkiem mozliwe, kwestia doboru odpowiedniej sprezyny.
Rozporke juz mialem na 14, 15 i obecnie na 16. Rozporka z VTi szalu nie robi.
zoy, calkiem mozliwe, kwestia doboru odpowiedniej sprezyny.
Nie do końca, ja mam H&R do MB6 +amory koni i przód leży strasznie nisko, a tył sterczy :) jeśli chce się równo ustawić Hankę trzeba zainwestować w zestaw z regulacją wysokości.
Co do rozpórki, tak szału nie robi ale za to szyba przednia nie pęka :p
a powie ktoś czy od innego civica podpasi zawias?? wie ktoś cos na ten temat?? trzeba wydawać na koni czy może podpasi coś od ej ek eg??
Co do rozmiaru kół i et, to jak weźmiesz 15" na 7" z et 35 (opona 195/50) to nic nie będzie ci obcierało, jak będziesz miał przy tym samym setupie et 40 też będzie dobrze (obydwa komplety użytkuję) a nawet lepiej bo przy et 35 u mnie koła z przodu leciutko wystają poza obrys błotnika (znam jednego diagnostę który lubi się do tego przyczepić). Marcinkowski jak coś to zadzwoń do mnie spotkamy się i pogadamy, będę miał na sprzedaż jeden komplet 15" i opon letnich w niezłym stanie :)
marcinkowski
28-11-11, 07:45
Ok,odezwę się.
Mam takie pytanie zmieniam w aucie sprężyny na MTS techic oraz dodatkowo amortyzatory na tylnej osi a dlatego że są już w słabej kondycji przynajmniej tak powiedziała stacja diagnostyczna. I przy wymianie mechanik mi mówi że KYB 341131 ma krótszy chromowany tłok o około 30mm, zużyty amor to bilstein. Teraz pytanie czy springi zniwelują tą różnice między przodem i tyłem czy czasami będę zmuszony do wymiany także przednich amortyzatorów czego w najbliższym czasie nie chciałbym robić. Miał może już ktoś jakieś doświadczenie w tej sprawie?
ja mam h&R tez nie sa zle ale twarde :) - 35 mm
ja mam h&R tez nie sa zle ale twarde :) - 35 mm
Może chcesz sprzedać na wiosnę? Wszystkie są progresywne? Ja mam taki setup: amorki Koni Sport (żółte) i seryjne sprężyny.
Komfort jest super, ale w szybkich łukach mogło by być sztywniej. Do aero vti sprężyny H&R pewnie byłyby odpowiednie.
Może chcesz sprzedać na wiosnę?
Jak chcesz sprężyny H&R do aero to mam takie na sprzedaż
nie sprzedaje :0 w sumie to za paczke drobnych kupilem ale jak ktos chce to mam na sprzedaz lampy przerobione dzia gielda na moim profilu mozna obejrzec pozdr
Panowie jakoś do mojego pytania nie otrzymałem odpowiedzi, przynajmniej wasze posty na to wskazują. Pomyliliście chyba działy giełda w innym miejscu!!!:rolleyes:
Panowie jakoś do mojego pytania nie otrzymałem odpowiedzi, przynajmniej wasze posty na to wskazują. Pomyliliście chyba działy giełda w innym miejscu!!!:rolleyes:
Dziękuję za pouczenie, masz rację, to nie giełda. Co do braku odpowiedzi na twoje pytanie, to myślę , że jest za mało konkretne, ale myślę, że:
1. Twarde sprężyny raczej pogłębią różnicę tłumienia amortyzatorów przód/tył.
2. Nie ufam do końca diagnostycznemu sprawdzaniu amortyzatorów. Wystarczy mieć inne ciśnienie w kołach, lub twarde sprężyny i wyniki są przekłamane.
Generalnie jak jeździsz to wiesz, że auto za bardzo pływa góra-dół i to wg mnie jest najważniejszy sygnał do zmiany amortyzatorów.
Jako ze sie forum posypalo, zapytam jeszcze raz. Co sadzicie o tym zawiasie http://www.venom24.pl/honda-civic-9501-p-37281.html ? Oplaca sie w to inwestowac? Chce troche posadzic hanke bo jak zaloze alki to stoi jak koza na oponach 195/50/15 z tylu i 195/45/15 z przodu (te dwie ida do wymiany na rozmiar taki jak z tylu - 195/50/15) :(
Co sadzicie o tym zawiasie http://www.venom24.pl/honda-civic-9501-p-37281.html
Za tą cenę to szału nie będą robił, i chyba jakieś problemy z mocowaniami są tych MTSów, tylko nie wiem czy akurat do 5D.
Kolego Paulo21 sprężyny MTS dostaniesz od chłopaków z Wejherowa jak chcesz to mogę załatwić za dobrą cenę. Z tymi amorami chyba bym nie kombinował ale to już od ciebie zależy. Obecnie u siebie mam zamontowane springi MTS tak więc poszła lekka gleba a szczególnie widoczna na przedniej osi jeżeli chodzi o felgi i opony letnie to jeżdżę na 15"x7" et 35 opona toyo 195/50/15 z rantem ochronnym. Ładnie wygląda nic nie ociera i przyciera fabryka lepiej by nie zmontowała :D.
Pustynniak
09-03-12, 08:19
witam
pytanko potrzebuje zawias do 2 tys. ktoś coś ma do polecenia jakieś namiary z góry dzięki
no a co z gwintem z 6gena? bo nie wiem juz czy przód jest taki sam jak do ma/mb i jak z tyłem?
a moze te sprężyny regulowane za allegro za 300zł
ma i mb jest taki sam a co do coiloverow to jak znam zycie to nie podpauja chyba ze jakies dedykowane ja mam sprzeyny H&R i jestem zadowolony tyle ze na seryjnym amoze
ja wiem ze ma i mb to to samo .. ale chodzi mi czy do tych własnie bud pasuje z 6 gena gwint z ek ej
nie pasuje
Skąd wiesz?
Poniżej mój post gdzie ktoś w UK zamontował gwint dedykowany do EJ, EK w 5D
Znalazłem ciekawą informację na brytyjskim forum civic5.com, niejaki SteveMB6 zainstalował w swoim VTI zestaw zawieszenia Ta-Technix
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/TA-Technics.jpg
Dla ciekawych poniżej TUV:
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/TUV1.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/TUV2.jpg
Wynika z niego, że jest to co prawda zestaw do EG2, EG3, EG4, EG5, EG6, EG8, EG9, EH6, EH9, EJ1, EJ2, bez wspominania o MA,MB,MC ale jak widać poniżej - pasuje :)
Porówanie:
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Rear.jpg
Tak siedzi tył:
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Rear2.jpg
Porównanie przednich:
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Front.jpg
Trzeba rozcinać mocowanie przewodu hamulcowego by dopasować je do nowego zawiasu:
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/FrontBracket.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Frontfork.jpg
I tu już siedzi na miejscu
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Frontfork.jpg
Tak jego autko wygląda po operacji:
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Finished1.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Finished2.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/Civic/june11-5.jpg
Z tego co pisze, to z regulacją przednich jest problem gdy są na aucie, ale (w jakiś sposób o którym nie wspomina) problem rozwiązał.
A tak wygląda jeśli zjedziemy gwintem mocno w dół :)
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Random1.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Random4.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Random3.jpg
http://i209.photobucket.com/albums/bb47/stevezetecs/civic%20coilovers/Random2.jpg
Chyba zaczynam odkładać peeleny :)
własnie Mike mi o to chodziło ale tylko jedyna przeróbka to to ze trzeba uchwyt przewodów rozciac?
no bo za tydzien chce robic to wiec czekam na od a jak nie to robie i ... bedzie leżec :D
Pomysł dobry, tylko jak to będzie w praktyce działać? Sprawdź na jakie obciążenie osi jest to zawieszenie, bo angielki są cięższe od 3d.
ja to jestem ciekaw jak ten typ jezdzi tym samochodem po podlodze
Pdpinając sie pod temat co trzeba wymienic, dokupic przy wymianie samych sprezyn?
same spręzyny są dedykowane ja u siebie mam jamexy -60-40 ale mi chodzi o gwiny bo mam juz nawet tylne wahacze regulowane zeby negatyw zrobic
Pdpinając sie pod temat co trzeba wymienic, dokupic przy wymianie samych sprezyn?
To zależy, jak masz farta to nic :)
Ja z jednej strony z tyłu musiałem kupić tulejkę i śrubę mocujące amortyzator, bo się razem zapiekły, więc poszedł w ruch diaks.
Możliwe, że gumy w których siedzą sprężyny, mogą być dziurawe, ale u mnie były w dość dobrym stanie.
same spręzyny są dedykowane ja u siebie mam jamexy -60-40 ale mi chodzi o gwiny bo mam juz nawet tylne wahacze regulowane zeby negatyw zrobic
A, to luz. Ja delikatny negatyw w aerodecku miałem już jak go kupiłem na oryginalnym zawieszeniu. I tak myślę, że jest za duży. Trochę szkoda opon...
Łukasz nie wiem jak u Ciebie było w Aero na glebie
ale w sobotę u siebie wrzuciłem springi koni102 i powiem ze masakra, siadło ładnie,ładnie się fura prezenci ale nic poza tym.
strasznie telepie na dołkach i nagle coś stuka puka itp. dodatkowo w 4 chłopa w aucie to już chyba całkiem siadała, porównując do serii zawieszenia to siadło przód -45 tył -40.
http://img12.imageshack.us/img12/6338/img2493z.jpg
Tomek, wg mnie idealnie ci siadła (jeśli drugi bok wygląda tak samo :) ). Ja mam żółte koni i H&R i przód było ok 50/50 (LPG), z tym, że lewa strona niżej o jakiś 1cm od prawej, ale jak dokończe mój patent z tulejami pod sprężynami, to będzie równo stał (prawa - lewa) a obniżenie będzie ok. 40/35. Co do sprężyn to jest twardziej ale nie ma tragedii, dobrze wybierają małe nierówności, dla mnie optymalnie.
Dobra, bo schodzimy z tematu.
przymierzam sie do springow eibacha pro kit (E4019-140) do mojej MA8 i teraz pytanie do jezdzacych z takimi sprezynami na seryjnych amortyzatorach.
Siada równo? bo slyszalem ze przod potrafi pojsc duzo nizej niz tyl? Jak ogolne wrazenia? bardzo twardo?
Panowie zapytam jeszcze raz bo juz naprawde nie wiem. Co lepiej zrobic, kupic jakis zestaw MTSa (cos takiego http://www.venom24.pl/honda-civic-9501-p-37281.html ) czy lepiej skleic jakis zestawik ze sprezyn Eibachow http://moto.allegro.pl/eibach-sklep-pelna-oferta-civic-mb-ma-warszawa-inn-i2286907075.html i amorkow Kayaby? Obecnie mam serie ale amortyzatory sa juz raczej do wymiany, pozatym chcialbym posadzic autko rowno z przodu i z tylu o 3-4cm
sportowa spręzyna i seryjny amorek odpada bo pracuje wq innym zakresie skoku wiec jak amor i sprezyna to razem sportowe czyli np mts. ja mam sprezyny na seri i przód amorki juz wylały sie a przód łądnie sieadł na -60 tył mało a jest niby -40
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/420257_338993876153383_100001283195180_1014096_296 675686_n.jpg
przymierzam sie do springow eibacha pro kit (E4019-140) do mojej MA8 i teraz pytanie do jezdzacych z takimi sprezynami na seryjnych amortyzatorach.
Siada równo? bo slyszalem ze przod potrafi pojsc duzo nizej niz tyl? Jak ogolne wrazenia? bardzo twardo?
Mi w d16b2 przód siadł ciut niżej niż tył. Wcześniej miałem d14 na innych springach obniżających (jakieś Nippon Auto Sport, niemieckie) i w 1.4 siedziały równo, natomiast w d16 siadły tak jak te eibachy, przód nieco bardziej niż tył. (czyli teoretycznie w d14 powinno siąść równo ale głowy nie dam :) )
Czy twardo? To zależy co kto za twarde uważa hehe Jeśli chcesz betonu to zapomnij, eibach pro kit to udany kompromis między komfortem a znaczną poprawą prowadzenia auta w zakrętach. Pro Kit ładnie wybiera nierównosci, nic nie stuka, nie puka. Miałem okazję jechać na świeżych mts-ach w innym aucie i dziękuję za takie sport wannabe zawieszenie... Nierówności na łuku wybiera sporo gorzej niż eibach na kayabie excel-g. Takie moje zdanie.
Ps. Excel-g wg. producenta dopuszcza jazdę na sprężynach do -30. Na takich kayabach przy siadzie ok. -40 przód i -30 tył przejechałem już 46 tyś. km. i zero problemów a wóz nie jest rozpieszczany i na paru superoesach w poznaniu oraz regularnych treningach z naszym pilskim automobilklubem, na lotnisku, dostaje w du.pę.
http://img853.imageshack.us/img853/8457/dsc02273a.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/853/dsc02273a.jpg/)
tak wygląda u mnie zestaw springi Eibach + amory Kayaba
silnik D14, koła 14 cali, według mnie przód i tył siedzi podobnie, komfort znośny natomiast nagminnie obcieram przednimi chlapaczami o wszelkie krawężniki przy zjeżdżaniu i wystające "hopki"
W takim razie przyjze sie tym Excel-g (mam takie w drugim aucie i sa faktycznie dobre) i chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie posadzenie tego sprezynami Eibacha. Te amorki mam juz na wykonczeniu a MTS mnie jakos nie przekonuje. Kolega ma to sie dziwnie auto zachowuje.
@up
Ladnie siedzi :) Wlasnie takie cos chce osiagnac :)
http://img853.imageshack.us/img853/8457/dsc02273a.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/853/dsc02273a.jpg/)
tak wygląda u mnie zestaw springi Eibach + amory Kayaba
silnik D14, koła 14 cali, według mnie przód i tył siedzi podobnie, komfort znośny natomiast nagminnie obcieram przednimi chlapaczami o wszelkie krawężniki przy zjeżdżaniu i wystające "hopki"
Hehe, mam identycznie u siebie z chlapaczami, przednie już się nawet lekko zdarły na dolnej krawędzi :)
Ps. Sądząc po zdjeciu, potwierdza się, że d14 siedzi równo a w d16 przód siada troszkę niżej. (rozumiem, że jeździsz już dłużej i springi ułożyły się prawidłowo?)
eibach pro kit to udany kompromis między komfortem a znaczną poprawą prowadzenia auta w zakrętach. Pro Kit ładnie wybiera nierównosci, nic nie stuka, nie puka.
i o to chodzi:)
maj/czerwiec bede zakladal to sie wypoweim co i jak:)
dzieki za wyczerpujaca wypowiedz :)
Panowie zwróćcie uwagę, czy nie wyciera wam farby na błotniku przez te chlapacze. ja miałem wyskrobane do metalu.
Panowie zwróćcie uwagę, czy nie wyciera wam farby na błotniku przez te chlapacze. ja miałem wyskrobane do metalu.
Dlatego przed montażem chlapaczy przykleiłem grubą przezroczystą folię w kształcie trochę większym od obrysu krawędzi chlapacza. Tak poradził mi lakiernik.
Robert1989
10-05-12, 13:47
Mam do wymiany sprężyny z tyłu więc pomyślałem że może kupię jakieś by się autko opuściło (5d z d14a2) lecz mam dwa pytania pierwsze dotyczy opony która ma rozmiar 205/50/15 czy będzie obcierać i czy się zmieści w nadkole jak zejdzie z 4cm. Drugie pytanie dotyczy amortyzatorów czy z serią będzie dobrze?
No i jeszcze jakie sprężyny kupić?
Wysyłane z mojego LG-P500 za pomocą Tapatalk 2
Panowie a może ma ktoś do sprzedania sprężynki obniżające do aerodeck 1,4
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.