nowicjusz
01-11-11, 11:40
Witam, posiadam sedana z 94r z silnikiem d15b2.
Przebieg to 220tys. i od 30tys jest zagazowany.Auto zaczelo brac strasznie duze ilosci oleju(czyt.1,5l-2l na 1000) i zastanawiam sie co jest lepiej zrobic czy dlubac przy tym bo domyslam sie, ze moga to byc pierscienie czy zmieniac silnik, ale jesli tak to na jaki i czy moj budzet(1500zl) pozwoli mi zrobic to dobrze.Bardzo prosze o porady
Przebieg to 220tys. i od 30tys jest zagazowany.Auto zaczelo brac strasznie duze ilosci oleju(czyt.1,5l-2l na 1000) i zastanawiam sie co jest lepiej zrobic czy dlubac przy tym bo domyslam sie, ze moga to byc pierscienie czy zmieniac silnik, ale jesli tak to na jaki i czy moj budzet(1500zl) pozwoli mi zrobic to dobrze.Bardzo prosze o porady