Wooju
31-10-11, 12:34
Witam,
Zakupilem wczoraj nowe EP1 z D14Z6 z 2002 :cool: . Autko ma przjechane okolo 115tys km (68tys mil) wiec czas najwyzszy zabrac sie za wymiany. Wiem ze rozrzad nalezy wymienic co 100tys km wiec to zrobie natychmiast, ale czy nalezy wymienic rowniez pompe wody? Wg ksiazki serwisowej tak, ale czy jest to niezbedne czy poczekac do 200tys z wymiana? Jak jest z wymiana swiec i plynami?
2 pytanie odnosnie klimy. Przeszukalem forum, ale znalazlem tylko pobierzne informacje. Generalnie wieje chlodne powietrze z klimy (ale to chyba bardziej dlatego ze bylo zimno na dworzu), ale rurki nie sa zimne i nie zalacza sie wiatrak przy chlodnicy. Wyczytalem zeby sprawdzic czy jest gas w ukladzie poprzez delikatne nacisniecie zaworu. Przycisnalem obydwa, (jeden pod niebieska nakretka z napisem L, a 2 pod seledynowa) i nic nie "syknelo" wiec zakladam ze nie ma nic w srodku, ale czy jesli uklad jest pusty, powinna sie zalaczyc pompa/sprzezarka i wiatrak?
Z gory dziekuje
Zakupilem wczoraj nowe EP1 z D14Z6 z 2002 :cool: . Autko ma przjechane okolo 115tys km (68tys mil) wiec czas najwyzszy zabrac sie za wymiany. Wiem ze rozrzad nalezy wymienic co 100tys km wiec to zrobie natychmiast, ale czy nalezy wymienic rowniez pompe wody? Wg ksiazki serwisowej tak, ale czy jest to niezbedne czy poczekac do 200tys z wymiana? Jak jest z wymiana swiec i plynami?
2 pytanie odnosnie klimy. Przeszukalem forum, ale znalazlem tylko pobierzne informacje. Generalnie wieje chlodne powietrze z klimy (ale to chyba bardziej dlatego ze bylo zimno na dworzu), ale rurki nie sa zimne i nie zalacza sie wiatrak przy chlodnicy. Wyczytalem zeby sprawdzic czy jest gas w ukladzie poprzez delikatne nacisniecie zaworu. Przycisnalem obydwa, (jeden pod niebieska nakretka z napisem L, a 2 pod seledynowa) i nic nie "syknelo" wiec zakladam ze nie ma nic w srodku, ale czy jesli uklad jest pusty, powinna sie zalaczyc pompa/sprzezarka i wiatrak?
Z gory dziekuje