Zobacz pełną wersję : d16z6 na d15
jak w temacie. chciałem sie dowiedziec czy kompletny doł od D15 podejdzie w zamian D16 czy
musze zmieniac układ korbowo tłokowy w obecnym bloku.
jakich ewentualnych mocy moge sie spodziewać?
---chce polatac w klasie mini---
Podejdzie bez problemu, mozesz stracic jakies 5KM..
Przynam ze troche dziwna opcja schodzic na nizszy silnik :D Moze poszukaj D15B 130KM jak chcesz w klasie mini powalczyc?
ciezko o d15b
5km straty to mnie mile zaskoczyłes :hinczyk:
yyyy chyba d15 ma troszke innej dlugosci korby.....
chyba d15 ma troszke innej dlugosci korby
no i?
Twierdzisz ze te wszystkie mini-me ktore ludzie robia nie maja prawa dzialac? :D
Tylko przypadkiem nie wsadz dolu od d15z6 bo bedziesz mial makabrycznie niska kompresje.
Dol od d15b2/b7 jest OK i z tego co pamietam w parze z glowica z d16z6 wychodzi kompresja okolo 10.2 czyli spoko.
a tak czysto teoretycznie
czy dalo by rade, jezeli tak to w jaki sposob, i przedewszystkim czy jest sens :aloha:
zeby przy minime d15b7/z6 uzyskac kompresje w okolicach 11 moze ciut wiecej ??
ciensza uszczelka czy moze bardziej splanowa glowica ? lub jedno i drugie...
a tak czysto teoretycznie
czy dalo by rade, jezeli tak to w jaki sposob, i przedewszystkim czy jest sens :aloha:
zeby przy minime d15b7/z6 uzyskac kompresje w okolicach 11 moze ciut wiecej ??
ciensza uszczelka czy moze bardziej splanowa glowica ? lub jedno i drugie...
http://www.knology.net/~jediklc/D.htm
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.