PDA

Zobacz pełną wersję : d16z6 na d15



nesta
06-05-07, 12:44
jak w temacie. chciałem sie dowiedziec czy kompletny doł od D15 podejdzie w zamian D16 czy
musze zmieniac układ korbowo tłokowy w obecnym bloku.

jakich ewentualnych mocy moge sie spodziewać?


---chce polatac w klasie mini---

Furious
06-05-07, 15:29
Podejdzie bez problemu, mozesz stracic jakies 5KM..
Przynam ze troche dziwna opcja schodzic na nizszy silnik :D Moze poszukaj D15B 130KM jak chcesz w klasie mini powalczyc?

nesta
06-05-07, 16:18
ciezko o d15b

5km straty to mnie mile zaskoczyłes :hinczyk:

Amorr
06-05-07, 17:27
yyyy chyba d15 ma troszke innej dlugosci korby.....

Furious
06-05-07, 17:30
chyba d15 ma troszke innej dlugosci korby
no i?
Twierdzisz ze te wszystkie mini-me ktore ludzie robia nie maja prawa dzialac? :D

Loobo
07-05-07, 12:11
Tylko przypadkiem nie wsadz dolu od d15z6 bo bedziesz mial makabrycznie niska kompresje.

Dol od d15b2/b7 jest OK i z tego co pamietam w parze z glowica z d16z6 wychodzi kompresja okolo 10.2 czyli spoko.

pHiZzz
07-05-07, 20:12
a tak czysto teoretycznie
czy dalo by rade, jezeli tak to w jaki sposob, i przedewszystkim czy jest sens :aloha:
zeby przy minime d15b7/z6 uzyskac kompresje w okolicach 11 moze ciut wiecej ??
ciensza uszczelka czy moze bardziej splanowa glowica ? lub jedno i drugie...

Furious
07-05-07, 21:09
a tak czysto teoretycznie
czy dalo by rade, jezeli tak to w jaki sposob, i przedewszystkim czy jest sens :aloha:
zeby przy minime d15b7/z6 uzyskac kompresje w okolicach 11 moze ciut wiecej ??
ciensza uszczelka czy moze bardziej splanowa glowica ? lub jedno i drugie...
http://www.knology.net/~jediklc/D.htm