Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : b18c4 tłoki pctx



m i C h a L e K
30-10-11, 17:37
NIe za duzy hardcore ? Splanowana glowica o 0,8mm + tłoki pctx pierwszy nadwymiar ? jaka bedzie kompresja ? i czy przy ostrych wałkach bedzie si ? Jak sie ma spotkanie zaworów z tłokiem? Jak za duzy CR to moze grubsza uszczelka ? tylko wtedy jaka ? Licze na odp osób ogarnietych w tym temacie;) Pzdr

crxd16
30-10-11, 20:12
po co glowice planowales az o prawie 1mm ? wiesz, ze rozrzad bedzie mocno przestawiony, jakie walki chcesz wrzucic? sprezanie bedzie mega wysokie, bo nie dosc ze pctx to jeszcze glowica z c4 i to masakrycznie splanowana, nie wroze dlugo temu setupowi

Fawor
30-10-11, 23:06
dlatego tez zleciłem koledze zakup seryjnej głowicy. Dopiero wtedy mozna tam włożyć jakies rozsądne wałki.

lozek
30-10-11, 23:22
Tutaj nawet na P30 może być problem już... :) na PCTXach to śmierć silnika wróżę tylko, szczególnie gdy głowica poszła o 0,8mm

Fawor
30-10-11, 23:35
ale co, na pctx i seryjej głowicy nie bedzie jezdzic? :D

lozek
31-10-11, 01:24
ale co, na pctx i seryjej głowicy nie bedzie jezdzic? :D

nieeee, mówię o tym co założyciel tematu chce zrobić. :)

m i C h a L e K
31-10-11, 08:53
Fawor juz odp na wszystkie pytania na pw;)

crxd16
31-10-11, 11:25
a tka ogolnie to nie jestem fanem pctx, bo sa meeeega ciezkie

m i C h a L e K
31-10-11, 11:30
a co za tym idzie ? jakie sa tego konsekwencje , że sa ciezkie?

grzesiuh
31-10-11, 18:21
silnik nie da rady się kręcić :(

Fawor
31-10-11, 18:25
aj tam nie da rady. Seryjne B16B tez nie daje rady się kręcić? :) Lecą na 9k aż miło. A rozbierać i szlifować blok po to, zeby zrobić z niego seryjną integre na p73 - bez sensu wg mnie.

crxd16
31-10-11, 18:56
ogolnie do 95% projektow to te tloki sa ok, po prostu nigdy nie bylem i nie bede zwolennikiem pctx, bo uwazam ze sa to kiepskie tloki i tyle, nadajce sie jednak jak wspomnialem do 95% polskich projektow, w ktych sie nie liczy krzesanie ostanich mozliwych kucy tylko popwrawienie serii

Fawor
31-10-11, 19:18
Na "ostatnie mozliwe" w NA nie wkłada się tłoków za 700zł i to jest oczywista oczywistość :) 22X na pro2 zrobią i takie jest odgórne założenie.

grzesiuh
02-11-11, 09:17
aj tam nie da rady. Seryjne B16B tez nie daje rady się kręcić?

oj Fawor, nie zrozumiałeś mnie :P

jakie sa tego konsekwencje , że sa ciezkie?

silnik nie da rady się kręcić :(
możnaby jeszcze dopisać 'dlatego że są takie ciężkie :('

Kras
02-11-11, 09:29
Krecic to sie da na kazdych. Pytanie tylko jak dlugo :)

Furious
02-11-11, 09:32
b18c4 z tłokami PCT ma stopień kompresji 13.98

m i C h a L e K
02-11-11, 14:58
jakas grubsza uszczelka pod głowe i bedzie lepiej; >

crxd16
02-11-11, 15:45
furious z jakiego kalkulatora korzystales, bo to troche nierealne, na pct w c4 to niskie okolice 13:1 ze sprezaniem sa, wiec na jakies agresywne walki i pb98/100 bedzie ok

Fawor
02-11-11, 16:17
moim zdaniem to jest jakis bug w kalkulatorze. Kiedyś istniał c-speed racing i pokazywał okolice 12.5 na takim setupie. Zeal ma chyba cos pokaszanione.

Furious
02-11-11, 16:24
kalkulator nie zakłada faktu, że te tłoki w tym silniku wystają ponad blok

m i C h a L e K
02-11-11, 17:57
kilka projektów juz jest na tłokach pctx w b18c4 i jakos problemów nie było ...

Major8
02-11-11, 18:08
kilka projektów juz jest na tłokach pctx w b18c4 i jakos problemów nie było ...
Pytasz, odpowiadają że to nie ma sensu. A Ty nadal brniesz w swoje więc po co pytasz ?
Zakładaj, jeździj, zobaczysz sam "dlaczego nie" ...

m i C h a L e K
02-11-11, 18:20
Puki co nikt nie mówił , że to nie ma sensu , crxd16 napisał że nie jest ich zwolennikiem , pytam bo moze ktos na własnej skórze się przekonał jak to wygląda ... a kto pyta ten nie błądzi , chce sie jak najwiecej dowiedziec przed złożeniem silnika.

Furious
02-11-11, 20:12
jak upierasz sie na te tloki w c4 to musisz go odprezyc np glowica z B16 i wałkami z długim czasem otwarcia, ale ja bym ich nie zakladal

m i C h a L e K
02-11-11, 20:23
aktualnie sprzedaje swoja sciętą głowice o 0,7mm i chce kupic seryjna + do tego wałki skunk stage 2

Fawor
02-11-11, 21:05
jezu jeżdzą C4 i C6 na pctx'ach i jakoś nikt nie płacze. Nie róbcie z igieł wideł.

gniesia
24-11-11, 10:39
:P Ja jestem ciekaw czy z 15 k km wytrzyma moje B18c4 z PR3 81,50 i uszczelka 2 warstwowa ... Wg zeali cr 11,63 . . . A mówicie ,ze przekłamuje oby w doł ;p

Konrad84
24-11-11, 22:25
11,63 to taka seria w b18c6, więc jeżeli będzie problem to raczej nie przez cr :)

gniesia
24-11-11, 23:28
Tak ?! O to niespodzianka troche mi humor poprawiles ;] ,ze moze byc lepiej ;)

Szuman
01-12-11, 18:32
nie zakładam nowego tematu.
może miał ktoś do czynienia z tłokami nippon racing? jak z ich jakością? chce doprężyć nieco silnik (b18c4) i nie wiem co wybrać