PDA

Zobacz pełną wersję : Da rade wsadzic do D15B2 pełny wtrysk??



Igła
06-05-07, 05:10
Wstarczy zmienic kolektor dolotowy ? czy cos jeszcze trzeba kombinowac dokladac?? mam d15b2 w IV generacji i mysle nad jakimis przerobkami.. napewno sama podmianka monowtrysku na pelny da juz pare koników.. ma ktos jakies pomysly??

Qukie
06-05-07, 08:51
Tak da się użyj opcji :szukaj: hasło: minime

kornel_no_1
09-05-07, 14:20
Opcja szukaj i wszystko jasne
Od razu mówię nie jest to takie kolorowe i łatwe sam robiłem taka przeróbkę

ceelx
09-05-07, 14:23
nie zrazaj kolegi bo w porownaniu z doznaniami jakie sa po zakonczeniu takiej operacji wszystko wydaje sie banalnie proste ;)

RDK
09-05-07, 14:47
minimeziom, minime to nie przeróbka na b7 tylko na z6, co nie? ;)

Matey
09-05-07, 14:48
na b7 jest minime... z b7 na z6 tez jest minime:D i mozna tak ciagnac ddalej :)

Ekard
09-05-07, 16:34
A czy w minime to nie chodzi o wymiane głowicy + ewentualny osprzęt?

A co do przeróbki dwupunktu na pełny wtrysk to potrzebujesz kompletnego kolektora od d15b7 albo lepiej od d16z6. Od d15b8 nie bierz bo to ci pewnie z 10 koni zabierze a nie da, ten kolektor to taka mała podróbka kolektora d15b7.

Oprócz kolektora, przepustnicy, listwy i wtrysków oraz wszystkich czujników i innych podciśnieniowych spraw porzebujesz jeszcze wiązke od d15b7 i kompa d15b7 może też być od komp d15b8 i podgrać mapy od b7.

Już nie jeden to robił, poszukaj i poczytasz a unikniesz wielu kłopotów, które się pojawią w trakcie przekładania, ale im więcej poczytasz tym niej będzie stresów.

Lcfr
09-05-07, 16:53
bardzo stary tekst z działu... teksty... :d


http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=3122


do tego nalezy dodac, ze warto zastosowac kolektor ssacy od d16z6 jak już sie kompletuje graty....i fajnie jakby wydechowy był tez od d d16z6.

ceelx
09-05-07, 16:56
wszystkich czujników i innych podciśnieniowych spraw

to akurat da sie sklecic z b2 ;)

Ekard
10-05-07, 13:34
wszystkich czujników i innych podciśnieniowych spraw

to akurat da sie sklecic z b2 ;)

Może i tak ale na przykład w moim przypadku miałem d15b8 i niby jest bliźniaczy do b7/z6, a jednak taki zaworek na dole przepustnicy (Fast Idle Valve) miałem inny niż w b7/z6. Wszystkie inne czujniki się już zgadzały.
Dla porównania d15b ma też o jeden czujnik/zaworek mniej niż d15b7/b8 czy d16z6.

Igła
10-05-07, 13:42
heh ale z tym jest klopotu :/ trzeba by mierc szrot z civicami to wtedy mozna sie bawic b jak kupie kolektor a okaze sie ze mi jakies kabelki nie pasuja albo czujnik bedzie nie taki to tylko sie bede gotowal.. lepiej zmienie CIvica na Civica :D ale juz jakiegos D16 a najchetniej B16 :d

Ekard
10-05-07, 14:16
Nie no nie ma z tym aż takiego kłopotu. Poszukaj kto już robił takie przekładki wyślij PW i popytaj co i jak.
O b2->b7 tylko czytałem i nie pomoge ale z przekładką z b8->b7 lub z6 t owal śmiało. Całość zajeła mi jakieś 4h z tym żę nad 1 głupią śrubką męczyłem się z godzinke i przeoczyłem że jeden króciec musze zaślepić. Gdy by nie to to spokojnie prekłądka kolektora drógi raz zajeła by mi z 2 godzinki.

Wieć czytaj, pytaj a unikniesz wielu kłopotów i przekładka okaże się dziecinnie łatwa.