kongokou
27-10-11, 12:48
Witam wszystkich forumowiczów
Mam problem z przełączaniem z benzyny na lpg w mojej Hondzie Civic (99r, 1.4 75KM). Założona instalacja jest 4ro letnia BRC II generacja. Problem wygląda tak: kilka dni temu wgl nie przełączał na lpg byłem u gazownika wyregulował i powiedział że bd ok. Na nagrzanym silniku gdy autko jest na biegu jałowym wchodzę na 2,5k obr. i słysze 'cykniecie elektrozaworu' silnik chodzi 2 s w miare spadania obrotów gdy zejdzie na ok. 1000 obr są dwie możliwości: albo zgaśnie i musze próbowac jeszcze raz albo zacznie się krztusić, nierówno pracować a obroty bd oscylowały od 500-1000. po kilkudziestu sekundach nierówna praca się kończy i silnik pracuje normalnie. w trasie nie mam żadnych problemów jedynie w korkach albo przy zapalaniu. Czym może to być spowodowane i jak można się z tym uporać?
Z góry dziękuję za pomoc ;)
Mam problem z przełączaniem z benzyny na lpg w mojej Hondzie Civic (99r, 1.4 75KM). Założona instalacja jest 4ro letnia BRC II generacja. Problem wygląda tak: kilka dni temu wgl nie przełączał na lpg byłem u gazownika wyregulował i powiedział że bd ok. Na nagrzanym silniku gdy autko jest na biegu jałowym wchodzę na 2,5k obr. i słysze 'cykniecie elektrozaworu' silnik chodzi 2 s w miare spadania obrotów gdy zejdzie na ok. 1000 obr są dwie możliwości: albo zgaśnie i musze próbowac jeszcze raz albo zacznie się krztusić, nierówno pracować a obroty bd oscylowały od 500-1000. po kilkudziestu sekundach nierówna praca się kończy i silnik pracuje normalnie. w trasie nie mam żadnych problemów jedynie w korkach albo przy zapalaniu. Czym może to być spowodowane i jak można się z tym uporać?
Z góry dziękuję za pomoc ;)