Zobacz pełną wersję : Kupno Civica.
Witam
Nie za bardzo wiedziałem gdzie ten post umieścić.
Zamierzam kupić Civika, model 4d lub 5d. Jak 5d to najchętniej po liftingu ('97 czy '98 ???). Z tego co widzę to najwięcej jest silników 1,4. Ze wstepnych informacji wyciągniętych z sieci doszedłem do wniosku że dobry byłby silnik 1,5 VTEC ze względu na ekonomiczność. Ostatnio oglądałem kilka Civiców 5d ('96 - '97 więc te starsze) i niemiło mnie zaskoczyła ilość miejsca z tyłu - nie mogę sie swobodnie wyprostować (mam 184). Czy w sedanach jest podobnie z ilością miejsca, może w kombi jest więcej ?
Jakie modele i jakie silniki polecacie?
Znalazłem w sieci crash-test modelu 5d natomiast nigdzie nie wiedziałem testu modelu 3d czy 4d, macie jakieś linki?
I jeszcze pytanie do kolorystyki kluczyków. Gdzieś na forum Prelude był post o tym al e nie mogę go odnaleźć. Są trzy kluczyki: czarny do codziennej eksploatacji, czerwony i popielaty - któryś z nich jest serwisowy. Macie jakiś link gdzie to wszystko jest wyjaśnione? Wczoraj oglądałem jednego Civika to facet miał czarny i czerwony, narzekał że jak kiedyś odpalił go czerwonym to nie mógł potem odpalić tym czarnym ? :)
Dzięki za wszelkie info.
[ Dodano: Sob 05 Maj, 2007 ]
Ten szary to parkingowy - ktoś wie o co chodzi ???
Witam
Nie za bardzo wiedziałem gdzie ten post umieścić.
Zamierzam kupić Civika, model 4d lub 5d. Jak 5d to najchętniej po liftingu ('97 czy '98 ???). Z tego co widzę to najwięcej jest silników 1,4. Ze wstepnych informacji wyciągniętych z sieci doszedłem do wniosku że dobry byłby silnik 1,5 VTEC ze względu na ekonomiczność. Ostatnio oglądałem kilka Civiców 5d ('96 - '97 więc te starsze) i niemiło mnie zaskoczyła ilość miejsca z tyłu - nie mogę sie swobodnie wyprostować (mam 184). Czy w sedanach jest podobnie z ilością miejsca, może w kombi jest więcej ?
Jakie modele i jakie silniki polecacie?
Znalazłem w sieci crash-test modelu 5d natomiast nigdzie nie wiedziałem testu modelu 3d czy 4d, macie jakieś linki?
I jeszcze pytanie do kolorystyki kluczyków. Gdzieś na forum Prelude był post o tym al e nie mogę go odnaleźć. Są trzy kluczyki: czarny do codziennej eksploatacji, czerwony i popielaty - któryś z nich jest serwisowy. Macie jakiś link gdzie to wszystko jest wyjaśnione? Wczoraj oglądałem jednego Civika to facet miał czarny i czerwony, narzekał że jak kiedyś odpalił go czerwonym to nie mógł potem odpalić tym czarnym ? :)
Dzięki za wszelkie info.
[ Dodano: Sob 05 Maj, 2007 ]
Ten szary to parkingowy - ktoś wie o co chodzi ???
Zdziwiłeś mnie tym brakiem miejsca. Wczoraj sam oglądałem jednego Civica 5D i mając 192cm siedząc z tyłu czułem się nadwyraz komfortowo (porównując z innymi tego rozmiaru pojazdami). Nad głową sporo miejsca, a i po odsunięciu przedniego fotela o kilka ząbków miejsca na nogi było w sam raz.
Ja posiadam 5D z 97'
Miejsca dużo,, wysoki nie jestem (180cm) ale miejsca kupa
co do silników to posiadam 1,5 VTEC-E i to co piszą o jego ekonomiczności jest prawdą , pali naprawde mało.
Pytanie dlaczego zależy co tak bardzo na wersji po liftingu??
Co do kluczyków to są dwa czarne - normalny + zapas i jeden czerwony - serwisowy.
Jestem szczęśliwym posiadaczem silnika 1,4 (d14Z4) i z pełną odpowiedzialnością mogę polecić silniczek. Ani grama oleju, spalanie od 6 do 18 l :d w zależności od nogi. Co do dynamiki to niedawno zrobiłem z pod świateł 1.5 VTEC VII gen sedan. Sytuacja się zmienia gdy masz dwóch lub więcej pasażerów, kompletnie brakuje mocy.
Co do kluczyków to są dwa czarne - normalny + zapas i jeden czerwony - serwisowy.
Jestem szczęśliwym posiadaczem silnika 1,4 (d14Z4) i z pełną odpowiedzialnością mogę polecić silniczek. Ani grama oleju, spalanie od 6 do 18 l :d w zależności od nogi. Co do dynamiki to niedawno zrobiłem z pod świateł 1.5 VTEC VII gen sedan. Sytuacja się zmienia gdy masz dwóch lub więcej pasażerów, kompletnie brakuje mocy.
nie zgodzę się 18l nie wykręcisz, 17-17,5 to max ;)
ku*** jak to trzeba jezdzic zeby tyle spaliło?? Ciekawy jestem
mysle ze jest to nie realne..
Co do kluczyków to są dwa czarne - normalny + zapas i jeden czerwony - serwisowy.
Jestem szczęśliwym posiadaczem silnika 1,4 (d14Z4) i z pełną odpowiedzialnością mogę polecić silniczek. Ani grama oleju, spalanie od 6 do 18 l :d w zależności od nogi. Co do dynamiki to niedawno zrobiłem z pod świateł 1.5 VTEC VII gen sedan. Sytuacja się zmienia gdy masz dwóch lub więcej pasażerów, kompletnie brakuje mocy.
Czy do każdego Civica VI fabrycznie były 3 komplety kluczy? Jest wiele ogłoszeń sprzedaży, gdzie mowa jest tylko o 2!
Czym się różni ten serwisowy od 2 pozostałych?
Bassmaster
06-05-07, 22:57
Co do kluczyków to są dwa czarne - normalny + zapas i jeden czerwony - serwisowy.
Dokładnie, czerwony - serwisowy służy chyba do kodowania nowych kluczyków (było o tym gdzieś na forum) ale nim samochodu nie odpalisz.
Jest wiele ogłoszeń sprzedaży, gdzie mowa jest tylko o 2!
Jeśli jest w nich mowa o serwisowym i normalnym to się nie dziwię, stacyjka jest tak blisko kolana kierowcy, że nie trudno złamać tkwiący w niej kluczyk.
Mam 2 zwykłe (czarne), serwisowego nie było. Tak wogóle to po co mi jakiś kluczyk serwisowy?
ku*** jak to trzeba jezdzic zeby tyle spaliło?? Ciekawy jestem
mysle ze jest to nie realne..
W nocy dwie godziny z Warszawy do Krakowa - Cały Bak
Tak wogóle to po co mi jakiś kluczyk serwisowy?
Zeby mozna bylo zaprogramowac nowy klucz jak zgubisz stare.
Tak wogóle to po co mi jakiś kluczyk serwisowy?
Zeby mozna bylo zaprogramowac nowy klucz jak zgubisz stare.
jak nie masz klucza seriwisowego to tez mozesz dorobić nowy klucz,,, w ASO hondy kosztuje to około 300PLN
W punkcie dorabiania kluczy zrobia ta nawet za okolo 150 pln. Ja pisalem po prostu do czego sluzy ten klucz.
Znalazłem w sieci crash-test modelu 5d natomiast nigdzie nie wiedziałem testu modelu 3d czy 4d, macie jakieś linki?
Podasz link do tego crashtestu?
Konrad84,
Da się spokojnie :) Z krakowa do katowic 1/4 baku :)
Znalazłem w sieci crash-test modelu 5d natomiast nigdzie nie wiedziałem testu modelu 3d czy 4d, macie jakieś linki?
Podasz link do tego crashtestu?
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=35
Może nie oglądaj, tylko 2,5 gwiazdki - podobnie jak Lanos choć Civic ma lepszy wynik w zderzeniu czołowym 50 vs. 38%. Z kompaktów z końca lat 90. tylko Brava, Escort i Almera (1,5 gwiazdki :/) są gorsze od Civica. Z tym że Civic na rynku był juz 3. rok a inne kompakty dopiero wchodziły na rynek co widać tutaj: http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=94
[ Dodano: Pon 07 Maj, 2007 ]
Pytanie dlaczego zależy co tak bardzo na wersji po liftingu??
Może nie aż tak bardzo, ale wychodzę z założenia że lepiej mieć nowszy i po liftingu niż starszy przed liftingiem :)
Pytanie dlaczego zależy co tak bardzo na wersji po liftingu??
Może nie aż tak bardzo, ale wychodzę z założenia że lepiej mieć nowszy i po liftingu niż starszy przed liftingiem :)
no tylko zwracam uwagę że czasami można znaleźć bardzo ładny egzemplarze przed liftem, za mniejszą kasę, a różnica pomiędzy wersją np: przed liftem z kwietnia 97 czy po lifcie z czerwca 97 może być niewielka
Dzisiaj oglądałem za 20tyś Civica 1,4 iS z 2000 roku z przebiegiem 91tyś km u dealera Hondy. Serwisowany i kupiony tamże. Ma nawet instalację LPG IV gen.
Wygląda nieźle ale sam pracownik salonu powiedział, że coś miał robione z tyłu, bo z jednej strony klapa bagażnika odstaje jakieś 5mm od krawędzi lewego nadkola. Widać z resztą, że klapa była zdejmowana.
Pytanie dlaczego zależy co tak bardzo na wersji po liftingu??
Może nie aż tak bardzo, ale wychodzę z założenia że lepiej mieć nowszy i po liftingu niż starszy przed liftingiem :)
no tylko zwracam uwagę że czasami można znaleźć bardzo ładny egzemplarze przed liftem, za mniejszą kasę, a różnica pomiędzy wersją np: przed liftem z kwietnia 97 czy po lifcie z czerwca 97 może być niewielka
No dokładnie, nie ma reguły, trzeba odnieść się do konkretnego przypadku.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.