Zobacz pełną wersję : KONI Kit 1130 - wrażenia
czesc, gadalem z tomsonem i pieniadze mam na koncie :) jednak musicie poczekac na po weekendzie majowym bo przyszly tydzien jest sparalizowany praktycznie w kazdej firmie ... Pieniadze poslane :) Adresy poslane :) Teraz tylko czekac na realizacje :)
Tyle co bylo po mojej stronie to wykonalem :)
pzdr
to git :d :d wlasnie mialem do Ciebie skrobnac bo nie ma mnie od dzisiaj przez caly tydzien pod adresem ktory Ci podalem do wysylki ale skoro Thomson bedzie dzialac dopiero po weekendzie majaowym to luz :d.(gril doszedl miodzio :d :d dzieki)
Waski czekamy na foty twojego furacza na nowym zawiasie :d :d :aloha:
Pozdro
WAski bedziesz pierwszy jak sie postarasz :P czekamy na te fotki jestem ciekawy jak bedzie siedziala na tym zawiasie.... ile w dol poszla?
sorry chłopaki że dopiero teraz ale wczoraj na Bemowie byłem caly dzień. O to fota obiecana ;)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9de849915260702.html
ile usiadła ?? ziom nie powiem Ci dokładnie, powinna usiaść -30 ale mam wrażenie że jest jeszcze niżej
pozdro
Ladnie sie prezentuje!! powiedz mi jak ustawiles twardosc zawiasu,i jak wraznia z jazdy
Pozdro
he to -35 nie jest sadze ze kolo 40 czyli ladnie :d
a na ktore pierscienie zalozyles? pzdr
Ladnie sie prezentuje!! powiedz mi jak ustawiles twardosc zawiasu,i jak wraznia z jazdy
Pozdro
dzieki :) wiesz co, jak zakładasz to od razu fabrycznie masz ustawione na twarde zawieszenie, duzo osób krytykuje, że nie da sie jezdzić, na tym zawiasie można spokojnie pośmigać, wcale nie jest tak żle jak inni to widzą
a na ktore pierscienie zalozyles?
mocno usiadła, wiec na dolnych, jeśli oczywiście mowimy o poziomie obniżenia ;)
czyli na 3 pierscieniu od gory z przodu i na 2 z tylu
a na twardym saie nieda wierz mi
czyli na 3 pierscieniu od gory z przodu i na 2 z tylu
zgadza się. W takim razie będę musiał przetestować jeszcze :)
sorry chłopaki że dopiero teraz ale wczoraj na Bemowie byłem caly dzień. O to fota obiecana ;)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9de849915260702.html
ile usiadła ?? ziom nie powiem Ci dokładnie, powinna usiaść -30 ale mam wrażenie że jest jeszcze niżej
pozdro
Czy to jest zdjecie po obnizeniu ?? Podaj prosze rozmiar swoich opon.
sorry chłopaki że dopiero teraz ale wczoraj na Bemowie byłem caly dzień. O to fota obiecana ;)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9de849915260702.html
ile usiadła ?? ziom nie powiem Ci dokładnie, powinna usiaść -30 ale mam wrażenie że jest jeszcze niżej
pozdro
Czy to jest zdjecie po obnizeniu ?? Podaj prosze rozmiar swoich opon.
195/50/15
auto stało krzywo więc jeden bok był wyżej drugi niżej, dzisiaj z ziomem byliśmy zrobić mała sesje, póżnym wieczorem powinienem wkleić nowe foty na których zdecydowanie lepiej się prezentuje
pozdro
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=db4b237c9fc6b003
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0091f4cee3abd01f
z tym że zawias długo się układa ponoć, jeszcze powinna iść w dół
pozdro
ladnie ladnie opadnij jeszcze troszke na glebe ;)
Waski a jak z ustawieniem dalej jezdzisz na najtwardszym tak jak byl ustawiony fabrycznie czy przeregulowales na miekszy
Pozdro
ladnie ladnie opadnij jeszcze troszke na glebe ;)
hehe chciałbym, nie mam nic przeciwko :) ale mam wrażenie albo to tylko złudzenie, ona jednak idzie w dół :)
3dan, jeżdze tak jak jest ustawione fabrycznie, w sumie to nie wiem dokladnie czy jest to twarde.
Rikoo, może Ty coś wiesz na ten temat :?: jaka jest usyawiona fabrycznie twardość
pozdro
nie wiem jak jak tylko zalozylem dalem na max twarde i ogien na autostrade po powrocie do domu moglem policzyc ile mam zebow i zeber :d
wiec dalem na max miekki i tak smigam do dzis
Spy shot ;)
http://i39.photobucket.com/albums/e190/zakson/94%20Civic%20Turbo%20ESi/DSC05051.jpg
Więcej fot zrobię za jakiś czas. Narazie czekam aż zawias się jeszcze ułóży (mam nadzieję) bo przód siedzi ładnie ale z obniżenia tyłu nie jestem w 100% zadowolony. Auto napewno lepiej/szybciej pokonuje zakręty. Zawias jest ustawiony na miękko i na najniższe pierścienie.
Pozdrawiam.
Ile was kosztowało zalozenie tego zawiasu jezeli oczywiscie nie robiliscie tego sami,bo wlasnie mi krzykneli ok 300stow w firmie ktora sie zajmuje tuningiem i nie wiem czy szukac dalej czy to normalna taka cena, kazdy mechanik sobie z tym poradzi??
Pozdro
300pln to troche przegiecie - to jest godzina roboty dla mechanika
Ja kilka dni temu zakładałem komplet bilsteina b6 i mechanik zrobił mi to w cenie zawiasu (kupowałem zawias od niego). Sam się za to nie zabierałem, bo dysponuję tylko lewarkiem, a podnośnik jednak znacznie ułatwia sprawę. Poza tym śruby dolnego mocowania amortyzatora lubią się zapiekać, co z reguły kończy się urwanym łbem i zagwozdką co dalej. U mnie poleciały obie z tyłu - jednak dla kogoś kto wie co i jak, nie jest to problem.
Ile was kosztowało zalozenie tego zawiasu jezeli oczywiscie nie robiliscie tego sami,bo wlasnie mi krzykneli ok 300stow w firmie ktora sie zajmuje tuningiem i nie wiem czy szukac dalej czy to normalna taka cena, kazdy mechanik sobie z tym poradzi??
Pozdro
80 zł w firmie która nie zajmuje się tuningiem.
Mnie nic nie kosztowało, ale proponowali za niewielką dopłatą tam gdzie kupiłem.
tylko nie zapomnijcie o regulacji zbieznosci przodu i tylu po wymianie zawiasu....
Wkoncu zamontowalem zawias:):) :aloha: ustawiony :jezeli chodzi o wysokosc z przodu na 2 rowku od gory, tyl 3 rowek od gory,i max miekki,no i nie wiem o co z tym dokladnie biegalo ale przekrecony w imadle o 360 stopni.Powiedzcie mi wedlug producenta to mxymalne obnizenie jest -35mm ???bo na najnizszych ustawieniach to poszedl mi odrazu grubo nizej i pewnie jeszcze siadzie troche jak sie ulozy zawias.Musze zciagnac chlapacze z przodu bo tra na progach :) i zawezil mi sie teren do parkowania z powodu kraweznikow :) Prowadzi sie super :aloha:
ziom jeszcze sie ulozy jak blaine stanol ostatnio kol mnie to jeszcze widac roznice w wysokosciach :d
Panowie czy wam tez tak nie rowno siadal ten zawias tzn nie chodzi mi o to ze tyl jest wyzej niz przod bo pewnie sobie jeszcze siadzie tylko w moim przypadku prawa strona(2 paluchy sie zmieszcza) z przodu jest wyzej niz lewa(jeden paluch ).Tyl po obu stronach jest rowny.Wymaga to jeszcze czasu zeby sie ulozylo czy moze cos nie tak zalozone lub cos nie tak prawa strona????
Pozdro
tylko w moim przypadku prawa strona(2 paluchy sie zmieszcza) z przodu jest wyzej niz lewa(jeden paluch)
Tutaj moze role grac nierowne podloze. Zawsze tak masz, na kazdej nawierzchni?
Tutaj moze role grac nierowne podloze. Zawsze tak masz, na kazdej nawierzchni?
Podloze jest rowne na takim tez to sprawdzalem,a nawet pomimo tego iz prawe kolo stoi nizej niz lewe(spadek terenu) to i tak odstep jest wiekszy niz w lewym.
moze zalozyles sprezyne do gory nogami??
Też mam już założone, póki co wszystko równo siada ;)
Od razu inna jazda jest ;)
Przy najmiększym ustawieniu jedzie się jak na serii, tłumienie nierówności jest praktycznie tak jak w seryjnym zawiasie, z tym że furka siedzi niżej i sie tak nie kładzie.
Przy ustawieniu na max twardo, auto a ja w środku auta skaczę jak ping pong ale za to nie ma się co przejmować prędkością w zakręcie :aloha: Auto jedzie jak przyklejone.
Muszę jeszcze znaleźć jakiś środek pomiędzy komfortem a twardym ustawieniem ;-)
moze zalozyles sprezyne do gory nogami??
chyba raczej sa dobrze zalozone bo pamietam jak to zakladali to zwracali na to uwage,ale sprawdze jeszcze lewa storone bo na prawej stroneie sprezyna jest na bank dobrze zalozona widac strzalke w gore.
moze na jednym masz glebe a na drugim zapomnieli obnizyc oringu i dlatego tak stoi
moze na jednym masz glebe a na drugim zapomnieli obnizyc oringu i dlatego tak stoi
To tez nie to wszystkie ringi sa na najajnizszych rowkach.Mam taka cicha nadziej ze to sie jeszcze poprostu ulozy, chociaz jest to dziwne ze tak nie rowno siada
[ Dodano: Czw 28 Cze, 2007 ]
Panowie jak wam sie jezdzi na tej glebie bo ja mam juz dosc :( podnosze z najnizszych ustawien wszystko o jeden rowek w gore bo k.... no nie wiem czy tylko ja tak mam ale nie da sie jezdzic szoruje podwoziem a szczegolnie łaczeniem kolektora z reszta wydechu na nawet niewilkich nierownosciach, a w zimie to sobie wogole nie wyobrazam jazdy na takiej glebie, nie wiem czy to tylko mi tak ten przod poszedl w dol postaram sie w weekend zrobic fotki.
Pozdro
postaram sie w weekend zrobic fotki. Moglbys wrzucic ? Bo jak widzialem fotke odrazu po zamontowaniu to srednio to wygladalo, ciekawe jak jest teraz, prosil bym abys wrzucil jakies fotki :)
p.s Na twardym tez szorujesz???
Cywa, widzisz, wystarczy poszukac i da sie znalezc watek o koni.. z tych aut, ktore sa tutaj w tym watku na zywo widzialem auto Rikoo i bardzo przyjemnie to wyglada na tym zawiasie :) pzdr
Rikoo i bardzo przyjemnie to wyglada na tym zawiasie
a dziekuje dziekuje tez mi sie strasznie podoba jak siedzi :d
Panowie jak wam sie jezdzi na tej glebie bo ja mam juz dosc
Ja mam od niedawna KONI SPORT KIT 1130-1801 w moim sedanie takim jak Rikoo.
http://img146.imageshack.us/img146/8194/konisv0.th.jpg (http://img146.imageshack.us/my.php?image=konisv0.jpg)
Nie narzekam na jazdę, może tylko trochę za twardy, ale ustawienie wysokości ma: przód na 1 pierścieniu od góry, tył - na 2 od góry (przednie mają 2 pozycje ustawienia wysokości, tylne - 3). Auto ładnie się prezentuje, opadło w stosunku do serii, nie mierzyłem ale około -30, -35 mm. Zdjąłem przednie chlapacze bo szorowały. Jakbym zmienił fele na 16", bo mam 15", to by jeszcze lepiej wyglądał.
pozdro
moja galeria w moim podpisie :aloha:
ZAWIESZENIE: Koni sport kit (Springi Eibach -35 KIEDYS) Powiedz mi czy na tym koni stoi nizej? i jak masz ustawiona wysokosc ?
tak stoi nizej i mam wszystko ustawione na max nisko
...starway moze deczko temat ale moze warto........wiec zaczne od tego, czy 1130 czy 1150..kwestia kasy nie podlega, tysiak roznicy ale jakie plusy, czy regulacje samych amorow - tlumienia - ktos wykorzystuje na co dzien i np zmienia co jakis czas czy ustawia i juz tak zostaje - to pytanie do " nie normalnych" ktorzy ciagle czegos poszukuja i zmieniaja -
w tej chwili mam H&R -30 ale...wszytsko na to wskazuje ze przod jest wiecej niz -30...jaka moge miec roznice przy zalozeniu 1130 i jkai zakres regulacji?
przy 1150 to wiadomo, prosta sprawa, ustawiamy jak chcemy:)
zalezy mi zeby auto bylo nizej, jakis -45 do -50 przod i tyl lekko wyzej, czyli pewnie -40......
czy np tein basic ma regulacje tlumienia?
Okazuje się że zawieszenie fabrycznie ustawione jest na max miękkie. Gdzieś tam na forum wyczytałem że na max twarde, czym się oczywiście zasugerowałem i chcąc sprawdzić jak się na takim max twardym jeździ ruszyłem w miasto. Było bardzo przyjemnie, wręcz niewielka różnica między tym co miałem (amor seria + spring Eibach -35mm). No to postanowiłem tak zostawić i nic nie zmieniać. Dziś mnie coś tknęło i wziąłem pokrętło i przestawiłem o 2 obroty zgodnie ze strzałeczką, po czym ugiąłem bagażnik w dół. Zdziwiłem się bo praktycznie było to niemożliwe. Od razu przekręciłem na ustawienie wyjściowe i tu już obyło się bez większego wysiłku. No to skoro jeździłem na max miękkim (myśląc że to max twarde) ustawiłem pozostałe na max twarde i poleciałem na miasto. Przejechałem jakieś 2km po Warszawie i miałem serdecznie dość !! Nie da się na takim ustawieniu jeździć po miejskich drogach. Do tego wszystko zaczęło mi latać i skrzypieć w środku :d Zaparkowałem auto i wypośrodkowałem (czyli dałem tylko 1x360 stopni z możliwych 2x360 stopni). Zobaczymy czy mi się spodoba.
Podsumowując:
- max miękkie - ustawienie jak najbardziej miejskie, na nasze drogi idealne/komfortowe, w zakrętach dobrze trzyma, mniejsze przechyły, mniejsze ugięcia, czuć że koła są przyczepione do asfaltu.
- max twarde - tylko na płaski tor.
Okazuje się że zawieszenie fabrycznie ustawione jest na max miękkie. Gdzieś tam na forum wyczytałem że na max twarde, czym się oczywiście zasugerowałem i chcąc sprawdzić jak się na takim max twardym jeździ ruszyłem w miasto. Było bardzo przyjemnie, wręcz niewielka różnica między tym co miałem (amor seria + spring Eibach -35mm). No to postanowiłem tak zostawić i nic nie zmieniać. Dziś mnie coś tknęło i wziąłem pokrętło i przestawiłem o 2 obroty zgodnie ze strzałeczką, po czym ugiąłem bagażnik w dół. Zdziwiłem się bo praktycznie było to niemożliwe. Od razu przekręciłem na ustawienie wyjściowe i tu już obyło się bez większego wysiłku. No to skoro jeździłem na max miękkim (myśląc że to max twarde) ustawiłem pozostałe na max twarde i poleciałem na miasto. Przejechałem jakieś 2km po Warszawie i miałem serdecznie dość !! Nie da się na takim ustawieniu jeździć po miejskich drogach. Do tego wszystko zaczęło mi latać i skrzypieć w środku :d Zaparkowałem auto i wypośrodkowałem (czyli dałem tylko 1x360 stopni z możliwych 2x360 stopni). Zobaczymy czy mi się spodoba.
Podsumowując:
- max miękkie - ustawienie jak najbardziej miejskie, na nasze drogi idealne/komfortowe, w zakrętach dobrze trzyma, mniejsze przechyły, mniejsze ugięcia, czuć że koła są przyczepione do asfaltu.
- max twarde - tylko na płaski tor.
miałem dokładnie to samo Ziom, teraz jeżdżę na max miękko, pozdro
a nie próbowałeś Maćku czegoś pośredniego? ;)
a nie próbowałeś Maćku czegoś pośredniego? ;)
wiesz Marcin, jak chcę się pobawić autem to takie zawieszenie jest nawet fajne ;) , ale jak jadę w dalszą trasę to wolę komfort :agent: próbowałem pośrednie ustawienie, prawie to samo co "max firm", auto podskakuje na każdej nierówności, niczym na kreskówkach dla dzieci, dokładnie czuć gdzie walec nie wyrównał dobrze nowej nawierzchni, generalnie SPORT KIT z taką regulacją jest OK :)
Jutro będę jechał do Janek a tam droga taka sobie a w weekend zrobię jakieś 700km 7ką to pewnie będę mógł coś więcej powiedzieć na temat różnych nastawów. Pewnie będą się zatrzymywał na co 2giej stacji i kręcił białym ****rykiem ;) Generalnie KIT KONI to bardzo ciekawe zawieszenie. Faza testów w toku :agent:
ja na KONI SPORT KIT śmigam już ponad 3 miesiące i przejechałem około 12.000 km, tylko te okropne drogi...
KONI SPORT KIT
http://img514.imageshack.us/img514/6114/1209071346ro7.th.jpg (http://img514.imageshack.us/my.php?image=1209071346ro7.jpg)http://img528.imageshack.us/img528/6521/1209071347ti8.th.jpg (http://img528.imageshack.us/my.php?image=1209071347ti8.jpg)http://img528.imageshack.us/img528/9241/1209071348dr9.th.jpg (http://img528.imageshack.us/my.php?image=1209071348dr9.jpg)http://img528.imageshack.us/img528/1982/1209071357nh0.th.jpg (http://img528.imageshack.us/my.php?image=1209071357nh0.jpg)
http://img514.imageshack.us/img514/5930/1209071352xc0.th.jpg (http://img514.imageshack.us/my.php?image=1209071352xc0.jpg)http://img514.imageshack.us/img514/1185/1209071353yl9.th.jpg (http://img514.imageshack.us/my.php?image=1209071353yl9.jpg)http://img509.imageshack.us/img509/3526/1209071354ti4.th.jpg (http://img509.imageshack.us/my.php?image=1209071354ti4.jpg)http://img528.imageshack.us/img528/5632/1209071356mf8.th.jpg (http://img528.imageshack.us/my.php?image=1209071356mf8.jpg)
KONI SPORT KIT
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=8194&postdays=0&postorder=asc&start=2560 http://img299.imageshack.us/my.php?image=11401835qx6.jpg
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=8194&postdays=0&postorder=asc&start=2440 http://img525.imageshack.us/my.php?image=img0995qa9.jpg
http://img237.imageshack.us/my.php?image=tnp1010078aq0.jpg http://img160.imageshack.us/my.php?image=img0618qg7.jpg
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=8194&postdays=0&postorder=asc&start=2300
ja dopiero jutro bede zakladal :)
ja dopiero jutro bede zakladal :)
nie zakładaj, nie warto, twardo jak uj!!
:aloha:
ja zalozylem odrazu po odjezdzie kuriera i jezdze na podkreconym na ful i uwazam ze moglo by byc jeszcze twardsze.
Tak jest u mnie, przód i tył na dolnym ustawieniu.
http://cssbloom.com/CIV/KONI/DSC06346_resize_small.jpg (http://cssbloom.com/CIV/KONI/DSC06346_resize.JPG)
http://cssbloom.com/CIV/KONI/DSC06353_resize_small.jpg (http://cssbloom.com/CIV/KONI/DSC06353_resize.JPG)
*****ista "kupeta" Ziom. Fajnie leży na glebie. Jakie masz fele i oponki ??
Dzieki.
Toyo Proxies 195x50 , felgi 15 chyba Aluet się zwą, ale one nie są wcale fajne :(
ja mam dokładnie 195/50 R15, widziałem takiego samego sedana bliźniaka jak mój, na seryjnym zawieszeniu, zaparkowałem obok, jest różnica :)
..wlasnie skonczylem montaz i wstepne oblatywanie 1130...zaczne od wysokosci auta, po przejechaniu okolo 10 kilometrow na nowo zalozonym zawiasie wysokosc wzgledem starego zawiasu (springi h&r -30, amory tokico ) a koni 1130 jest roznica okolo 1.5 cm nizej oczywiscie :) co mnie bardzo cieszy, pewnie usiadzie jesczcze troche wiec bedzie okej, dodam iz ustawienia wysokosci sprezyn na najnizsze zabki...jazda : ustawione na maks twadro, plaska droga, mostek, zakrety.....jak dla mnie bajka, mimo iz twardo to auto nie odrywa sie od jezdni, reaguje bardzo szybko i pewnie na ruchy kierownica zarowno przod auta jak i tyl,
pierwsze wrazenia pozytywnie czyli jest to czego chcialem, nizej i twardziej ale z zachowaniem bezpieczenstwa, jutro jade w strone Plocka i przetestuje kilka ustawien, foty zapodam przed i po...zalozeniu koni
maciek7600
19-09-07, 00:11
no to macie fajnie bo ja pierwszy wplacilem :d a ostatni odbiore moje 1150 hromowane koni :( tez bym opisal wrazenia z jazdy ale dopiero w polowie pazdziernika :/
..wlasnie skonczylem montaz i wstepne oblatywanie 1130...zaczne od wysokosci auta, po przejechaniu okolo 10 kilometrow na nowo zalozonym zawiasie wysokosc wzgledem starego zawiasu (springi h&r -30, amory tokico ) a koni 1130 jest roznica okolo 1.5 cm nizej oczywiscie :) co mnie bardzo cieszy, pewnie usiadzie jesczcze troche wiec bedzie okej, dodam iz ustawienia wysokosci sprezyn na najnizsze zabki...jazda : ustawione na maks twadro, plaska droga, mostek, zakrety.....jak dla mnie bajka, mimo iz twardo to auto nie odrywa sie od jezdni, reaguje bardzo szybko i pewnie na ruchy kierownica zarowno przod auta jak i tyl,
pierwsze wrazenia pozytywnie czyli jest to czego chcialem, nizej i twardziej ale z zachowaniem bezpieczenstwa, jutro jade w strone Plocka i przetestuje kilka ustawien, foty zapodam przed i po...zalozeniu koni
racja Ziom, podstawowy problem to polskie drogi, gdyby były równe to też bym mógł jeździć na max twardo, auto zupełnie inaczej się zachowuje także i na zakrętach, pozdro
no to macie fajnie bo ja pierwszy wplacilem :d a ostatni odbiore moje 1150 hromowane koni :( tez bym opisal wrazenia z jazdy ale dopiero w polowie pazdziernika :/
spoko Maciek, wypróbujemy Twój nowy zawias na spocie :agent:
http://images13.fotosik.pl/99/95421e6426004f77m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=95421e6426004f77)
Tak jest u mnie. Wszystko jest obniżone na maksa. Wrazenia są super wyjechałem z warsztatu na twardym i już tak zostało nie chce nawet myśleć o przekręcaniu pokrętła w lewo. :d :agent:
..wrazenia z podrozy - kierunek Plock, 4 lekkie osoby na pokladzie - w zasadzie nie odczolem tak jak na starym zawieszeniu ze mam prawie pelny sklad w samochodzie, to wlasnie bylo najbardziej zadziwiajace, mimo iz tyl byl ciezszy bardzo fajnie sie prowadzil, pokonywanie zakretow szybko i pewnie, reakcja na koleiny troche wieksza ale....zawsze jakos boczkiem lub po srodku drogi, najgorsze byly nierownosci ktore nagle zaskakiwaly w malych wioskach...pomimo predkosci miedzy 100 a 140 km/h civ pewnie trzymal sie drogi
jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym zawieszeniem, auto nie skacze po drodze, inaczej hamuje i inaczej przyspiesza, mam nadzieje ze to subiektywne odczucie
zawias ustawiony byl na 180 stopni od najtwardzszego
aaa i dodam ze tyl samochodu jest nadal nieco wyzej niz przod nawet na zatankowanym full paliwie
[ Dodano: Pią 21 Wrz, 2007 ]
Obrazek (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=95421e6426004f77)
Tak jest u mnie. Wszystko jest obniżone na maksa. Wrazenia są super wyjechałem z warsztatu na twardym i już tak zostało nie chce nawet myśleć o przekręcaniu pokrętła w lewo. :d :agent:
niewiem gdzie uzywasz samochodu ale jazda w wawie na takim ustawieniu jest chyba uciazliwa, mysle ze wystarczy na pobawienie sie na jakims fajnym odcinku drogi bo potem po prostu trzeba jezdzic wolniej jesli komus szkoda auta :/
///MvZ napisał/a:
Obrazek (http://images13.foto...77m.jpg)
Tak jest u mnie. Wszystko jest obniżone na maksa. Wrazenia są super wyjechałem z warsztatu na twardym i już tak zostało nie chce nawet myśleć o przekręcaniu pokrętła w lewo. :d :agent:
niewiem gdzie uzywasz samochodu ale jazda w wawie na takim ustawieniu jest chyba uciazliwa,
nie jest uciążliwa a jest niemożliwa, może kolega ///MvZ ma ustawione na miękkie ? :aloha: a myśli że twarde, znam to z autopsji ;)
niewiem gdzie uzywasz samochodu ale jazda w wawie na takim ustawieniu jest chyba uciazliwa, mysle ze wystarczy na pobawienie sie na jakims fajnym odcinku drogi bo potem po prostu trzeba jezdzic wolniej jesli komus szkoda auta :/
Bardzo dużo jeżdzę na jednej trasie i to dosyć dobrej ale zarzają sie "typowe Polskie drogi"
jak narazie nie narzekam ;) Nie jestem z Warszawy i bardziej smigam po drogach wojewódzkich.
nie jest uciążliwa a jest niemożliwa, może kolega ///MvZ ma ustawione na miękkie ? :aloha: a myśli że twarde, znam to z autopsji ;)
Mylisz sie bo moj mechanik tak własnie miał że jeżdził na miękkim i zdiwił sie że jest mieko a ja przekreciłem wsystkie na twardo zgodnie ze wskazówkami zegara i jak nawet naciskałem na samochód to wyła rożnica i jest ustawione na twardo - bajka :)
mi wystarczył odcinek Powązkowskiej od Trasy do Okopowej. czułem się jak za czasów dzieciństwa, kiedy miałem deskę z kółeczkami zrobionymi z łożysk i ćwiczyłem slalom na asfaltowym chodniku, który był równią pochyłą.
w budzie EJ6, wszystko zaczyna sie telepać, skrzypieć, autko tak skacze że kobiece piersi od naprężeń mogą eksplodować.
oczywiście mówię o poruszaniu sie po ulicach Warszawy, to samo jest w Al. Krakowskich na wlocie do Warszawy i wielu innych ulicach.
ale po to jest płynna i łatwo dostępna regulacja żeby sobie kręcić. miasto miękkie, trasa dowolność :aloha:
A u mnie wyglada tak:)
http://images28.fotosik.pl/84/b82547cc51fff719.jpg
http://images26.fotosik.pl/84/3196160abc038a20.jpg
http://images29.fotosik.pl/85/2e26bafc06e83690.jpg
http://images23.fotosik.pl/85/d8d2ffa746222249.jpg
http://images27.fotosik.pl/85/d929ae955a0afdaf.jpg
http://images12.fotosik.pl/102/ab1206b9ed1c97a3.jpg
http://images12.fotosik.pl/102/ade32c4bc81e1870.jpg
http://images26.fotosik.pl/84/e384a6d67b0cf011.jpg
aaa i dodam ze tyl samochodu jest nadal nieco wyzej niz przod nawet na zatankowanym full paliwie to chyba normalne. przod b.b. obniza a tylek wtedy wydaje sie optycznie wyzej.
Mam problem. Moje poprzednie zawieszenie bylo lekko wybite, wchodzac w zakrety tarly wszystkie opony (zwlaszcza tył), przez co strasznie scierało opony. W zwiazku z tym rowniez zakupilem KONI 1130 (choc niestety spoznilem sie na wasz zakup grupowy) majac nadzieje ze sytuacja sie poprawi. Dzisiaj o 18 odebralem zrobione auto. Wizualnie efekt jest niesamowity, auto rzeczywiscie siedzi nizej, pewniej sie prowadzi. Widze takze poprawe podczas przyspieszania, hamowania i wchodzenia w zakrety przy wyzszych prekosciach ;) Niestety problem tarcia opon nie zniknal...powiedzialbym nawet ze teraz jest znacznie powazniej. Kazda dziura, wieksza prekosc i 'dziurka' , mocniejszy skret nawet jadac wolniej wyraznie slysze obcieranie opon (zarowno przod jak i tyl - powiedzialbym nawet ze chyba przod bardziej [przed zmiana bardziej tyl]). Wiadomo, ze nie moge tak jezdzić, i tutaj licze na wasza pomoc. Czy wystarczy sciagnac chlapacze i bedzie ok? Czy jeszcze walnac oponki 50? (mam 55), Tej opcji wolalbym uniknac bo moze to troszke da ale siadzie jeszcze bardziej na glebie a i tak jest juz dosc nisko. A zapomnialem wspomniec...zawieszenie maks twarde i maks nisko ;] Mechanik wspomnial tez cos o 'wyklepywaniu nadkoli mlotkiem' :D co mnie bardzo zdziwilo i nie moge tego do konca zrozumiec. Powiedzial ze samemu to mozna zrobic i to prosta sprawa... A i preferowalbym rozwiazanie nie ingerujace juz zbytnio w zrobione zawieszenie itp za duzo kasy wydalem za robocizne i ustawianie geometrii.
Czekam na odpowiedz. Z gory THX!
et felg chyba to u ciebie najwiekszy problem.......a z tym mlotkowaniem to ostroznie choc kiedys czytalem, nie wspomne kto to zrobil :d nick zaczyna sie na "s" i podobno zadzialalo..
et felg chyba to u ciebie najwiekszy problem.......hmm jak to felgi? felgi 15 i na to 55... sugerujesz zeby jednak dac 50? to juz calkiem bedzie ciezko gdzies parkowac czy cos ;D, no klepac nie chce...poczekam jeszcze na inne komentarze
et felg chyba to u ciebie najwiekszy problem.......hmm jak to felgi? felgi 15 i na to 55... sugerujesz zeby jednak dac 50? to juz calkiem bedzie ciezko gdzies parkowac czy cos ;D, no klepac nie chce...poczekam jeszcze na inne komentarze
et...et, czyli ofset, a gdzie chcesz parkowac ziom :aloha: , szkoda auta heh :spie:
Czy jeszcze walnac oponki 50? (mam 55), ale 50/55 z czego? z 255, 345, 175, czy 195mm?
hmm jak to felgi?normalnie. et moze byc tylko felgi, klaniaja sie podstawowe oznaczenia felg. google twoim przyjacielem, ze o forumowej wyszukiwarce nie wspomne...
z czego? z 195, felg nie wymienialem po kupnie auta i w gruncie rzeczy im sie nie przygladalem.
aha czyli wystarczy fela z mniejszym ET? A jesli to nie wystarczy. Podaj ktos kto juz ma zamontowany zestaw KONI jakie ma fele i opony.... :kirczak:
podaj dokladne wymiary felgi i opony.. skoro obciera to cos masz bankowo zle dobrane..
aha czyli wystarczy fela z mniejszym ET?z wiekszym.
A jesli to nie wystarczy.to wysilisz sie i klikniesz http://www.civicklub.pl/fi/search.php
Podaj ktos kto juz ma zamontowany zestaw KONI jakie ma fele i oponymasz tu w tym dziale taki *****iaszczo dlugi watek o doborze felg (i opon)... na samej gorze, przyklejony jest nawet..
A tak jest u mnie:
http://img239.imageshack.us/img239/4056/kopiaimg0385fj7.th.jpg (http://img239.imageshack.us/my.php?image=kopiaimg0385fj7.jpg) http://img70.imageshack.us/img70/9762/kopiaimg0397yt1.th.jpg (http://img70.imageshack.us/my.php?image=kopiaimg0397yt1.jpg) http://img230.imageshack.us/img230/7236/kopiaimg0401ca4.th.jpg (http://img230.imageshack.us/my.php?image=kopiaimg0401ca4.jpg)
KONI SPORT KIT 1130-1801 http://www.koni.com/index.php?id=254
Maciek69, dałeś max nisko ? jak wrażenia z jazdy ?
Maciek69, dałeś max nisko ? jak wrażenia z jazdy ?
Ziom, w tym temacie o wrażeniach z jazdy pisałem już trochę wcześniej :) a jeśli chodzi o wysokość to przód ma tylko jeden rowek pod pierścień regulacji i nic się nie da zrobić a z tyłu są dwa i jeszcze można obniżyć ale primo za dużo z tym roboty a sekundo chyba już by było za nisko i sprężyny z KITu są dosyć miękkie :)
pozdro
jeśli chodzi o wysokość to przód ma tylko jeden rowek pod pierścień regulacji i nic się nie da zrobić a z tyłu są dwa i jeszcze można obniżyć
z przodu są 2 rowki a z tyłu 3 rowki :)
Maciek69, czemu niedales max nisko sedany tylko jezdza max nisko
jeśli chodzi o wysokość to przód ma tylko jeden rowek pod pierścień regulacji i nic się nie da zrobić a z tyłu są dwa i jeszcze można obniżyć
z przodu są 2 rowki a z tyłu 3 rowki :)
oczywiście, przepraszam za pomyłkę i zwracam honor...
Maciek69, czemu niedales max nisko sedany tylko jezdza max nisko
... jeszcze mogę obniżyć ale czasem jeżdżę z większym obciążeniem, i drogi w naszym kraju nie za bardzo na to pozwalają, dlatego nie dałem na max, ale może kiedyś zrobię :)
pozdro
Panowie mam takie pytanie- w ek3 (z racji że udało mi się wyrwać w dobrej cenie) śmigam na oponkach Uniroyal Rainsport 195/55/15 czyli generalnie są to opony że tak się wyrażę nad-profilowe ponieważ powinny być 195/50/15...
W związku z tym mam pytanie:
- czy przesiadając sie na KONI KIT 1130 będą obcierać ?? tzn czy jest na tyle optymalna regulacja tego zawiasu żeby oponki nie obcierały ??
dz. pzdr.
czy przesiadając sie na KONI KIT 1130 będą obcierać A JAKA SZEROKOSC I JAKI OFFSET MAJA TWOJE FELGI??????????? :box:
czy jest na tyle optymalna regulacja tego zawiasu żeby oponki nie obcierały co ma regulacja zawiasu do przycierania?
a przy feli 195/45/16 i ET chyba 35 (juz nie jestem pewny)
BEDZIE TARLO CZY NIE na amorach bilstein b6????????????
obeznie mam -40 seryjne amorki i chyba sie wypruly bo zaczyna mi trzec przy skrecaniu na nieruwnosciach (przejazdy przez skrzyzowanie w poprzek)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.