Zobacz pełną wersję : Jak podlaczyc Wzmacniacz bez wejscia w radiu
Witam , mam pytanko kupilem niedawno nowe radyjko z JVC kd-r45 i chcialbym podlaczyc sobie zwykla tube basowa z wbudowanym wzmacniaczem ale nie posiadam w radiu wejscia na ten wzmacniacz wiem ze nawet starsze typy radi maja takie wejscie chcialbym zapytac czy jest mozliwosc podlaczenia to pod kostke z radia mam kostke iso i prosilbym o dokladne wytlumaczenie bo jestem zielony ;((
nie masz w ogóle chinchy w radiu?
zasilanie normlanie akuu na plus masa na blache +5v a zradia od sterowania antena a syhnał mozesz wziąc z jakiegokolwiek głośnika. we wzmacniaczu powinno byc low input i high input. Podłacz sie pod high input. Jeżeli we wzmacniaczy są tylko chinche to szczerze mówiac nie wiem jak to podłączyć.
nie mam wejscia na chinche ;d tylko na kostke a radio nowe ;/
a tuba basowa to taka http://allegro.pl/tuba-basowa-wzmacniacz-pasy-kable-manta-sb-2000w-i1870470975.html
no to w radiu masz wyjście na 4 głośniki. z głośnika poleć przewodami pod wejście high input i powinno zagrać
i tylko tyle ?:)
i rozpisz mi jeszcze gdzie podlaczyc tam pod te zaczepy co sa w tubie :
+12V
CON(rem)
GND
ale dac nowe przewody od tego wyjscia od glosnikow?:D
jak dasz nowe przewodu bedzie lepszy dźwiek ale z wyjści hi input i tak nie ma co sie spedziowac cudów ;)
+12v na akumulator do plusa
con(rem) pod niebieski przewód w radiu (pod elektryczne wysuwanie anteny czy tez remote control
GND to masa czyli gdzie kolwiek do blachy pod jaką kolwiek srube masa bedzie na całym aucie
Dzieki ci wielkie za pomoc teraz ogarniam ;) a wiesz moze jakie maja srednice glosniki przednie w ej9 gen vI i jaki rozmiar tyl?:D
z przodu sa chyba 10cm albo 13cm nie pamietam
a z tyłu przynajmniej w cifie kuzyna sa elipsy chyba 5x7"
jak nie bedziesz dalej wiedział jak to podłaczyc to pisz na pw jak tu nie bede ospisywał - nie zawse mam czas spojrzeć
z przodu są głośniki 16cm a tył 6x9"