Zuberek
24-10-11, 08:57
Witam!
Posiadam Civica 1.5 silnik D15B2.
Borykałem się wcześniej z przerywaniem silnika do 2.5tys. obrotów(choć i tego nie zrobiłem do końca) . Dzisiaj miałem wymieniać przewody WN na NGK (świece już wymienione na NGK) ale zauważyłem że po przejechaniu około 200km (wczoraj 2 razy trochę dałem jej po obrotach ale to dosłownie chwila) Dzisiaj zaglądam do oleju i widzę jego brak :| Podczas wymiany siwiec 2 świece miałem zaolejoine w tym że jedną całkowicie a drugą trochę. Z tego co czytałem to mógł mi się jeden wtrysk przytrzeć i dlatego silnik przerywa do 2.5tys. obrotów a później idzie.. (może to być przyczyną poboru oleju?) Choć już wczoraj wieczorem jak wracałem do domu to i potrafił mi przerwać na 4 tys. (szarpnąć) Co do ubytku oleju kontrolka ciśnienia oleju normalnie gaśnie, przynajmniej gasła wcześniej dzisiaj już nie sprawdzałem.
Posiadam Civica 1.5 silnik D15B2.
Borykałem się wcześniej z przerywaniem silnika do 2.5tys. obrotów(choć i tego nie zrobiłem do końca) . Dzisiaj miałem wymieniać przewody WN na NGK (świece już wymienione na NGK) ale zauważyłem że po przejechaniu około 200km (wczoraj 2 razy trochę dałem jej po obrotach ale to dosłownie chwila) Dzisiaj zaglądam do oleju i widzę jego brak :| Podczas wymiany siwiec 2 świece miałem zaolejoine w tym że jedną całkowicie a drugą trochę. Z tego co czytałem to mógł mi się jeden wtrysk przytrzeć i dlatego silnik przerywa do 2.5tys. obrotów a później idzie.. (może to być przyczyną poboru oleju?) Choć już wczoraj wieczorem jak wracałem do domu to i potrafił mi przerwać na 4 tys. (szarpnąć) Co do ubytku oleju kontrolka ciśnienia oleju normalnie gaśnie, przynajmniej gasła wcześniej dzisiaj już nie sprawdzałem.