Zobacz pełną wersję : Immobilizer VI gen
Przymarudzę trochę - muszę odpiąć fabryczny immobilizer - jak to zrobic? gdzie co przeciąć/odpiąć?
sprawa bardzo pilna. dajcie znać, jak coś to na priv.
po stronie pasazera pod schowkiem sciagasz plastik,odrekcasz komputer,odlaczasz wtyczki,odkrecasz pokrywke komputera krzyzakiem,szukasz taka plytke obok niej jest nadrukowane IMMO:
http://i670.photobucket.com/albums/vv62/tonyday90/civic/12042010087.jpg
Teraz musisz albo delikatnie ruszac ta plytka w 1 i druga strone,zeby luty/druciki puscily,lub miec sprawne rece i odlutowac wszystkie nozki,co zajmie ci pol dnia ;)
Powodzenia
wiekie dzieki za informację, czyli mam usunąć tą płytkę w czerwonym kółku? po odłączeniu komputera nic się nie pozmienia (jakieś ustawienia?)
Tak,ruszasz tym w 1 i druga strone,delikatnie,a pozniej bedziesz czul corazto mniejszy opor,az wkoncu nozki tej plytki same sie urwia :) i nic sie nie pozmienia w kompie,wszystko bedzie ok.
a co z checkiem? chyba bedzie swieic caly czas
a do wylutowania dobra jest spawarka do plastikow (gorace powietrze)
Jak check moze swiecic,jak nic nie daje sygnalu do odbierania czegokolwiek ?
a trzeba cos pozniej zmostkowac?jesli tak to jak to zrobic?
usuwasz zaznaczona plytke,podlaczac spowrotem komputer i jezdzisz autem bez immo ;)
problem w tym ze po usunieciu tej plytki pali sie chec tez szukam sposobu na to
Zrób samodiagnostykę to będziesz wiedział co to za błąd.
Właśnie kupiłem kompa z wyrwaną płytką immo. Zostały nóżki od spodu, a od góry płytka wylutowana/wyrwana. Check pali się cały czas i nie reaguje na samodiagnostykę. Czy po wlutowaniu mojej płytki z immo check zniknie i będzie działała samodiagnostyka?
Pzdr.
Czy po wlutowaniu mojej płytki z immo check zniknie i będzie działała samodiagnostyka?
tak, samodiagnostyka teraz tez dziala tylko wyrzuca Ci uszkodzony komp
ja korzystałem z tego sposobu i działa:
http://www.ozhonda.com/forum/showthread.php?48704-DIY-OBDIIa-DC2R-Immobliser-Removal&
tyle że to dla kompów:
P73 from DC2R
P30 from 97 CRX
P2T from EK4 ecu ( thanks to Phuong1987 )
P72 from DC2 Integra ( thanks to VTec1987 )
P2P from EK VTi ( thanks to VTec1987 )
a wie ktos moze co zrobic zeby w polifcie po usunieciu immo nie palil sie check??
odgrzewam
da się coś zrobić z tym chekiem ?? chodzi mi o model przed liftem
Płytki nie ruszaj. Ja miałem oem ecu w d15z6 obd2 przeszedłem na p28 i dalej mam immo bez żadnego przekladania płytki. Immo nie jest w ecu tylko pod kierownica.
A skąd wiem ze mam? Mam drugi kluczyk bez gumy i jak chip wyciagne to nawet rozrusznika nie ruszy, lampka kluczyka nie gaśnie.
Czyli nadal działa!
w 6gen (OBD2) immo jest w ecu i pod kierownica, moduł pod kierownicą odcina rozrusznik, a moduł w kompie odcina wtryski
Pawel_JBL masz u siebie założony p28 (OBD1) który pochodzi z 5gen gdzie w kompie nie było immo, wiec ci wszystko działa. Ale gdybyś zmienił sobie na inny komp z d15z6 OBD2 to moduł immo pod kierą by rozpoznał kluczyk a komp już nie. Wiec rozrusznikiem byś mógł sobie kręcić a i tak byś nie odpalił bo komp nie podawałby paliwa.
Czyli jest tylko częściowo ;) ale i tak działa w mniejszym stopniu ;)
czyli jak zmieniam wkładki w EK3 na wkładki z EJ9, to muszę zmienić ten moduł pod kierownicą, a w kompie przelutowac moduł z tego kompa który dostałem tak?
Plastikowy
07-01-13, 22:42
kazdy moduł ma swoj klucz i kod trzeba przekladac
a propos checka miałem p2p kompa obd2 od ek4 bylo immo płytka została wylamana i immo nie ma. bledy tez sie nie pala, trzeba to ostroznie robic zeby nie uszkodzis stykow:)
Odkopię temat. Panowie więc co z tym checkiem? Kupiłem drugie ECU bo moje jest prawdopodobnie uszkodzone i wymieniam ECU bo pali się ciągle check od grzałki sondy, a była ona wymieniana 3x nawet na nówkę NGK. Jeśli ostrożnie wyłamię płytkę to nie będzie się świecić check?
Po postach widzę, że czytanie ze zrozumieniem to nie jest Wasz konik....
Ordynarne wyłamanie płytki od immo ZAWSZE będzie skutkowało checkiem, bo jeden z obwodów nie będzie sprawny. Samodiagnostyka wywali uszkodzone ecu.
Poszukajcie po necie, dla każdego kompa da się zrobić bypass, żeby immo nie było i check się nie świecił.
Genax jak Ci się świeci check z powodu sondy, to wyłamanie płytki immo Ci pomoże? no weź tylko pomyśl....
Chciałem wyłamać płytkę bo kupiłem drugie ECU i po przelutowaniu immo check już się nie świeci. Chodziło mi o check, który może się świecić później przez wyłamaną płytkę.
Panowie odkopuje temacik. Moje ecu prawdopodobnie jest walnięte, kupię drugie i rozumiem że swoją kostkę od immo muszę przelutować do nowego kompa i wszystko powinno śmigać ?
swoją kostkę od immo muszę przelutować do nowego kompa i wszystko powinno śmigać ?tak
Otworzyłem ECU, które znajdowało się pod ABS i usnąłem płytkę, ale efektu nie ma. Nadal miga zielona kontrolka kluczyka. Jakiś pomysł?
http://i68.tinypic.com/fcpok3.jpg
http://i68.tinypic.com/1217rjt.jpg
http://i65.tinypic.com/2ce0kk2.jpg
Przy usuniętej płytce był napis IMMO. Czy to w ogóle było ECU? Czy to teraz nadaję się w ogóle jeszcze do przeprogramowania? Ktoś coś doradzi?
A jaki ma być efekt?
Zieloną kontrolką w zegarach steruje moduł immo (czarne pudełko) zamontowany na tej plastikowej osłonie nad nogami kierowcy. On przesyła dane dalej do ecu. Ale jak nie rozpozna kluczyka to ten moduł odcina rozrusznik, a ecu odcina paliwo.
Hej korzystam z tematu zgubiłem jedyny kluczyk z imobilaizer. Mam ten czerwony zapasowy. Ale on nie załatwia sprawy potrzebuję pomocy na jutro, Warszawie. Mój nr 661404425 chce ja odmówić każdy krzyczy 400 zł czy ktos potrafi pomóc? Będę wdzięczny 10000 kroc za pomoc. Auto stoi na al jerozolimskiech jutro chce je odebrać od straży miejskiej. Długa historią auta i tego wydarzeń z chęcią się podzielę $ i historią ktoś coś? Bo ja #NieZnamSie: ( a potrzebuje pomocy. Nawet na gwałt; ) Bartosz.kowalskiii@Gmail.com moj mail.
Odkopie temat.
Miał ktoś problem z migającym kluczem w 7 gen. 5d 1.4 ?Auto tylko kręci ale nie odpala. Zostaje tylko ASO czy można coś samemu zrobić?
Dzieki z góry
Hej Chlopaki.
Muszę się z Wami podzielić kwestią jak rozwiązać problem zgubionego kluczyka. U mnie problem dotyczył budy MB3 ale sprawdzi się we wszystkich MA MB. Jak już było wspomniane immo w tych autach składa się z 3 podzespołów: Pętla indykcyjna, układ pod kierownicą odcinający rozrusznik i układ w komputerze głównym który jest schowany przy prawej stopie pasażera za plastikiem tuż przy dywaniku a który odpowiada za odcięcie zapłonu.
Ja straciłem oba klucze. Pierwsze co zrobiłem to zakup stacyjki z kluczem i modułem który jest pod kierownicą. Koszt 70 zł z przesyłką.
Jeśli mamy LPG to po wymianie stacyjki z modułem do rozrusznika możemy uruchamiać już awaryjnie z lpg bo komputer cały czas odcina zapłon. Ale ja tak kilka razy odpaliłem. Efekt jest marny więc lepiej od razu zrobić obejście Immo w ecu.
Jak już wspomniałem losowy efekt mnie nie zadowalał więc przyjrzałem się mojemu ecu i zauważyłem że są w nim wszystkie komponenty o których mowa w tym poradniku:
http://www.ozhonda.com/forum/showthread.php?48704-DIY-OBDIIa-DC2R-Immobliser-Removal&
mimo różnic w wyglądzie nadal na spodzie znajdują się oryginalnie rozłączone ścieżki J20 i RP23 i rezystor RP24 na górze płytki. No i jest wyraźna płytka układu imo której samo wyłamanie w moim przypadku nic nie dało. Ale robota jest prosta bo zgodnie z poradnikiem mostkujemy J20 i RP23 oraz usuwamy rezystor RP24 upewniając się że jego ścieżka nie jest już połączona. Płytka może być wyłamana bo i tak już ma obejście. Zabieg lutowniczy zajmie 15 minut. Wymiana stacyjki to godzina do półtorej pracy. Całość myślę że z rozgrzaniem lutownicy przeciętny użytkownik rozkręci i skręci nie dłużej jak w trzy godziny.
Pozdrawiam
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.