Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Pytanie :/



Adam!
17-10-11, 18:35
Witam posiadam civica 94 rok Vgen d16z9 i mam taki problem , a mianowicie po odłączeniu akumulatora i wymianie na nowy samochód stracił dużo na mocy jest coś takiego jakby miał za mało paliwa na niskich obrotach gdzieś do 3 tys w ogóle nie jedzie tylko ciągnie powietrze z reszta na wyższych jest tez strasznie w ogóle nie przyspiesza jezdzi teraz jak polonez można powiedzieć w porównaniu do tego co było przed odłączeniem akumy jest masakra, nie wiem jakim cudem ale tak sie zrobiło nie mam pojęcia od czego nigdy tak mi sie nie przytrafiło bylem na diagnostyce kom jest sprawny w 100% zresztą już go podmieniałem 3 razy dodam jeszcze ze zostały wymienione świece przewody WN palec kopułka ustawiony zapłon oraz zawory wymieniony filtr paliwa powietrza zmieniony na parowa simota podmieniana przepustnica oraz mapsensor rozrząd wymieniony, popa paliwa trzyma na listwie 3,025 bara przy obciążeniu mierzone sprawdzone wtryski oczywiście sprawne, kompresja mierzona na każdym wyszła 12,8 bara , wiec co to może być bo ja już nie mam pojęcia dla mnie to już zagadka nie samochód!

sivy
17-10-11, 19:28
wiec co to może być
rozrząd

Mam pewną teorie. Rozładował Ci się aku kilka razy ale auto jakoś odpalało z popychu. Pewnego pięknego dnia już Ci się nie chciało popychac auta i postanowiłes wymienić aku a w miedzy czasie rozrzad przeskoczył o 2-3 ząbki. To tylko moja teoria...

Adam!
17-10-11, 19:32
Ja nie mam zasady i nigdy w zyciu nie odpalalem samochodu z popychu a akuma byla po prostu do wymiany zozrzad przed zdarzeniem jak i po wymianie jest ustawiony dobrze. Wiec to mozna wykluczyc zreszta moge przestawic go specjalnie o zabek w tyl a potem w przod zobacze czy cos sie zmieni a powinno na jednym ust. dol powinien byc mocniejszy a gora słabiej i odwrotnie...

sivy
17-10-11, 19:41
a cewka daje dośc prądu?

Adam!
17-10-11, 22:23
Własnie tego nie mierzyłem jutro sprawdze i sie okaze czy to moze cewka.

jacek_bp
18-10-11, 11:20
Zacznij od najprostrzych rzeczy. Posprawdzaj (popraw) masę pokrywy i bloku silnika. I zobacz koniecznie w jakim stanie jest sam przewód masowy przy akumulatorze, może ledwie się trzyma. Poźniej szukałbym przyczyny w aparacie, ale raczej w czujnikach niż w cewce, choć jej na 100% wylkuczć nie można.

Adam!
18-10-11, 13:39
dzis bawiłem sie z rozrzadem tak jak pisalem zabek w tyl jeszcze gorsza masakra w druda strone to samo rozrzad był i jest na 100% dobrze ustawiony, wiec to nie to, cewka w 100% dobra moze podmienie od kogos caly aparat wieczorem i zobacze i jeszcze posprawdzam te przewody masowe, dzieki

Adam!
18-10-11, 20:07
Aparat podmieniony przewody od akumy masa załozona nowa do silnika tez, nadal bez zmian nie wiem juz chyba trzeba ten silnik na złom oddac bo nie ma z nim przyszłosci było juz wszystko robione podmieniane wymieniane i kicha ciagle muł

choody88
18-10-11, 20:41
na złom od razu... :P ja wezmę z chęcią...

BTW. ja bym zobaczył regulator ciśnienia paliwka przy listwie, oraz obejrzał wtryski, może zalałeś byle co, albo pompa pociągnęła syf z baku i wtryski się przybrudziły.

Adam!
18-10-11, 21:05
Regolator jutro sprawdze akorat mam drugi ale watpie bo cisnienie na listwie jest 3,025 przy obciazeniu wie jest dobry po za tym wtryski były sprawdzane. A w baku czysciocha dla mnie została tylko elektryka wszystko mechanicze było juz tak jak pisałem wymienione albo podmieniane na sprawne z drugiego samochodu moze gdzies sie jakis kabelek upalił albo cos w tym stylu.