Zobacz pełną wersję : parówa Simota , sekwencja , blos..
greatstar2010
16-10-11, 21:43
Witam wszystkich,
Szukałem ale nie znalazłem.. więc pytam.
Czy parówa Simota zmieści mi się pod maską razem z gazem sekwencyjnym i blosem ?
Bo wydaje mi się że nie będzie jak zamontować blosa przy parówie.
Jeśli nie to czy parówa wogóle zmieści się z instlacja gazową ?
Pytania może błache ale nie widziałem ani gazu w takiej hondzie, ani samej parówy
PS: Czy jest sens zakładania blosa do sekwencji IV generacji ?
Auto: EJ2 D15B7
Krzysiek3D
16-10-11, 22:11
PS: Czy jest sens zakładania blosa do sekwencji IV generacji ?
Grubooo dojebałeś. BLOS a montuje się tylko w I i II gen. gdzie zastępujesz nim mixer ( zwężkę ). W 4gen. tzw. sekwencji masz wtryski na każdy cylinder osobno i wszystko pracuje bez ingerencji w układ dolotowy. Tak więc po co ci blos do 4 gen ? To raz a dwa że parówa i blos to kiepskie rozwiązanie, lepiej zainwestuj w zmianę "przodu" na sekwencję jak masz II gen.
greatstar2010
17-10-11, 00:16
Grubooo dojebałeś. Dzięki za odpowiedź ale wolał bym bez takich komentarzy.. :)
Nie znam się na tym, wiec pytam.. szukałem informacji o blosie ale nigdzie nie znalazłem informacji do jakiej generacji się go zakłada.
Nie mam jeszcze założonego gazu , chce za jednym zamachem założyć gaz (sekwencja IV gen, firmy KME) i zrobić dolot.
Skoro kwestie blosa mamy z głowy to zostaje jedno pytanie.. może równie "głupie" jak poprzednie
Czy parówa Simota zmieści się przy zamontowanej sekwencji ?
Pytam bo nie wiem jak to wygląda.. nigdy nie miałem okazji się przyglądnać i nie znam się na tym.
zmieści się :) wtryski od gazu są małe i nic nie kładzie się w tamtym miejscu żeby się parówa nie zmieściła ;)
Krzysiek3D
17-10-11, 20:37
Wiesz.... i wejdzie i nie wejdzie tak na prawdę. Jak Gazownik przypierdzieli Ci reduktor wysoko i do dupy poukłada kable to parówa może Ci nie wejść bo oprze się na przewodach gazowych i nie będziesz w stanie zamknąć maskę z parówą. Jak zamontuje reduktor poprawie i ładnie poprowadzi krótkie przewody lpg to powinno być ok jak w serii.
Moją wątpliwość budzi również wybór instalacji kme... co dokładniej ? Podaj cały set i koszta.
greatstar2010
18-10-11, 01:21
Moją wątpliwość budzi również wybór instalacji kme... co dokładniej ? Podaj cały set i koszta.
W sumie to nic więcej nie wiem na temat tej instlacji. Powiedziano mi KME Diego IV gen.. tyle zrozumiałem :)
Słyszałem kilka opini ludzi którzy ją zakładali.. są zadowoleni.
Całkowity koszt: 2400zł
...
Za 300zł więcej moge założyć w okolicy instlacje BRC Sequent 24
http://www.abart.com.pl/Instalacje-Montowane/BRC-Sequent-24
rozumiem że warto dopłacic ?
Nie radzę BRC . KME Diego G3 na parowniku Tomasetto + wtryski rega sobie załóż ( cichutkie ) i wtedy autko śmiga bez problemu. Do 1.5 starczy bez największych problemów
Ogólnie BRC zostało z 10 lat w tyle. KME ma nową technologię która integruje się z komputerem benzynowym. KME jest o wiele lepsza , dopracowana a co najwazniejsze - praktycznie wszystko da się skonfigurować. BRC jest uboższa
greatstar2010
24-10-11, 19:42
Założyłem już BRC Sequent 24.11 (wtryskiwacze BRC nie Rail)
Zrobiłem raptem 100km i narazie jestem zadowolony
Auto przyspiesza tak samo jak na benzynie, płynnie przełącza się z gazu na benzyne.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.