PDA

Zobacz pełną wersję : Silnik 1.4 i MODEL D14Z1 Pytanie...



drimkers
16-10-11, 15:36
Witam mam Hondzie z 99 roku sprowadzona niedawno z niemiec z silnikiem 1.4 i o oznaczeniu D14Z1...wedlug katalogu jest to silnik 75 konny... i mam pytanie czy do mojego silnika aktualny jest ten topic? http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?12593-D14A5-D14A7-D14Z3-odetkanie. ??? Czyli czy moge tez odmulic swoja honde do 90 KM i jakiej uszczelki mam szukac i co wymieniac czy usowac jakies zwęzki....Pytam tu na nowym wątku bo wy piszecie ze "mam model D14a5 czy D14a2" itd a moje oznaczenie jest D14Z1 prosze wiec o wyjasnienie jakie ruchy mam zrobic zeby swoja hanię odmulic....dzieki i pozdrawiam.

Silent
16-10-11, 16:04
musisz zrobić dokładnie to samo co jest opisane w tym topiku

drimkers
16-10-11, 16:16
ok ale jakie jest moje oznaczenie silnika? bo ja mam koncowke z1 a Wy piszecie ze macie a2 , a5 , a7 , a8 itd do jakiego modelu mam kupic uszczelke o to mi chodzi glownie i co zrobic zeby bylo ok.

woPo
16-10-11, 16:26
Kup do D14Z2.

D14A3 75 KM przed liftem.
D14A4 90 KM przed lifcie.

D14Z1 75 KM po lifcie.
D14Z2 90 KM po lifcie.

drimkers
16-10-11, 16:50
aha dzieki a moze ktos podac numer katalogowy tej uszczelki do z2 zebym podał w aso? i co musze zrobic czy usunac zweżke czy jak? prosze o instrukcje....bo moze sam z moim mechanikiem zadziałam....

skolopendra
16-10-11, 17:31
aha dzieki a moze ktos podac numer katalogowy tej uszczelki do z2 zebym podał w aso? i co musze zrobic czy usunac zweżke czy jak? prosze o instrukcje....bo moze sam z moim mechanikiem zadziałam....

w aso znajdą po vin ie

kacza1982
16-10-11, 17:52
W aso to znajdą po vin'ie, ale do d14z1 czyli 75km bo taki silnik kolega ma i taki jest zakodowany w nr nadwozia

drimkers
16-10-11, 18:01
czyli z ta operacja walic do aso? ile moga wziasc za ta zmianke?

Maskunt
16-10-11, 18:36
20 parę złotych w ASO, uderz do Dzidy z Haparts, ma taniej. 16176-P2A-004 to numer katalogowy tej uszczelki.

drimkers
17-10-11, 11:35
ok umowilem sie na czwartek do aso na odetkanie....dam znac jak wyszlo pozdrawiam i dzieki

mlodyxx
17-10-11, 12:16
podlacze sie pod temat oprocz uszczelki to jeszcze kompytery sie roznia mialem orginala 90konna i chociaz miala 290tys km przebiegu i podbierala olej to chodzila lepiej od odetkanej ktora mialem pozniej

woPo
17-10-11, 15:25
Bo po wymianie trzeba zresetować kompa :)

mlodyxx
17-10-11, 17:35
a czy sam reset cos da skoro komp mial inne symbole o ile dobrze pamietam jedne byly p3x a drugie p3y

woPo
17-10-11, 19:47
nie wiem co za kompa tam miałeś, ale generalnie po takim zabiegu trzeba nauczyć kompa nowej specyfikacji.

Dissnej
19-10-11, 15:48
Moja też jest odetkana ale jeździ zauważalnie gorzej od D14A4 mojej żony i mojej poprzedniej [H] D14A8. Jak poprawnie zrobić reset kompa?

Robson
19-10-11, 19:59
Odłączasz akumulator lub wypinasz bezpiecznik, czekasz 30 sekund, potem odpalasz silnik bez niepotrzebnych odbiorników prądu (radio, klima itp) i czekasz aż się włączy wiatrak (15-20 min). Potem wyłączasz i uruchamiasz go jeszcze raz na parę minut, tym razem z radiem, klimą, nawiewem. Sposób zaczerpnięty z tego forum.

Dissnej
20-10-11, 00:13
I ile ma chodzić po drugim uruchomieniu?

michu0789
20-10-11, 02:57
co do tego ostu to coś musi dodatkowo siedzieć w komputerze, niby wstawiłem u siebie nową uszczelke i zero reakcji?? może kolektory wydechowe albo kat ją blokują??

kjmuszek
22-10-11, 01:02
No z tego co wiem to w D14A3 jest inny komp troszkę niż w A4, nie wiem jak z Z1 i Z2 , tak czy inaczej być może coś tam siedzi.

skolopendra
22-10-11, 16:16
I ile ma chodzić po drugim uruchomieniu?

do zgaszenia silnika.nie dłużej :)

Dissnej
22-10-11, 16:58
do zgaszenia silnika.nie dłużej :)
:p