Zobacz pełną wersję : Silnik 1.4 i MODEL D14Z1 Pytanie...
Witam mam Hondzie z 99 roku sprowadzona niedawno z niemiec z silnikiem 1.4 i o oznaczeniu D14Z1...wedlug katalogu jest to silnik 75 konny... i mam pytanie czy do mojego silnika aktualny jest ten topic? http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?12593-D14A5-D14A7-D14Z3-odetkanie. ??? Czyli czy moge tez odmulic swoja honde do 90 KM i jakiej uszczelki mam szukac i co wymieniac czy usowac jakies zwęzki....Pytam tu na nowym wątku bo wy piszecie ze "mam model D14a5 czy D14a2" itd a moje oznaczenie jest D14Z1 prosze wiec o wyjasnienie jakie ruchy mam zrobic zeby swoja hanię odmulic....dzieki i pozdrawiam.
musisz zrobić dokładnie to samo co jest opisane w tym topiku
ok ale jakie jest moje oznaczenie silnika? bo ja mam koncowke z1 a Wy piszecie ze macie a2 , a5 , a7 , a8 itd do jakiego modelu mam kupic uszczelke o to mi chodzi glownie i co zrobic zeby bylo ok.
Kup do D14Z2.
D14A3 75 KM przed liftem.
D14A4 90 KM przed lifcie.
D14Z1 75 KM po lifcie.
D14Z2 90 KM po lifcie.
aha dzieki a moze ktos podac numer katalogowy tej uszczelki do z2 zebym podał w aso? i co musze zrobic czy usunac zweżke czy jak? prosze o instrukcje....bo moze sam z moim mechanikiem zadziałam....
skolopendra
16-10-11, 17:31
aha dzieki a moze ktos podac numer katalogowy tej uszczelki do z2 zebym podał w aso? i co musze zrobic czy usunac zweżke czy jak? prosze o instrukcje....bo moze sam z moim mechanikiem zadziałam....
w aso znajdą po vin ie
W aso to znajdą po vin'ie, ale do d14z1 czyli 75km bo taki silnik kolega ma i taki jest zakodowany w nr nadwozia
czyli z ta operacja walic do aso? ile moga wziasc za ta zmianke?
20 parę złotych w ASO, uderz do Dzidy z Haparts, ma taniej. 16176-P2A-004 to numer katalogowy tej uszczelki.
ok umowilem sie na czwartek do aso na odetkanie....dam znac jak wyszlo pozdrawiam i dzieki
podlacze sie pod temat oprocz uszczelki to jeszcze kompytery sie roznia mialem orginala 90konna i chociaz miala 290tys km przebiegu i podbierala olej to chodzila lepiej od odetkanej ktora mialem pozniej
Bo po wymianie trzeba zresetować kompa :)
a czy sam reset cos da skoro komp mial inne symbole o ile dobrze pamietam jedne byly p3x a drugie p3y
nie wiem co za kompa tam miałeś, ale generalnie po takim zabiegu trzeba nauczyć kompa nowej specyfikacji.
Moja też jest odetkana ale jeździ zauważalnie gorzej od D14A4 mojej żony i mojej poprzedniej [H] D14A8. Jak poprawnie zrobić reset kompa?
Odłączasz akumulator lub wypinasz bezpiecznik, czekasz 30 sekund, potem odpalasz silnik bez niepotrzebnych odbiorników prądu (radio, klima itp) i czekasz aż się włączy wiatrak (15-20 min). Potem wyłączasz i uruchamiasz go jeszcze raz na parę minut, tym razem z radiem, klimą, nawiewem. Sposób zaczerpnięty z tego forum.
I ile ma chodzić po drugim uruchomieniu?
co do tego ostu to coś musi dodatkowo siedzieć w komputerze, niby wstawiłem u siebie nową uszczelke i zero reakcji?? może kolektory wydechowe albo kat ją blokują??
No z tego co wiem to w D14A3 jest inny komp troszkę niż w A4, nie wiem jak z Z1 i Z2 , tak czy inaczej być może coś tam siedzi.
skolopendra
22-10-11, 16:16
I ile ma chodzić po drugim uruchomieniu?
do zgaszenia silnika.nie dłużej :)
do zgaszenia silnika.nie dłużej :)
:p
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.