Zobacz pełną wersję : kolektor wydechowy by El-Tec
wojtek_rsx
01-05-07, 13:24
Czy warto wykonac na zamowienie kolektor w firmie el-tec czy lepiej kupic firmowy ?
Nie to forum! Przenosze na techniczne
a co wyjdzie taniej? nie sądze... imho przy obecnym kursie dolara nie warto
Czy warto wykonac na zamowienie kolektor w firmie el-tecnie
czy lepiej kupic firmowy?tak
koszty wyjda podobne, ale tylko w jednym z powyzszych przypadkow efekt bedzie gwarantowany
mozna sie umowic na takiej zasadzie ze wykonawca gwarantuje ci pewien przyrost mocy i jezeli kolektor nie spelni wymagan to zwracasz kolektor a on oddaje ci kase. ja tak mialem z michael-tuning system. firma zachowala sie elegancko i zwrocila pieniadze. BTW mysle ze faktycznie teraz mamay taka dostepnosc oferty ebayowej ze nie warto wydziwiac. inna sprawa np gdyby trafil sie w rece markowy kolektor z wyzszej polki i chodzilo by o dorobienie kopii....tu mozna by sie zastanowic
wojtek_rsx
02-05-07, 07:18
a z tych e bay-owych co byscie polecili ? dc sports ? czy cos innego ?
ja nie mam ebayowego, ale wiekszosc ci tu powie ze dc sport daje rade (stosunek ceny do jakosci)
wojtek_rsx
02-05-07, 10:20
a pytanie z innej bajki. Co sadzisz o dolocie typu custom by El-tec 550 zl CAI ?
rowniez jest tak szeroki wybor juz gotowych dolotow ze olalbym dorabianie i to jescze w tej cenie
typu custom by El-tec 550 zl CAI ?
w yej cenie mozna miec juz AEM'a razem z filtrem
wojtek_rsx
02-05-07, 11:38
ale na e bay-u kosztuja po 200 $ + 155 $ przesylka a tak mam za 550 z filtrem K&N i power rura z nierdzewki. Czy ksztalt rury ma jakis wplyw na moc ?
zawsze mozna kupic no name'a , czyli kopie jakiegos dobrego dolotu i jedynie zapodac markowy stozek do tego. moj dolot kosztowal na miejscu 360zł stozek jest na tyle solidny ze go nie zmienialem. calosc dala spory przyrost ok 10km i 7 nm. poszukaj w mojej galerii
wojtek_rsx
02-05-07, 15:13
tylko jest problem bo nie ma u nas no name do rsx a jak w usa to juz tylko markowy :)
faktycznie, nie zwrocilem uwagi o jakie autko chodzi, natomiast co do kolektora wydechowego obstaje przy swoim
dc sports ?dc sport to nie "ebay shit", spokojnie mozna w niego wejsc. jest ladnie zrobiony i daje realne przyrosty, pewnie nie takie jak toda, ale to nie ta liga...
Co sadzisz o dolocie typu custom by El-tec 550 zl CAI ?troche drogo jak za pare rurek i kolanek w dodatku bez filtra. mysle, ze to samo da sie ogarnac taniej.
po sprawdzony namiar na czlowieka, ktory ciagnie graty ze stanow zapraszam na pw.
wojtek_rsx
03-05-07, 21:46
Znalazlem jeszcze kolektor firmy OBX Racing Sports i nawet w niezlej cenie 250 $ to jest 100 taniej niz dc sports. Znacie ta firme, ktory bylby lepszy?
wojtek_rsx
04-05-07, 00:11
a czy to nie sa podobne jakosciowo kolektory?
OBX to jest tajwańska kupa, różni sie od tych wszystkich ebajowych tylko tym ze ma emblemat OBX ;) to samo sie tyczy megan racing
bierz DC
wojtek_rsx
04-05-07, 10:19
OK Tak zrobie tylko łykam ten dlugi, a jak wyglada sytuacja, kiedy go juz zaloze + caly uklad wydechowy to trzeba zmieniac cos w ustawieniach komputera czy bez tego moc podskoczy ?
przydaloby sie reszte wydechu zmienic na ciut wieksza srednice
wojtek_rsx
04-05-07, 10:41
reszte wydechu robie w el-tecu bo nie bede ciagnal tego ze stanow ( za duze koszta ) tylko czy jak zaloze dolot CAI, kolektor i caly wydech to nie bede musial najpierw restartowac kompa lub wprowadzac jakies zmiany zeby uzyskac przyrost mocy
kompa mozesz zrestartowac nie zaszkodzi :)
reset raczej nic nie da, ale jak masz spac spokojniej to prosze bardzo, nie zaszkodzi :)
Pamiętaj, że jak do tego RSX założysz długi kolektor DC (a pewnie o takim właśnie myślisz sądząc po "chęci" na OBX) to będzie wywalać CEL. Niby nic, ale irytuje.
wojtek_rsx
04-05-07, 14:41
sorki ze zadam takie pytanie ale co to znaczy CEL ?
Check Engine Light...bo długi kolektor zastępuje kata...a K20 ma drugą sondę za katem.
Jeśli to ma być auto N/A to nie polecam robić kolektora u nas, chyba, że masz sprawdzoną architekturę i wymiary - ale na pewno El-tec nie ma takowych.
A tak na marginesie, to uważam, że szkoda wywalać siano na kolektor w K-serii. Bo taki dający efekty kosztuje $1150. Proponuję dobry dolot + Hondatę.
IMO osiągów tym silnikom nie brakuje. Zamiast wywalać kasę na kolektor proponuję rozejrzeć się za innymi przełożeniami skrzyni biegów lub porobić coś z hamulcami.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.