PDA

Zobacz pełną wersję : brak środkowego tłumika vs jaki efekt



Furious
19-05-05, 23:57
Jakie konsekwencje moze miec wywalenie środkowego tlumika?
Zakladamy taką konfiguracje: kolektor 4-2-1, sportowy katalizator, końcowy tłumik przelotowy (orurowanie 50mm).
Wiadomo ze bedzie głosniej, ale co z osiągami? :>

lukiasz
19-05-05, 23:59
to ja też sie dołacze do pytani bo mnie to męczy.

silnik B16
kolektor 4-1, wydech 2,5", bez środkowego końcowy mugen twin loop? czy mzoe lepiej cos w srodku zalozyc i nie pytam o głośnosc tylko o efekty moze ktos tak jezdz bez srodka i mierzyl co nie co?

Pati
20-05-05, 00:22
moze zalozyc cos w srodek, bo b.szybko sie wypali koncowy...

Peter
20-05-05, 01:03
Nic poza chałasem Ci to nie da. Pamietaj, że masz N/A, a nie Turbo.

ARTX
20-05-05, 01:38
moze zalozyc cos w srodek, bo b.szybko sie wypali koncowy...
dokładnie, sam dziś srodkowy wywalilem bo sie przepalil i myslalem ze bedzie gitara ale cale drgania ida na koncowy i sie szybko wywali... wiec trzeba wstawic srodek.

lukiasz
20-05-05, 02:28
no dobra to teraz wracamy do punktu w ktorym jest Furious jak zaklada sportowego kata/test pipe resonator to czy do tego jeszcze dodatkowo dawac srodkowy czy juz starczy?

Rikoo
20-05-05, 08:25
JA kiedys opisywalem ze jezdze bez srodkowego bo mi jeszcze MG niezrobil o porocz tego ze byl halas i na dlugie trasy sie nienadawal to nic iedalo ostatnio zalozylem juz srodek i tak samo ciagnie tylko ze ja niemam kolektore :D

mule
20-05-05, 08:53
a ja sie troche podepne, jak sadzicie bedzie wygladala sprawa glosnosci przy wywaleniu seryjnego kolektora z katem i zalozeniu sport kolektora i sport kata?

Furious
20-05-05, 08:56
a ja sie troche podepne, jak sadzicie bedzie wygladala sprawa glosnosci przy wywaleniu seryjnego kolektora z katem i zalozeniu sport kolektora i sport kata?
głośność podobna

ok, ale pytanie czy:
osiagi z środkowym tłumikiem = osiądi bez środka ?
wiedzac juz ze bedzie glosno i koncowy szybko sie wypali...

izzy_rajder
20-05-05, 10:04
jak ja robilem swoj wydech, to mi spece powiedzieli (TomaR i Eltec) ze srodkowy nie ma wplywu na osiagi tylko na halas. Wiec zrobilem ze srodkowym. Powiem krótko: nie żałuje.

lukiasz
20-05-05, 11:34
no ale jak sie ma sportowy kat do srodkowego czy jedno zastepuje drugie czy moze wszystkio razem bedzie dobrze :d

izzy_rajder
20-05-05, 12:23
nie wiem, ja mam bez kata...

Amadeus
20-05-05, 14:02
no dobra to teraz wracamy do punktu w ktorym jest Furious jak zaklada sportowego kata/test pipe resonator to czy do tego jeszcze dodatkowo dawac srodkowy czy juz starczy?

Starczy.

jinjet
20-05-05, 14:35
ja mam srodkowy z MG, jest krotszy i mniejszy, troszke bardziej poburkuje ale jestem zadowolony, w osiagach nic nie dalo sie odcuc na hamowni tez nic nie pokazalo.

TENCIO
20-05-05, 14:36
ja rowniez sie informowalem i srodkowy przelotowy tlumik nie wplywa na spadek mocy ale korzystnie wplywa na spadek halasu...sprawdzone u mnie

Javo
20-05-05, 16:40
Ale wydech musi miec jakies swoje cisnienie, czy tam podcisnienie. Nie mozna zrobic 2.5" do 1.6.... Troche chyba za duzo... Wedlug mnie spadnie moc... Chyba ze to sprawdzone przez kitajcow i tak robia, ale to wtedy trzeba zrobic wszystko tak samo, czyli jak maja kata i srodkowy to zrobic tak samo. Tak mi sie wydaje.

Furious - ja bym wywalil tego kata, i wstawil srodkowy i koncowy.

havok
21-05-05, 14:14
A ten środkowy to robić komorowy czy dłuższy (żeby był cicho), ale przelot - jeśli oczywiście ostatni to przelot i kat jest sportowy?

Pati
21-05-05, 14:28
ja bym stawial na komorowy