Bucz
29-04-07, 19:39
Pierwszy raz udzielam się na tym forum, więc wszystkich serdecznie witam,
Zamierzam kupić Civic'a 5D '96-'98. Najchętniej 1,5 VTEC-E, ale ostatnio znalazłem ofertę na Civic'a '97 z silnikiem D15B7. Zacząłem studiować temat i mam wątpliwości... Wg danych katalogowych w tej budzie i roku ten silnik nie występuje. Na forum znalazłem wątek, w którym kilka osób twierdziło, że taka konfiguracja występowała, ale jest bardzo rzadka (biały kruk ;-)
Sprzedający twierdzi, że jak kupował auto miał trochę z tego powodów problemów, ponieważ powstało małe zamieszanie w papierach i dopiero w serwisie potwierdzili, jaki to silnik, jaką ma moc, itd. (co zostało udokumentowane wpisem w dowodzie).
Auto kupione w Polsce w salonie.
Czy podchodzić do tego auta z bardzo długim kijem, czy się nie obawiać? Z forum wynika, że to fajny silnik, ale nie chciałbym trafić z moją pierwszą Hondą na minę... Trochę boję się spalania... Większość moich tras jest na krótkich dystansach po Warszawie. Duża różnica będzie między tym silnikiem, a 1,4 lub 1,5 VTEC? Czy nie będzie problemów z ewentualnymi naprawami lub awariami tego silnika? (z racji na swoją rzadkość występowania).
Tak przy okazji auto które mnie kusi, ma klimatyzację, 4 el. szyby, el. lusterka, szyberdach, dwie poduszki. Do roboty są tylne nadkola i maska do polerki (podobno pod słońce widać odbarwienia po niezmytych ptasich odchodach) i róg tylnej klapy był malowany po zarysowaniu w garażu - pod słońce podobno widać delikatne zapylenie jak się wie gdzie patrzeć. Innych przygód podobno nie miał. Niecałe 150tys. przebiegu. Ostatnio wymieniany rozrząd (rachunki), tylne klocki i jakieś tuleje w tylnym zawieszeniu, podobno bardzo droga naprawa???
Właściciel zgodził się na wizytę w ASO. Chce oddać auto za 14000PLN. Warto się dalej tym interesować?
Strasznie napaliłem się na Civic'a i potrzebuję ostudzenia ;-) Z góry dziękuję za wszelkie rady.
Pzdr
Bucz
Zamierzam kupić Civic'a 5D '96-'98. Najchętniej 1,5 VTEC-E, ale ostatnio znalazłem ofertę na Civic'a '97 z silnikiem D15B7. Zacząłem studiować temat i mam wątpliwości... Wg danych katalogowych w tej budzie i roku ten silnik nie występuje. Na forum znalazłem wątek, w którym kilka osób twierdziło, że taka konfiguracja występowała, ale jest bardzo rzadka (biały kruk ;-)
Sprzedający twierdzi, że jak kupował auto miał trochę z tego powodów problemów, ponieważ powstało małe zamieszanie w papierach i dopiero w serwisie potwierdzili, jaki to silnik, jaką ma moc, itd. (co zostało udokumentowane wpisem w dowodzie).
Auto kupione w Polsce w salonie.
Czy podchodzić do tego auta z bardzo długim kijem, czy się nie obawiać? Z forum wynika, że to fajny silnik, ale nie chciałbym trafić z moją pierwszą Hondą na minę... Trochę boję się spalania... Większość moich tras jest na krótkich dystansach po Warszawie. Duża różnica będzie między tym silnikiem, a 1,4 lub 1,5 VTEC? Czy nie będzie problemów z ewentualnymi naprawami lub awariami tego silnika? (z racji na swoją rzadkość występowania).
Tak przy okazji auto które mnie kusi, ma klimatyzację, 4 el. szyby, el. lusterka, szyberdach, dwie poduszki. Do roboty są tylne nadkola i maska do polerki (podobno pod słońce widać odbarwienia po niezmytych ptasich odchodach) i róg tylnej klapy był malowany po zarysowaniu w garażu - pod słońce podobno widać delikatne zapylenie jak się wie gdzie patrzeć. Innych przygód podobno nie miał. Niecałe 150tys. przebiegu. Ostatnio wymieniany rozrząd (rachunki), tylne klocki i jakieś tuleje w tylnym zawieszeniu, podobno bardzo droga naprawa???
Właściciel zgodził się na wizytę w ASO. Chce oddać auto za 14000PLN. Warto się dalej tym interesować?
Strasznie napaliłem się na Civic'a i potrzebuję ostudzenia ;-) Z góry dziękuję za wszelkie rady.
Pzdr
Bucz