Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Krzywe zawiesznie-kolejny problem! BŁAGAM-POMOCY



wzhonda
28-04-07, 22:41
Witam! ostatnio pisałem ze mam problemy z zawieszeniem, ze auto stoi krzywo, tzn cała lewa strona auta jest niżej o jakies pół centymetra niż prawa, wówczas wydawało mi sie ze to była wina źle uciętych sprężyn fabrycznych, teraz jednak w zawieszeniu wszystko jest jak byc powinno a spreżyny są nowe fabrycznie obniżone o -35 mm przez firme Eibach, Ale problem nadal pozostał. PS. auto nigdy nie było uderzone, do wymiany są jedynie tulejki przy amortyzatorach ale to przecież nie ma wpływu na powyższy problem

Co może być powodem, że jedna strona jest niżej niż druga ??

Bardzo prosze o pomoc bo naprawde nie mam pojęcia co może być przyczyną!

[H] Dylu [H]
29-04-07, 13:15
pol cm ????? nie przesadzasz...to naprawde tak Ci przeszkadza ?

podobna wiele Hond tak ma...moja tez...jakos mnie to nie boli...

GrzechuLSi
29-04-07, 13:24
mnie tez nie :) lepiej jak jest troszke skrzywiona a reszta nienawala niz jakbys mial rowna a remont silnika co miesiac:D

Chipsy2
29-04-07, 13:30
Wydaje mi się poprostu kolega ma kłopot bo ma albo za małe ciśnienie w ogumieniu albo troszkę bardziej zużyty bieżnik skoro widzi takie różnice na pół centymetra.

wzhonda
29-04-07, 16:25
Założyłem nowe felgi + opony i nowe sprężyny i poprostu zmierzyłem miarką jaki jest odstęp miedzy górną granicą opony a nadkolem, Różnica to 0,5 cm w cześci lewej do prawej. Ciśnienie w ogumieniu nie wchodzi w gre, podobnie jak zużyty bieżnik, bo opony mają może z miesiąc.

poprostu jestem mega pedantem i u mnie wszystko musi byc idealnie, co do milimetra!! musi byc jakis powód mechaniczny ze tak jest, to bez sensu! to wkońcu pół centymetra, jak chodzi o zawieszenie to nie mało według mnie!

Jak ktos jest tez pedantem to mnie rozumie, aha, niedługo w dziale nasze hondy zamieszcze foty mojego auta to wtedy sobie go zobaczycie.

Wiec ktoś ma jakies inne propozycje na powód tego błędu z zawieszeniu ??

GrzechuLSi
29-04-07, 16:31
moze poprzedni wlasciciel byl jakis ciezszy i tak wyrobil ze siadlo z jednej strony,

wzhonda
29-04-07, 17:04
kolejny błędny strzał, hehe :d !! Ja to pierwszy właściciel :) i nie jestem gruby :d

Qukie
29-04-07, 20:45
zmierzyłem miarką jaki jest odstęp miedzy górną granicą opony a nadkolem

Bardziej wiarygodne było by mierzenie od środka piasty do nadkola lub od podłoża do nadkola.

djdamn
01-05-07, 13:20
ja mam tak samo i żyje z tym :)

wzhonda
01-05-07, 17:40
Ej ludzie ale to nie jest normalne !! krzywe zawieszenie to błąd fabryki !! To chyba fenomen na skale swiatowa skoro nikt nie umie podac powodów a do tego każdy z was mówi ze kazda honda tak ma !! :/

!markos
01-05-07, 19:44
ale bzdury. jak wymierzyles te 5mm? masz w oczach suwmiarke, czy lezales pod samochodem i przykladales linijke od idealnie rownego podloza i symetrycznie rozmieszczonych punktow na podwoziu? bo to jedyny pomiar, ktory o czymkolwiek powie. takie mierzenie jak ty zrobiles to o kant dupy potluc i chyba nie ma powodu, zeby sie tak podniecac jak to zrobiles w ostatnim poscie. tak, honda sie pomylila, to blad z fabryki - no zastanow sie chwile zanim cos takiego napiszesz. jestes 100% pewien, ze dobrze zlozyles zawias? i skad bledne przypuszczenie, ze tuleje w zawieszeniu nie maja wplywu na wysokosc nadwozia nad jezdnia?

wzhonda
01-05-07, 22:55
Po 1. Pisze ze to musi być błąd fabryki bo każdy tu pisze ze ma tak krzywo zawieszenie jak ja, to chyba nie przypadek co ?? nie wierzysz, przeczytaj od poczatku wypowiedzi innych

Po 2. mierzyłem w chyba 15 różnych miejscach tam gdzie podłoże wydawało mi sie równe, i zawsze wychodziło mi ze lewa strona jest niżej, wiec cos w tym musi byc nie??

Po 3. skoro myslisz ze tulejki mają cos do wysokości w zawieszeniu, i może to być powód to sorry, ja sie nie znam na zawieszeniu ale ty to juz chyba wogóle - bez obrazy!!

prz3mo
01-05-07, 23:06
Tak jak ktos wyzej napisal, wiele Civicow krzywo stoi i to jest fakt...
Ja kiedys mierzyłem i za kazdym razem wynik był inny (w zaleznosci gdzie auto postawiłem).
Daj se spokoj i ciesz sie majowym weekendem, pozdro :)

!markos
01-05-07, 23:53
mierzyłem w chyba 15 różnych miejscach tam gdzie podłoże wydawało mi sie równeto super, ale czy mierzyles samochod z pelnym, pustym bakiem? mierzyles zawsze z dobrym cisnieniem w kolach? mierzyles zawsze do punktow PODWOZIA, nie budy?

skoro myslisz ze tulejki mają cos do wysokości w zawieszeniu, i może to być powód to sorry, ja sie nie znam na zawieszeniu ale ty to juz chyba wogóle tak, ja w ogole lamer jestem, nie znam sie na zawiasach i w ogole na niczym.
a teraz na spokojnie: rusz makowka i pomysl chwilke - na czym trzymaja sie amortyzatory w tylnym zawieszeniu? na tulejekach gumowych wcisnietych w wachacz? taka tulejka moze sie zuzyc i rozpracowac. jestes pewien, ze samochod na zuzytych tulejach nie moze stac nierowno? ja bym nie byl :lol:

jeszcze jedno: mierzyles juz bude na ramie? to moze pora? wtedy zrozumiesz jakie odstepstwa od fabrycznych wymiarow ma niebita buda, ktora pare kilometrow pojezdzila po syfiastych drogach.

i jedna porada na koniec: w samochodzie w takich elementach jak zawieszenie, ktore pracuje na milionie elastycznych polaczen i na sprezynach nigdy nic nie bedzie co do milimetra, wiec swoj pedantyzm mozesz sobie schowac w kieszen. jak zmienisz wszystkie gumy na poliuretan i z ogromna uwaga i dbaloscia o szczegoly poskladasz caly zawias, to bedziemy mogli wrocic do tematu. do tego czasu pogodz sie z tym, ze jedna strona samochodu jest (zapewne megawidoczne) PIEC MILIMETROW nizej.

LIO
02-05-07, 08:00
Po 3. skoro myslisz ze tulejki mają cos do wysokości w zawieszeniu, i może to być powód to sorry
no niestety, ale maja i to znaczacy
przez nie auto moze stac nizej, stracic zbieznosc, kąty itd