Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jaki gaz do D15Z3 , czy wogóle się opłaci

drex87
09-10-11, 10:11
Witam posiadam Civica 5D z silnikiem D15z3 mam go juz jakieś 4 lata. Niestety teraz przyszło mi pokonywać około 1000km miesięcznie i zastanawiam się nad założeniem gazu. Powiem od razu jestem w tym temacie zielony. Mam kilka pytań czy opłaci się przy takiej ilości kilometrów zakładać jak tak to jaką instalacje żeby nie było problemów z nią, auto ma przebieg 230 000 km i nigdy nie było z nim problemów. Proszę o radę

rooter666
09-10-11, 11:08
Użyj kalkulator opłacalności i będziesz wiedział http://www.gazeo.pl/kalkulator.php

vnv_nation
09-10-11, 13:14
Jesli oleju ci auto nie bierze i reszta podezspolow w dobrej kondycji to mozesz sie powaznie zastanowic. No o ile za pol roku nie bedziesz chcial auta zmieniac :) tymi kalkulatorami az tak sie nie sugeruj, tak na prawde na wlasne ryzyko lpg zakladasz bo nigdy nie wiadomo jaki bedzie stosunek ceny benzyny do gazu za pare miesiecy a jaki za rok. Rok temu gaz kosztowal o tej porze 2zl z groszami, teraz kosztuje 2,90 czyli roznica bardzo duza. Strasza ostatnio tymi podwyzkami przez UE i nie wiadomo jaki tego efekt bedzie w ciagu przyszlych powiedzmy 2 lat..

kyzer
09-10-11, 14:20
Ja mam w D15Z3 2 generacje gazu na mikserze i pali mi to w mieście koło 10l.
Dla mnie okej bo też robię koło tysiaka miesięcznie ale ja kupiłem auto już z instalacją.
Planuje wrzucić blosa czekam już na paczkę i na pewno opiszę zmiany, puki co do demona prędkości mu daleko ale poruszam się tanio.
Jeśli się zdecydujesz na gaz to zrób dobry rekonesans wśród gaziarzy, ja przerabiałem trochę temat w poprzednim aucie i opłaca się dołożyć $ do porządnej instalacji i kumatego gaziarza.

Feniks333
09-10-11, 16:43
Przy obecnej cenie gazu założenie instalacji jeszcze się opłaca (oczywiście sekwencja) W rok czasu powinna Ci się zwrócić. Tylko zastanów się bo jeżeli masz zamiar w ciągu roku zmienić samochód to nie ma sensu tego tam montować.