PDA

Zobacz pełną wersję : Vtec po swapie D15B7=>D16A, POMOCY!!



adasko9452
08-10-11, 18:53
Pytanie jest następujące:

Kto może mi powiedzieć jak podłączyć zawór vtec do kompa zeby nie wywalało błędu i żeby vtec działał?
Mam zawór z 1 zielonym kabelkiem a kompa z D16Z6 (czyli chyba komp potrzebuje 2 kabelki).

Oto lektura z której nie moge wywniskować czy mam zewrzeć A4 z D6 a zielony kabelek od zaworu ma byc w powietrzu czy jak?? :
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?56500-Pytanie-o-zaw%F3r-VTEC&highlight=zaw%F3r+vtec
http://www.ff-squad.com/technet/wiring.obd1.htm
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?23303-Gdzie-pod%B3%B1czy%E6-vtec-swap-z-d15b7-na-d16j2/page2&highlight=zaw%F3r+vtec
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?116393-problem-po-swapie-d14a3-na-d15vtec&highlight=zaw%F3r+vtec

Powiedzcie mi proszę dokładnie i łopatologicznie co zrobić z zielonym kabelkiem i gdzie go podłączyć i co z ECU?

mlodyxx
09-10-11, 09:41
kabel z pinu A4 dajesz do zawru od v teca bron cie panie go zwierac gdzie kolwiek a tego z D6 albo na czujnik cisnienia oleju jesli jest wkrecony w zawor v teca albo bezposrednio na mase jakbys jeszcze czegos nie wiedzial to na pw napisz

Tompro
09-10-11, 18:59
kabel z pinu A4 dajesz do zawru od v teca bron cie panie go zwierac gdzie kolwiek a tego z D6 albo na czujnik cisnienia oleju jesli jest wkrecony w zawor v teca albo bezposrednio na mase jakbys jeszcze czegos nie wiedzial to na pw napisz

A od kiedy to się nie zwiera? A4 i D6 łączysz razem przy kompie i podłączasz do zaworu VTEC jeśli nie ma czujnika ciśnienia.

adasko9452
11-10-11, 16:12
Dzięki @mlodyxx !! Niestety twoja opcja @Tompro nie została nawet wypróbowana bo wcześniejsza hula aż miło. Jeszcze raz dzięki za pomoc!