Zobacz pełną wersję : Korektor siły hamowania
Siemka chce zmienić korektor siły hamowania teraz jest z b7 a heble z mb6 i tak się zastanawiam czy może dać z z6 lub b16a2. Jakieś inne pomysły?
daj z eg5 bez ABS. powinno być dobrze. oznaczenie korektora 3540.
Ziomuś ma korektor z EG5 z heblami MB6 i bangla jak należy ;]
daj z eg5 bez ABS
Bodajże to ten sam co w EJ1 bez ABS.
Ok już szukam kto ma taki korektor na zbyciu :)
Bodajże to ten sam co w EJ1 bez ABS.
a czy EJ1 ma z tyłu tarcze ?
raczej nie...
mam eg5 i mam pytanie
bo tutaj wszystkie tarcze sa takie same
czy jak dam z przodu 260 albo 280 to korektor moze zostac?
Były EJ1 z tarczami i z bębnami.
W każdym bądź razie dla jasności w mojej EJ1 były 240/bębny i korektor.
Przy swapie korektor zostawiłem i wrzuciłem 262/240 nawet bez zmiany pompy i wszystko gra jak należy.
@reaktor - może zostać korektor.
Ej mialy seryjnie tarcze tylko wtedy jak miały zamówione w opcji ABS
seryjnie, nigdy nie było w coupe z tylu tarcz !!
dlatego tak jak podano korektor z EG5/6/9 EH9
dlatego tak jak podano korektor z EG5/6/9 EH9
nie było też VTI z tarczami z tyłu a bez ABS-u więc zostaje EG5 i EH9
A opłaca sie kupić jakis korektor z regulacją taki jak na allegro są np http://allegro.pl/korektor-sily-hamowania-tilton-pokretlo-wilwood-i1837165930.html
Jak dla mnie badziew za 500 PLN
Ej mialy seryjnie tarcze tylko wtedy jak miały zamówione w opcji ABS
seryjnie, nigdy nie było w coupe z tylu tarcz !!
dlatego tak jak podano korektor z EG5/6/9 EH9
nie było też VTI z tarczami z tyłu a bez ABS-u więc zostaje EG5 i EH9
No bez przesady, od EJ1/2 z bębnów też podchodzi, sam mam taki jak już wspomniałem i wszystko bangla, inni też tak śmigają i o problemach nie słyszałem :)
nie było też VTI z tarczami z tyłu a bez ABS-u więc zostaje EG5 i EH9
ale nie bylo VTI bez ABSu, bo był on w standardzie. Wszystkie inne miały go jedynie w opcji
Mozna jeszcze zastosowac korektor z crx-a oraz z integry gsr. I ten drugi bylby pewnie najlepszy do zestawu 262/240. ale z dostępnością było by cieżko. predzej dostaniesz od eg5 bez abs. Ja dałem za taki korektor. 40zł.
szczwanyhenio
15-10-11, 09:08
u mnie przy swapie na 262 kupilem zestaw z angielki 5d wersja z abs-em, czujniki wywaliłem korektor założyłem i śmigam, a u mnie abs-u niet.
moge wiedziec dlaczego polecany jest korektor z wersji BEZ abs ? czy to takie istotne?
bo to zupełnie inna zasada działania hamulca
nawet nie wiem czy to coś od ukladu z absem, można nazwać korektorem...
bo to zupełnie inna zasada działania hamulca
nawet nie wiem czy to coś od ukladu z absem, można nazwać korektorem...
Oczywiście, że nie można :)
Bo to coś to nie żaden korektor tylko przelotka do tylnej sekcji hamulców :) To coś ma tylko dwa wejścia i dwa wyjścia. Na wejściu są dwa przewody idące od pompy ABSu a na wyjściu dwa idące pod autem do tyłu :)
Ciekaw jestem jak to zostało zaadoptowane do auta bez ABSu gdzie korektor ma łącznie 6 kanałów, 2 na wejściu i 4 na wyjściu :D Czary chyba jakieś u szczwanegohenia :)
szczwanyhenio
15-10-11, 10:21
:D niewiem, dostałem w zestawie i podmieniłem
budową wyglądał jak stary seria, może zatem wrzuciłem taki sam :/
Bardzo możliwe, trzeba zerknąć na oznaczenia widniejące na starym i tym "nowym" którego wrzuciłeś :)
Wrzucam teraz na tyl tarcze 240 i pytanko, zmieniać tez korektor? przod mam 262 tyl beben z 1.3 korektor tez i Hamowało to bardzo dobrze. I teraz sie zastanawiam jak bede zmienic tyl czy wrzucac korektor z eg5 bez abs-u czy po prostu to olać...? Rozmawiałem z moim mechanikiem i powiedział ze jak robi swapy hamulcy np. z mb6(282/262) to nigdy nie zmieniał korektora i wszystko śmigało idealnie. Dlatego sam juz nie wiem czy jest sens...
działać będzie, czy właściwie to juz inna kwestia
rozłożenie sił na osie jest inna przy różnych zestawach, więc uważam że warto by mieć optymalnie
Wrzucam teraz na tyl tarcze 240 i pytanko, zmieniać tez korektor? przod mam 262 tyl beben z 1.3 korektor tez i Hamowało to bardzo dobrze. I teraz sie zastanawiam jak bede zmienic tyl czy wrzucac korektor z eg5 bez abs-u czy po prostu to olać...? Rozmawiałem z moim mechanikiem i powiedział ze jak robi swapy hamulcy np. z mb6(282/262) to nigdy nie zmieniał korektora i wszystko śmigało idealnie. Dlatego sam juz nie wiem czy jest sens...
ja robilem swap z 242 przod i tyl bebena na 282/242 plus pompa serwo 1" . zostawilem korektor z 1.3 taki jak byl oryginalnie i zadnych dziwnych objawow nie mam, hamuje w miejscu, jedyne co to trzeba sie nauczyc od nowa hamowac bo teraz jest mega ostre hamowanie a nie spowalnianie jak na starym zestawie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.