PDA

Zobacz pełną wersję : Korektor siły hamowania



Dawid0688
08-10-11, 13:48
Siemka chce zmienić korektor siły hamowania teraz jest z b7 a heble z mb6 i tak się zastanawiam czy może dać z z6 lub b16a2. Jakieś inne pomysły?

Bogdan19
08-10-11, 18:04
daj z eg5 bez ABS. powinno być dobrze. oznaczenie korektora 3540.

PlushaQ
08-10-11, 22:01
Ziomuś ma korektor z EG5 z heblami MB6 i bangla jak należy ;]

Nemereth
09-10-11, 09:08
daj z eg5 bez ABS

Bodajże to ten sam co w EJ1 bez ABS.

Dawid0688
09-10-11, 14:13
Ok już szukam kto ma taki korektor na zbyciu :)

LIO
09-10-11, 15:28
Bodajże to ten sam co w EJ1 bez ABS.

a czy EJ1 ma z tyłu tarcze ?

raczej nie...

reaktor
09-10-11, 15:51
mam eg5 i mam pytanie

bo tutaj wszystkie tarcze sa takie same
czy jak dam z przodu 260 albo 280 to korektor moze zostac?

Nemereth
09-10-11, 15:53
Były EJ1 z tarczami i z bębnami.
W każdym bądź razie dla jasności w mojej EJ1 były 240/bębny i korektor.
Przy swapie korektor zostawiłem i wrzuciłem 262/240 nawet bez zmiany pompy i wszystko gra jak należy.

@reaktor - może zostać korektor.

LIO
09-10-11, 17:54
Ej mialy seryjnie tarcze tylko wtedy jak miały zamówione w opcji ABS
seryjnie, nigdy nie było w coupe z tylu tarcz !!


dlatego tak jak podano korektor z EG5/6/9 EH9

piroman
09-10-11, 18:04
dlatego tak jak podano korektor z EG5/6/9 EH9
nie było też VTI z tarczami z tyłu a bez ABS-u więc zostaje EG5 i EH9

Dawid0688
09-10-11, 19:41
A opłaca sie kupić jakis korektor z regulacją taki jak na allegro są np http://allegro.pl/korektor-sily-hamowania-tilton-pokretlo-wilwood-i1837165930.html

Nemereth
09-10-11, 22:13
Jak dla mnie badziew za 500 PLN


Ej mialy seryjnie tarcze tylko wtedy jak miały zamówione w opcji ABS
seryjnie, nigdy nie było w coupe z tylu tarcz !!


dlatego tak jak podano korektor z EG5/6/9 EH9

nie było też VTI z tarczami z tyłu a bez ABS-u więc zostaje EG5 i EH9

No bez przesady, od EJ1/2 z bębnów też podchodzi, sam mam taki jak już wspomniałem i wszystko bangla, inni też tak śmigają i o problemach nie słyszałem :)

LIO
09-10-11, 22:41
nie było też VTI z tarczami z tyłu a bez ABS-u więc zostaje EG5 i EH9

ale nie bylo VTI bez ABSu, bo był on w standardzie. Wszystkie inne miały go jedynie w opcji

Bogdan19
09-10-11, 23:16
Mozna jeszcze zastosowac korektor z crx-a oraz z integry gsr. I ten drugi bylby pewnie najlepszy do zestawu 262/240. ale z dostępnością było by cieżko. predzej dostaniesz od eg5 bez abs. Ja dałem za taki korektor. 40zł.

szczwanyhenio
15-10-11, 09:08
u mnie przy swapie na 262 kupilem zestaw z angielki 5d wersja z abs-em, czujniki wywaliłem korektor założyłem i śmigam, a u mnie abs-u niet.
moge wiedziec dlaczego polecany jest korektor z wersji BEZ abs ? czy to takie istotne?

LIO
15-10-11, 09:43
bo to zupełnie inna zasada działania hamulca

nawet nie wiem czy to coś od ukladu z absem, można nazwać korektorem...

spychu
15-10-11, 10:06
bo to zupełnie inna zasada działania hamulca

nawet nie wiem czy to coś od ukladu z absem, można nazwać korektorem...
Oczywiście, że nie można :)

Bo to coś to nie żaden korektor tylko przelotka do tylnej sekcji hamulców :) To coś ma tylko dwa wejścia i dwa wyjścia. Na wejściu są dwa przewody idące od pompy ABSu a na wyjściu dwa idące pod autem do tyłu :)

Ciekaw jestem jak to zostało zaadoptowane do auta bez ABSu gdzie korektor ma łącznie 6 kanałów, 2 na wejściu i 4 na wyjściu :D Czary chyba jakieś u szczwanegohenia :)

szczwanyhenio
15-10-11, 10:21
:D niewiem, dostałem w zestawie i podmieniłem
budową wyglądał jak stary seria, może zatem wrzuciłem taki sam :/

spychu
15-10-11, 10:36
Bardzo możliwe, trzeba zerknąć na oznaczenia widniejące na starym i tym "nowym" którego wrzuciłeś :)

Revoltec
05-11-11, 16:56
Wrzucam teraz na tyl tarcze 240 i pytanko, zmieniać tez korektor? przod mam 262 tyl beben z 1.3 korektor tez i Hamowało to bardzo dobrze. I teraz sie zastanawiam jak bede zmienic tyl czy wrzucac korektor z eg5 bez abs-u czy po prostu to olać...? Rozmawiałem z moim mechanikiem i powiedział ze jak robi swapy hamulcy np. z mb6(282/262) to nigdy nie zmieniał korektora i wszystko śmigało idealnie. Dlatego sam juz nie wiem czy jest sens...

LIO
05-11-11, 23:04
działać będzie, czy właściwie to juz inna kwestia
rozłożenie sił na osie jest inna przy różnych zestawach, więc uważam że warto by mieć optymalnie

Infi
06-11-11, 13:39
Wrzucam teraz na tyl tarcze 240 i pytanko, zmieniać tez korektor? przod mam 262 tyl beben z 1.3 korektor tez i Hamowało to bardzo dobrze. I teraz sie zastanawiam jak bede zmienic tyl czy wrzucac korektor z eg5 bez abs-u czy po prostu to olać...? Rozmawiałem z moim mechanikiem i powiedział ze jak robi swapy hamulcy np. z mb6(282/262) to nigdy nie zmieniał korektora i wszystko śmigało idealnie. Dlatego sam juz nie wiem czy jest sens...

ja robilem swap z 242 przod i tyl bebena na 282/242 plus pompa serwo 1" . zostawilem korektor z 1.3 taki jak byl oryginalnie i zadnych dziwnych objawow nie mam, hamuje w miejscu, jedyne co to trzeba sie nauczyc od nowa hamowac bo teraz jest mega ostre hamowanie a nie spowalnianie jak na starym zestawie