Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : zawor egr



sucharek
07-10-11, 10:04
witam czy w d14a8 jest zawor egr

fairfax
07-10-11, 10:18
witam czy w d14a8 jest zawor egr

sucharek ty leniu... otwierasz manula i wszystko można znaleść.

Wg. niego EGR to układ recyrkulacji spalin i D14A8 go nie ma, ma go tylko D15Z8

sucharek
07-10-11, 13:03
no i dzieki :) o egr jest tu malo :)

anticorr
07-10-11, 20:40
ma go tylko D15Z8 I ma go też D15Z3 :D

Fidox
08-10-11, 13:14
A powiem mi ktoś gdzie to jest? może jakieś zdjęcie? :P najlepiej właśnie w D15Z3 bo nie mogę tego ogarnąć :/

mirasek
08-10-11, 14:25
Na kolektorze ssącym, o tu:
http://img855.imageshack.us/img855/9649/dscf0127ll.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/855/dscf0127ll.jpg/)

kyzer
09-10-11, 10:45
Panowie, był gdzieś przerabiany temat usuwania egr?
Wyszukiwarka mi nawet tego tematu nie wypluwa :/

anticorr
11-10-11, 23:37
Był wiele razy, a forumowa wyszukiwarka nieraz fiksuje, bo tez miałem z nią nieraz problem. Ogólnie albo możesz zmienić kolektor ssący od modelu bez EGR z danej serii, albo między EGR a kolektor wstawić blaszaną zaślepkę i wężyk podciśnienia odłączyć.

kyzer
12-10-11, 22:11
bardziej chodzi mi o efekt

mirasek
13-10-11, 13:12
Efekt w zasadzie żaden, trochę lepsza reakcja na wciśnięcie gazu, generalnie chodzi o czyste kanały ssące, kto zdejmował ssaka w Econo ten wie ;)

Odepnij wężyk i zobacz jaki będzie efekt, nic prostszego ;)

Fidox
13-10-11, 13:26
Wężyk zaślepiłeś a co z EGR? W którą stronę to działa? Z czy DO EGR leci?

mirasek
13-10-11, 22:54
Nic z EGR, w wężyku pojawia się podciśnienie które otwiera zawór, a jak wężyk odepniesz i zatkasz to się zawór nie otworzy i tyle.

Fidox
24-10-11, 13:44
Takie "professionalne" zaślepienie wystarczy? A co z tym wężykiem w kółku? Zostawić tak jak jest? I można teraz odłączyć wtyczkę czy zostawić podłączony EGR?

http://img51.imageshack.us/img51/4868/dscf0197h.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/51/dscf0197h.jpg/)

anticorr
24-10-11, 18:02
Jest idealnie zaślepione :) rurkę od EGR zostaw jak jest, i wtyczki w zasadzie też nie ma po co odłączać. Więc zostaw jak jest.

wulkanisko
25-10-11, 00:52
A rurki od EGR (metalowej) nie warto też zaślepić, żeby syf się nie zbierał?

Fidox
25-10-11, 10:42
A rurki od EGR (metalowej) nie warto też zaślepić, żeby syf się nie zbierał?

Również mnie do ciekawi trak samo jak i wtyczka - skoro jest zaślepiony i "nie działa" to wtyczkę można odłączyć?

mirasek
25-10-11, 11:24
Można ale nie trzeba, anticorr napisał co i jak.

Fidox
25-10-11, 11:32
Albo to efekt placebo albo faktycznie lepiej wkręca się na obroty szczególnie w niższych partiach :)

anticorr
25-10-11, 20:00
No to z efektu końcowego jesteś zadowolony, i o to chodziło :)

fakir
11-11-14, 20:39
a jak ze spalaniem i osiągami? właściwie kiedy ten egr się otwiera?