PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z zapalaniem



prz3mo
18-05-05, 21:59
Wczoraj zmieniłem sobie świece (NGK BKR6E-11). I nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale jakoś dziś zauważyłem że auto kiepsko mi zapala. Muszę długo "kręcić", przewaznie "zaskakuje" dopiero za drugim razem... :( A jak zaskoczy to czasem po chwili przygasa..
(aha, jesli to ma znaczenie to zmieniałem też olej i filtry powietrza i oleju)...
Co to może być z tym rozruchem ???

Pati
18-05-05, 22:13
taka sama ciepłota jak być powinna?

elmer
18-05-05, 22:17
Raczej to paliwo, nie iskra.
Swiece ma dobre.

Pati
18-05-05, 22:19
jesli nie gmyrał przy przewodach paliwowcyh to nie powinno być zmian...

elmer
18-05-05, 22:22
No wiadoma sprawa. W kazdym razie wydaje mi sie, ze to raczej problem z paliwem, po tym, co kolega napisal. Moze to zbieg okolicznosci z tymi swiecami.

prz3mo
18-05-05, 22:52
Własnie bylem na stacji, aż wstyd sie przyznac ale zatankowałem i... problem zniknął... Co ciekawe w zbiorniku bylo jeszcze paliwo.. Może byc tak, ze przy koncówce paliwa jest ono jakies zanieczyszczone czy cos??? A moze filtr paliwa powinienem zmienic, bo tego jeszcze po kupnie auta nie zmieniłem...

Pati
18-05-05, 23:05
filtr paliwa zmien. przy koncu baku to moze zaciągać jakieś paprochy z dna.

elmer
18-05-05, 23:23
Jak jest malo paliwa, to Honda ciezko odpala.

mule
19-05-05, 00:31
u mnie jest to samo jak nie ma juz za wiele benzynki w baku, i od razu moge powiedziec ze u mnie wymiana filtra paliwa jesli poomogla to niewiele wiec jakies syfy chyba na dnie baku, w sumie przez to wiadomo kiedy rezerwa jest juz naprawde gleboka:) i czas zatankowac

woodie
19-05-05, 01:24
Ogolna zasada jest taka: nie jezdzic na 'oparach'. W kazdym baku po kilku latach eksploatacji zbiera sie troche zanieczyszczen. Kto zdejmowal i plukal bak to wie :). Jesli byly juz klopoty z odpalaniem to warto pomyslec o wczesniejszej zmianie filtra paliwa tak w razie czego. Najlepiej tankowac jak juz wchodzi na rezerwe. Ryzykowne czekac az 'zejdzie' z czerwonego paska.