PDA

Zobacz pełną wersję : b18c4 komp p30 pali czeka na 3biegu



chomikawr
05-10-11, 18:04
witam... mam maly problem

na poczatku powiem co w kompie jest zmodzone

vtec - 4900
iab - 5200
mapy z integry gsr

sprawa wyglada tak... jadac na 1 zapala sie shift light zmiana biegu lece na 2ce zapala sie shift light zmiana biegu lece na 3ce obroty sa okolo 7 tysiecy zapala sie czek i nie gasnie auto dostaje muła i czuc to mocno... gasze silnik odpalam czek sie nie zapala

co moze byc problemem

najemnik_
05-10-11, 18:11
Samodiagnostyke robiles? rozumiem

chomikawr
05-10-11, 18:16
niet... kiedys nie moglem znalesc tych kabli

aaa i czy samodiagnostyka pomoze jesli ten czek dopiero zapala sie przy 7tysiacach na 3 biegu?

lozek
05-10-11, 20:22
niet... kiedys nie moglem znalesc tych kabli

aaa i czy samodiagnostyka pomoze jesli ten czek dopiero zapala sie przy 7tysiacach na 3 biegu?

ja myślę że jest problem z ukł. paliwowym skoro wyskakuje tak wysoko... Pewnie ubogo sie robi, deficyt jest

Skoro check sie nie swieci po zgaszeniu auta to bedzie problem z samodiagnostyką bo bład sam się kasuje...

arturwwa
05-10-11, 20:52
blad kasuje sie dopiero po odpieciu aku. po ponownym odpaleniu cel nie bedzie sie swiecil, ale ecu bedzie go pamietac.

sprawdz kod usterki.

piroman
05-10-11, 22:16
ja myślę że jest problem z ukł. paliwowym skoro wyskakuje tak wysoko... Pewnie ubogo sie robi, deficyt jest
watpie bo komp jedzie wtedy prosto z mapy i nie bierze sondy pod uwage...

chomikawr
05-10-11, 23:13
no zobaczymy mam nadzieje ze zczyta blad i bedzie to banalna sprawa... chociaz strasznie dla mnie to dziwne ze dopiero na 3 biegu sie to dzieje ;/

lozek
05-10-11, 23:24
watpie bo komp jedzie wtedy prosto z mapy i nie bierze sondy pod uwage...

Ale mi nie chodzi o sondę :) Coś może nie domagać po prostu i stąd robi się "sucho". Coś z wtryskami lub COKOLWIEK z ukł. paliwowym.

chomikawr
05-10-11, 23:48
dopiero na 3 biegu by sie zrobilo mu sucho?? dodam jeszcze ze np jadac normalnie znaczy nie krecac wysoko np na 4 czy 5 majac wieksza predkosc od tej na 3 biegu przy 7tys nie ma problemu zadnego

najemnik_
06-10-11, 00:24
pin d13 zewrzyj z masa i spradz kod bledu bedzie prosciej cos dumac

chomikawr
06-10-11, 00:32
pin d13 jest za co odpowiedzialny?

emg
06-10-11, 00:52
Ale mi nie chodzi o sondę :) Coś może nie domagać po prostu i stąd robi się "sucho". Coś z wtryskami lub COKOLWIEK z ukł. paliwowym.

tylko, że nie ma takiego czujnika "coś z układem paliwowym" ;). Jest owszem błąd 43 - układ paliwowy, czasem jest to sonda lambda co skutkuje zazwyczaj włączeniem się czeka w okolicach 3-4k obrotów przy stałej prędkości, a czasem jest to przyczyna mapy, którą trzeba skorygować w odpowiednim miejscu :).

Jak nie sczyta błędu to szkoda klawiatury na wymyślanie problemu i gdybanie ;)

chomikawr
06-10-11, 15:13
blad 22 zawor cisnienia oleju vtec czy cos takiego koleszka gdzies sie naczytal ze trzeba zrobic mostek na ktoryms tam pinie i powinno byc ok... ztestuje i zobaczymy a jak nie to w sobote jade wgrywac kompa na nowo

najemnik_
06-10-11, 20:04
zrobic poprostu mostek i bedzie ok:p dobre sobie

kristico86
06-10-11, 20:36
niech robi mostek - spali następny komp jak zrobił to z moim i nie chce kasy oddać...uważajcie na tego człowieka bo to niezły krętacz i fałszywy człowiek....

chomikawr
06-10-11, 20:56
brak mi słów co do twojej wypowiedzi :) na poczatku napisałem Ci że żadnego hajsu ci nie oddam ale później napisałem też że ok bo nie mam zamiaru się sprzeczać o 50zł chłopcze

kristico86
06-10-11, 21:15
chomik nie bd komentował....wiedzieliście co zrobiliście dobrze a przez Ciebie najadłem się wstydu odsprzedając kompa .....sory że załatwiam to po forach ale może uratuje to kilku ludzi przed Twoja osoba - dodam żę wcześniej próbowałem prywatnie ale nie pomogło....

chomikawr
06-10-11, 21:24
po tym jak ci napisałem że nie mam zamiaru ci czego kolwiek oddawać napisałem też że nie zamierzam sie spierać i że normalnie można to załatwić a ty na drugi dzień nie piszać kompletnie nic czy zamierzam oddać ci pieniądze bo taki zamiar miałem na najbliższym spocie piszesz że jestem fałszywy... człowieniu słownik przeczytaj i pomyśl czy sam siebie tak nie powinieneś nazwać ;)

przepraszam wszystkich za ot... ale kolega jak tylko ma okazje to robi wielkie afery z niczego

kristico86
06-10-11, 22:02
to do cholery ja mam się codziennie upominać o chajs za rzecz którą zepsułeś co ja k%$#a Twój poddany czy lennik jakiś??? a może jeszcze przepraszać Ciebie mam jaśnie wielmożny ??? w dodatku bezczelnie wczoraj twierdziłeś ze to nie Ty, i że kompa sprawnego oddałeś...żenada....
człowieku ogarnij się - wiedziałeś że zepsułeś zamiast od razu się przyznać co i jak jaki temat to dopiero po upublicznieniu Twojego występku zmiękłeś a teraz wymyślasz ze mogłem się upomnieć dzisiaj , zrobiłbym to dzisiaj, jutro i pojutrze i nie byłoby efektu bo zawsze byś wykręt znalazł a tak masz za swoje :)

chomikawr
06-10-11, 22:14
tak krysia bo potrzebne mi awantury z toba za 50zł ;) pozdrawiam wiecej sie nie wypowiadam to nie miejsce do takich przepychanek bo ty i tak wszystko wiesz najlepiej...

BLACKDEVIL
06-10-11, 23:53
nie no żenada i wstyd ;-P jak małe dzieci... co do błędu to najpierw sprawdź wszystkie styki układu szczególnie ten przy samym zaworze ;-) naj częściej tam leży przyczyna ;-) no chyba ,że masz tak jak jeden z kolegów z forum ;-D miał podobnie potem szukał powoli i wkońcu silnik szlag trafił ;-/ ale u niego to była już wyższa usterka ;-)

ja miałem tak samo ;-D tylko mi najpierw walił i gasł po wyłączeniu stacyjki i włączeniu a potem wracałem z wawy do wro na cheku bo się obraził i już całą drogę świecił mimo chyba 5-7 resetów i diagnostytki

soldi
07-10-11, 01:01
zrobic poprostu mostek i bedzie ok:p dobre sobie

a co w tym dziwnego? jest to jeden ze sposobów "oszukania" ecu w przypadku braku tego czujnika

chomikawr
07-10-11, 08:55
u mnie na kompie p9k czyli seryjnym nie bylo tego problemu ...

chomikawr
07-10-11, 16:02
połączenie pinu a4 z d6 nie dało nic wręcz jest gorzej

kj-19871
07-10-11, 16:08
Wypal nowy chip i jeśli się da nich Ci wyłączy cisnienie oleju zaworu Vtec :)

chomikawr
07-10-11, 16:18
jutro bede sie z Tobą kontaktował jak już będę w lublinie ;) to może coś jeszcze podpowiesz ... a później dam znać jak się skończyło i gdzie był fejk :P

soldi
08-10-11, 15:37
bo w p9k się tego nie robi! przy p28 w opcjach croma usuwa się sprawdzanie ciśnienia vtec'a i wg zaleceń autora trzeba połączyć VTS i VTM

najemnik_
08-10-11, 21:08
Faktycznie ten czujnik jest tylko dla komercji nie musi go być w wcale. Wkoncu po co inzynierowie opracowali jego funkcjie w silniku.

soldi
08-10-11, 21:35
inżynierowie wymyślili też katalizatory :) są rzeczy potrzebne i zbędne.. żeby uciąć dalszy temat, część silników hondy z VTECiem w ogóle nie ma tego czujnika, a idąc tym tropem -> nie jest on niezbędny.. eot

chomikawr
09-10-11, 13:59
w b18c4 nie ma tego czujnika... na nowej kosci ma byc wylaczony zobaczymy czy zadziała... niedlugo ide zamontuje i test, a narazie ide wypełnić obywatelski obowiązek :)