Zobacz pełną wersję : b18c4 komp p30 pali czeka na 3biegu
witam... mam maly problem
na poczatku powiem co w kompie jest zmodzone
vtec - 4900
iab - 5200
mapy z integry gsr
sprawa wyglada tak... jadac na 1 zapala sie shift light zmiana biegu lece na 2ce zapala sie shift light zmiana biegu lece na 3ce obroty sa okolo 7 tysiecy zapala sie czek i nie gasnie auto dostaje muła i czuc to mocno... gasze silnik odpalam czek sie nie zapala
co moze byc problemem
Samodiagnostyke robiles? rozumiem
niet... kiedys nie moglem znalesc tych kabli
aaa i czy samodiagnostyka pomoze jesli ten czek dopiero zapala sie przy 7tysiacach na 3 biegu?
niet... kiedys nie moglem znalesc tych kabli
aaa i czy samodiagnostyka pomoze jesli ten czek dopiero zapala sie przy 7tysiacach na 3 biegu?
ja myślę że jest problem z ukł. paliwowym skoro wyskakuje tak wysoko... Pewnie ubogo sie robi, deficyt jest
Skoro check sie nie swieci po zgaszeniu auta to bedzie problem z samodiagnostyką bo bład sam się kasuje...
blad kasuje sie dopiero po odpieciu aku. po ponownym odpaleniu cel nie bedzie sie swiecil, ale ecu bedzie go pamietac.
sprawdz kod usterki.
ja myślę że jest problem z ukł. paliwowym skoro wyskakuje tak wysoko... Pewnie ubogo sie robi, deficyt jest
watpie bo komp jedzie wtedy prosto z mapy i nie bierze sondy pod uwage...
no zobaczymy mam nadzieje ze zczyta blad i bedzie to banalna sprawa... chociaz strasznie dla mnie to dziwne ze dopiero na 3 biegu sie to dzieje ;/
watpie bo komp jedzie wtedy prosto z mapy i nie bierze sondy pod uwage...
Ale mi nie chodzi o sondę :) Coś może nie domagać po prostu i stąd robi się "sucho". Coś z wtryskami lub COKOLWIEK z ukł. paliwowym.
dopiero na 3 biegu by sie zrobilo mu sucho?? dodam jeszcze ze np jadac normalnie znaczy nie krecac wysoko np na 4 czy 5 majac wieksza predkosc od tej na 3 biegu przy 7tys nie ma problemu zadnego
pin d13 zewrzyj z masa i spradz kod bledu bedzie prosciej cos dumac
pin d13 jest za co odpowiedzialny?
Ale mi nie chodzi o sondę :) Coś może nie domagać po prostu i stąd robi się "sucho". Coś z wtryskami lub COKOLWIEK z ukł. paliwowym.
tylko, że nie ma takiego czujnika "coś z układem paliwowym" ;). Jest owszem błąd 43 - układ paliwowy, czasem jest to sonda lambda co skutkuje zazwyczaj włączeniem się czeka w okolicach 3-4k obrotów przy stałej prędkości, a czasem jest to przyczyna mapy, którą trzeba skorygować w odpowiednim miejscu :).
Jak nie sczyta błędu to szkoda klawiatury na wymyślanie problemu i gdybanie ;)
blad 22 zawor cisnienia oleju vtec czy cos takiego koleszka gdzies sie naczytal ze trzeba zrobic mostek na ktoryms tam pinie i powinno byc ok... ztestuje i zobaczymy a jak nie to w sobote jade wgrywac kompa na nowo
zrobic poprostu mostek i bedzie ok:p dobre sobie
kristico86
06-10-11, 20:36
niech robi mostek - spali następny komp jak zrobił to z moim i nie chce kasy oddać...uważajcie na tego człowieka bo to niezły krętacz i fałszywy człowiek....
brak mi słów co do twojej wypowiedzi :) na poczatku napisałem Ci że żadnego hajsu ci nie oddam ale później napisałem też że ok bo nie mam zamiaru się sprzeczać o 50zł chłopcze
kristico86
06-10-11, 21:15
chomik nie bd komentował....wiedzieliście co zrobiliście dobrze a przez Ciebie najadłem się wstydu odsprzedając kompa .....sory że załatwiam to po forach ale może uratuje to kilku ludzi przed Twoja osoba - dodam żę wcześniej próbowałem prywatnie ale nie pomogło....
po tym jak ci napisałem że nie mam zamiaru ci czego kolwiek oddawać napisałem też że nie zamierzam sie spierać i że normalnie można to załatwić a ty na drugi dzień nie piszać kompletnie nic czy zamierzam oddać ci pieniądze bo taki zamiar miałem na najbliższym spocie piszesz że jestem fałszywy... człowieniu słownik przeczytaj i pomyśl czy sam siebie tak nie powinieneś nazwać ;)
przepraszam wszystkich za ot... ale kolega jak tylko ma okazje to robi wielkie afery z niczego
kristico86
06-10-11, 22:02
to do cholery ja mam się codziennie upominać o chajs za rzecz którą zepsułeś co ja k%$#a Twój poddany czy lennik jakiś??? a może jeszcze przepraszać Ciebie mam jaśnie wielmożny ??? w dodatku bezczelnie wczoraj twierdziłeś ze to nie Ty, i że kompa sprawnego oddałeś...żenada....
człowieku ogarnij się - wiedziałeś że zepsułeś zamiast od razu się przyznać co i jak jaki temat to dopiero po upublicznieniu Twojego występku zmiękłeś a teraz wymyślasz ze mogłem się upomnieć dzisiaj , zrobiłbym to dzisiaj, jutro i pojutrze i nie byłoby efektu bo zawsze byś wykręt znalazł a tak masz za swoje :)
tak krysia bo potrzebne mi awantury z toba za 50zł ;) pozdrawiam wiecej sie nie wypowiadam to nie miejsce do takich przepychanek bo ty i tak wszystko wiesz najlepiej...
BLACKDEVIL
06-10-11, 23:53
nie no żenada i wstyd ;-P jak małe dzieci... co do błędu to najpierw sprawdź wszystkie styki układu szczególnie ten przy samym zaworze ;-) naj częściej tam leży przyczyna ;-) no chyba ,że masz tak jak jeden z kolegów z forum ;-D miał podobnie potem szukał powoli i wkońcu silnik szlag trafił ;-/ ale u niego to była już wyższa usterka ;-)
ja miałem tak samo ;-D tylko mi najpierw walił i gasł po wyłączeniu stacyjki i włączeniu a potem wracałem z wawy do wro na cheku bo się obraził i już całą drogę świecił mimo chyba 5-7 resetów i diagnostytki
zrobic poprostu mostek i bedzie ok:p dobre sobie
a co w tym dziwnego? jest to jeden ze sposobów "oszukania" ecu w przypadku braku tego czujnika
u mnie na kompie p9k czyli seryjnym nie bylo tego problemu ...
połączenie pinu a4 z d6 nie dało nic wręcz jest gorzej
Wypal nowy chip i jeśli się da nich Ci wyłączy cisnienie oleju zaworu Vtec :)
jutro bede sie z Tobą kontaktował jak już będę w lublinie ;) to może coś jeszcze podpowiesz ... a później dam znać jak się skończyło i gdzie był fejk :P
bo w p9k się tego nie robi! przy p28 w opcjach croma usuwa się sprawdzanie ciśnienia vtec'a i wg zaleceń autora trzeba połączyć VTS i VTM
Faktycznie ten czujnik jest tylko dla komercji nie musi go być w wcale. Wkoncu po co inzynierowie opracowali jego funkcjie w silniku.
inżynierowie wymyślili też katalizatory :) są rzeczy potrzebne i zbędne.. żeby uciąć dalszy temat, część silników hondy z VTECiem w ogóle nie ma tego czujnika, a idąc tym tropem -> nie jest on niezbędny.. eot
w b18c4 nie ma tego czujnika... na nowej kosci ma byc wylaczony zobaczymy czy zadziała... niedlugo ide zamontuje i test, a narazie ide wypełnić obywatelski obowiązek :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.