Szczur[R]
03-10-11, 09:13
Witam.
Silnik D14Z4, głowica nie ściągana od nowości czyli będzie 11lat :P
Po wymianie UPG wkręcić stare szpilki czy kupić nowe ? Jeśli nowe to czy jest sens OEM'y za 340zł komplet, czy może te firmy np. Corteco za 120zł też będą ok ?
Jak to jest na prawdę z tym rozciąganiem śrub - używając tego samego momentu, śruba powinna się wkręcić o te minimalnie głębiej. Czy zaleca się więc wymianę ze względu na ryzyko urwania ? Na ile to jest w praktyce możliwe a na ile zwykła przesada ?
Pozdrawiam
Silnik D14Z4, głowica nie ściągana od nowości czyli będzie 11lat :P
Po wymianie UPG wkręcić stare szpilki czy kupić nowe ? Jeśli nowe to czy jest sens OEM'y za 340zł komplet, czy może te firmy np. Corteco za 120zł też będą ok ?
Jak to jest na prawdę z tym rozciąganiem śrub - używając tego samego momentu, śruba powinna się wkręcić o te minimalnie głębiej. Czy zaleca się więc wymianę ze względu na ryzyko urwania ? Na ile to jest w praktyce możliwe a na ile zwykła przesada ?
Pozdrawiam