Zobacz pełną wersję : problem po swapie komputera na p06
mam taki problem po wymianie komputera na p06 zalozony jest do civica ej9 99 rok lift zapala bez problemu na postoju wkreca do odciecia a jak chce jechac to szarpie na kazdym biegy najbardziej do 4 tys obr pozatym nie rozwija pelnej mocy , wymieniona sonda aparat swiece filtry czujniki temperatur czujnik pol przepustnicy map sensor wtryski przekaznik glowny i nic nie daje efektu ma ktos moze pomysl co moze byc nie tak dodam jeszcze ze na lpg tego problemu nie ma motor nie bierze oleju cisnienie na tlokach rowne rozrzad sprawdzony zawory ssace 02mm wyd 025 jesli ma ktos pomysl czemu sie tak moze dziac bede wdzieczny mi juz braklo pomyslow
a mape masz wgrana dla swojego silnika?
mapa jest orginalna z komputera p06 ale podkladalem go dla sprawdzenia do kolegi coupe w ktorej jest d16z6 i oprocz tego ze nie wlacza sie v tec auto kumpla zbieralo sie w miare przyzwoicie nie szarpie pali gume a u mnie lipa jedzie bo musi zapomnialem dodac ze mam d16w3 wlozone , podkladalem tez na odwrot p28 od coupe i objawy sa identyczne jedyne co odcinka jest wyzej ale szarpanie tak samo sprawdzalem jeszcze pompe paliwa na zamknietym obwodzie tzn zegar w filtr wkrecilem wyskoczylo 4.5 bara
bednar_ek35
03-10-11, 09:00
Jak masz kompa nie od tego silnika to co sie dziwisz że silnik pracuje nie tak jak powinien.
Dokładnie. P28 z d16z6 ma zupełnie inną mapę niż Ty potrzebujesz. znajdź sobie kompa z mapa pod d16w3 albo przerób tego kompa i poproś kogoś strojącego o wgranie od razu mapy pod Twój silnik
mlodyxx a jaki ty masz silnik? wyslij ecu do kogos kto sie tym zajmuje i on ci wgra odpowiednia mape pod twoj silnik i nie bedziesz mial problemow.
silnik mam d16w3 116km bez v tec ja rozumiem ze mapa jest nie od tego ale podkladalem p06 pod13b2 i chodzilo bez strojenia pare lat do tylu mialem civa w ktorym bylo d15b2 z racji tego ze silnik padl tez podlozylem d16y7 na osprzet od d15b2 i tez chodzilo wiec mapa ok rozumiem ze moze nie miec bez niej katalogowych koni ale u mnie sie dzieja takie cuda ze potrafi szarpac nawet przy 120km,h i spalanie jest tragiczne na 20litrach 140km i pusty zbiornik
wymień sobie wtryski na 240 z b18c4 i wszystko będzie działać, jednak i tak polecam przestroić kompa...
a wie ktos moze jakie wtryski sa w serii przy d16w3 i d14z1 roznia sie wydajnoscia ?
jutro skoncze nowa wiazke cos mi sie wydaje ze tam cos nie gra ale zobaczymy
wtryski w 6 gen są 190, w 5 gen są 240. A żeby Ci podeszły wtryski pod kostki obd2 to trzeba założyć wtryski z b18c4 (też są 240).
dzieki za info przyda sie na przyszlosc tylko jeszcze nie doszedlem do ladu szarpania niby juz nie ma na wolnych chodzi rowno tylko jak jade to jest dziwny efekt jak daje lekko gazu to sie w miare zbiera a jak depne w podloge jest mull jak nie wiem check sie nie pali kurcze nie wiem co tu jest grane
A zmieniłeś już te wtryski na 240?? Bo jak będziesz jeździł na 190 to niedługo zrobią Ci się dziury w tłokach...
mam jeszcze takie pytanie jesli chodzi o tps czy moze byc uszkodzony jesli ma dobry opor rosnie plynnie bez uskokow bo sa takie obiawy ze jak daje powoli gazu auto jakos w miare jedzie a jak wciskam mocniej pedal to czuc jakby odcinalo paliwo ryk ze stozka a jazdy nie ma tylko mul i jeszcze odrazu po odpaleniu jest w miare normalnie przejade z 3km jest coraz slabsze cofne kluczyk wlaczam od nowa w trakcie jazdy i jest lepiej przez jakis czas pozniej znow slabnie az do takiego stanu ze zaczyna szarpac bledu zadnego nie pokazuje rece opadaja
No piszą ci chłopie wtryski zmienić to ty na sile szukasz czegoś innego wyjdź na podwórko i walnij baranka wróć i zmień te wtryski !
wtryski z z d16z6 zalozylem z kostkami ale i tak ma jakies odbicia strawdzalem czujniki bezposrednio na pinach w kompie na odpalonym silniku czujnik przepustnicy na wolnych 049 rosnie plynnie pedal w podlodze okolo 4,5 volta map sensor tez dziala prawidlowo nwedlug tego co pisza w ksiazce od hanki czyjniki temperatur ok aparaty mam dwa na jednymod d14 cewki czujnikow maja po 360oh na drugim od jakieis angielskiej wersji ponad 800 ohm na kazdym ale o dziwo na kazdym chodzi tak samo jedno co mnie rozbraja na wolnych obrotach sonda jakby nie dawala sygnalu napiecie 0,03 vlta jak dodaje gazu waha sie do 0,9 sondy mialem juz 4 wiec nie wiem czy z kompa idzie slaby sygnal czy jak bo o ile dobrze mysle to chyba na wolnych napiecie sondy powinno plywac miedzy 0.1 do 0.9 volta
Napięcie będzie pływać, jeśli sonda będzie 4 żyłowa, jeśli masz jedno żyłową to pofaluje chwile a potem jest 0 bo stygnie, musi być mega mocno auto zagrzane zęby Ci skakało na jednożyłowej. I po zmianie wtrysków dalej Ci szarpie na pełnym gazie?? Czujniki mają mieć od 350-700 ohm te w aparacie. Rozrząd masz dobrze ustawiony i zapłon??
rozrzad i zaplon jest bylo sprawdzane ,szarpanie sie w miare uspokoilo ale i tak jest slabo z moca jak sie wciska gaz na postoju przerywa przy 2200 obr no i odejscia powyzej 4tys nie ma tylko jedzie bo musi jesli chodzi o sonde to sie dzieja dziwne rzeczy jak mierze napiecie to mi pokazuje 0,03 v przy wypietej kostce to chyba cos jest nie tak malo tego wypialem przewod od sondy zostala sama grzalka auto chodzilo z 15 minut a tu nawet check sie nie zapalil jutro jade drugi komputer podlozyc zobacze co bedzie
jescze jedno co mnie zastanawia napiecie na krokowym 4 volty a powinno chyba byc 12 orientuje sie ktos moze
podlozylem dzis dla sprwdzenia komputer z accorda pt5 pasuje na kostki auto zaczelo chodzic normalnie z wyjatkiem tego ze 170 km i dalej nie jedzie ale to juz sprawa dawki paliwa chyba itp moj komp p06 w innym civie chodzi normalnie a u mnie jest lipa niech mnie ktos oswieci czy te dwa przewody ktore ida z alternatora do komputera maja jakis wplyw na jego dzialanie pin A16 i D9 bo nie mam ich podpietych z tego wzgledu ze alternator w moiej padaczce ma inna kostke i nie wiem jak te kable powinny tam byc wpiete j jeszcze jesli chodzi o piny a23 a24 a 26 b2 to powinny isc na mase
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.