Zobacz pełną wersję : co to wersja sport
Witam
Mam civica z 2004 roku po lifcie 1.7 diesel w wersji sport Coś takiego
http://otomoto.pl/honda-civic-sport-1-6-C20728272.html
Do tej pory myślałem że ta wersja sport to tylko optyczny tuning czyli inne zegary, inna tapicerka czy trochę więcej plastików z zewnątrz ale ostatnio zobaczyłem że te same roczniki ale nie w wersji sport mają mocowane koła na cztery śruby a nie tak jak u mnie na pięć I tu moje pytanie czy przy zawieszeniu też coś było modyfikowane
Na tej aukcji zwykłą wersja
http://otomoto.pl/honda-civic-C16730477.html
Nic to są przed albo polifty bo do 2003 były 4 śruby po było 5
wersja nie sport nawet polift też ma 4 śruby na kołach. Tylko Sport i Type-R ma 5 śrub. dodatkowo sport jest posadzony -30mm i ma seryjnie rozpurkę na tylnym zawieszeniu (jak wyjmiesz dywanik z bagażnika to ją widać)
email... ale sporty przed liftem maja 4 sruby i nie maja rozporki :) ot taka roznica miedzy poliftami a przedliftami..wnetrze tez sie troszke rozni
Dzięki EMAILl za konkret faktycznie mam rozpórkę w bagażniku a jak chodzi o ciebie KASIK to ja nie porównuję wersji sport przed i po lifcie tylko bardziej mnie interesuje czy tej wersji bliżej do zwykłego civica czy raczej do Type-R oczywiście nie chodzi mi o osiągi bo tu jest przepaść tylko o właściwości jezdne bo np u mnie jest krótkie i dość ciężko działające sprzęgło dlatego może zmiany są większe jak tylko rozpórka i obniżone zawieszenie
sport to co najwyżej obok EP3 w salonie stał :)
Ja mam EP2 Sport po lifcie. Dla porównania wcześniej miałem EP1 po lifcie, ale nie sport.
Tak jak już ktoś pisał, wersja sport różni się wyglądem (dokładki itp), zegary, fotele obszyte czerwoną nicią...
Dla mnie ważnym elementem było zawieszenie. Jest ono dość zbliżone do tego z EP3 -prawdopodobnie jest identyczne. Nie tylko rozpórka w bagażniku pomaga usztywnić auto. Faktycznie, jest obniżony w stosunku do zwykłego zawieszenia, ale wyższy o około 10mm od EP3 (ze względu na różnice w wadze silnika, inne opony?).
Zawieszenie w wersji sport jest wyposażone dodatkowo w stabilizatory na przodzie i tyle, które ograniczają wychylanie się kół na boki w ostrych zakrętach, co sprawia, że na normalnym asfalcie nie udało mi się wprowadzić auta w poważny poślisk.
Wersja sport miała standardowo montowane felgi 16' i w poliftowych sportach piasty były na 5 śrub (5x114,2), natomiast normalnie były 4x100.
sport to co najwyżej obok EP3 w salonie stał
tez tak uwazam.. dalej mu do erki niz blizej.. :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.