Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : hamulec reczny



sucharek
02-10-11, 08:31
witam mam pytanie odnosnie linek od recznego czy u was tez sa one roznej dlugosci lewa jest dłuższa o jakieś 3-4 cm mam na mysli przy regulacji w tunelu i jest nie rowno

MisieK1989
02-10-11, 11:00
Tak, chyba tak :p przynajmniej ja tak mam i powiem, że mnie to trochę niepokoi ;/

lar
02-10-11, 11:51
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?46353-Hamulc-reczny

sucharek
02-10-11, 14:00
Czytalem

sucharek
03-10-11, 14:08
czy ktos wie jak wyregulowac linki zeby byly rowne czy nie musza byc

Poll
04-10-11, 12:36
Prawdopodobnie, jeżeli dobrze zrozumiałem masz poluzować całkowicie ręczny. Odpalić auto, popompować hamulcem nożnym, w celu regulacji, a potem ręczny ponownie wyregulować ;)

Elmer89return
04-10-11, 13:32
z tym pompowaniem to bym uważał szczególnie jak przewody hamulcowe są kiepski (zardzewiałe) ja kiedyś pompowałem do oporu i coś mnie podkusiło żeby jeszcze troszkę mocniej wcisnąć hamulec no i rozsadziło przewody :]

sucharek
04-10-11, 14:08
Nie o to mi chodzi mam problem czy one powinny byc rownej dlugosci

skorpion7
04-10-11, 14:40
Ja kiedyś jak robiłem regeneracje zacisków to wyregulowałem tak że były równe ale nie dawno zaglądałem i okazało się, że znowu się rozjechały. Ręczny jednak łapie dobrze więc chyba nie ma to dużego znaczenia.

slawinio82
04-10-11, 20:44
kolego@sucharek.

problem z linkami zaczyna sie u samego ich początku tuż przy mocowaniu do takiego trzpienia koło samoregulatora. ów element często rdzewieje przez co nie porusza sie swobodnie. popuśc ręczny , odrdzewiaczem dobrze przesmaruj ów trzpień-musisz go rozruszać aby nie był zerdzewiały. potem popompuj troszke nożnym i śmiało możesz podciągnąć . Długości linek powinny wrócić do normy.

pozdro

sucharek
05-10-11, 00:56
ale gdzie przy zacisku ?

slawinio82
05-10-11, 09:03
tak przy mocowaniu linki do mechanizmu samoregulatora(taki element z nawiniętą sprężyną i jakby przyspawaną nakrętką)

sucharek
05-10-11, 14:05
I jak tam to sie reguluju

slawinio82
05-10-11, 16:35
tam sie nic nie reguluje. w tym to miejscu ruchomy element mocujący linke do mechanizmu samoregulatora rdzewieje i robi sie nieruchomy(zapieczony), to powoduje ze linki nie naciągają sie równo i słabo hamuje ręczny.