SNap
24-04-07, 22:49
A więc tak zacznijmy od tego że silniczek to D16Z6, który jednak wymagał remonciku. Powstał w głowie pomysł na softa i się zaczeły schodki. Tłoczki mam od Vitary i wszystko powinno pasować prawda? Jednak po rozebraniu silnika okazało się że był nieźle przykatowany (taki już kupiłem niestety) i niezbędny jest szlif o około .20
Teraz powstaje cała seria pytań co dalej co i jak robić??
Mechanior mówi że nawet po obrobienu tulei tłok bedzie miał za dużo luzu i bedzie latał jak chciał no i co z tym fantem?
Amorr podsunął pomysł z zakupem nowego bloku. Ma to jakiś sens bo na tłoczki już wydałem swoje i szkoda by ich było tymbardziej że "skąd ja wezme kolejne kilka setek na tłoki z nadwymiarem np 75.50. Blok myśle że by było taniej znaleść, ale też nie wiadomo czy nie w podobnym beznadziejnym stanie?
Co Wy chłopacy na to?? Co myślicie? Czekam na jakieś sensowne pomysły rozwiązania...!!
Teraz powstaje cała seria pytań co dalej co i jak robić??
Mechanior mówi że nawet po obrobienu tulei tłok bedzie miał za dużo luzu i bedzie latał jak chciał no i co z tym fantem?
Amorr podsunął pomysł z zakupem nowego bloku. Ma to jakiś sens bo na tłoczki już wydałem swoje i szkoda by ich było tymbardziej że "skąd ja wezme kolejne kilka setek na tłoki z nadwymiarem np 75.50. Blok myśle że by było taniej znaleść, ale też nie wiadomo czy nie w podobnym beznadziejnym stanie?
Co Wy chłopacy na to?? Co myślicie? Czekam na jakieś sensowne pomysły rozwiązania...!!