Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : ABS d16y7 i lambda



MARIOpl
24-04-07, 18:42
Wyswietla sie blad 41 Primary Oxygen Sensor - Heater
circuit malfunction , na 99% wiem ze chodzi o lambde. Po zatrzymaniu obroty spadaja na 300, po dodaniu lekko gazu wracaja do prawidlowych 800-850


Blad ten pojawil sie po zmianie uszczelki pod miska olejowa. Doslownie odpalilem 1 raz i check juz nie zgasl. Teraz moje pytanie , czy mogli ja rozwalic mechanicy?? Bylo troche walenia mlotkiem(nawet calkiem sporo) bo nie chcialy poscic portki, a ponoc lambda nie lubi wstrzasow???

2 problem bardziej powazny, chodzi o abs

wyswietla 4 bledy

1.blad 1-4 Pressure switch (włacznik cisnienia ??)

2.blad 1-8 Pressure accumulator

3.blad 5-4 Right hand rear wheel lock(zasobnik cisnienia, ze jest zablokowany w prawym tylnim kole??)

4.blad Front fail safe relay (niesprawny przedni przekaznik zabezpieczenia)


ma ktos jakies pomysly od czego zaczac i co moze byc przyczyna tego??

Pozdro.



P.S tlumaczenie moze byc nie dokladne....

tutaj filmik w mp4 jak chcialby ktos popatrzec... http://download.yousendit.com/1732909F61BF7F89

Romi
24-04-07, 18:51
sonda mogła sie uszkodzic od młotkowania lub ewentalnego palnika

MARIOpl
24-04-07, 18:53
sonda mogła sie uszkodzic od młotkowania lub ewentalnego palnika

palnik tez byl :smutnyy:

rebus
10-07-07, 11:52
podlacze sie do tematu tez mam problem z abs`em,wyswietla mi blad 1-4 czyli
Pressure switch (contact BBA),i to tyle co znalazlem,jak sobie z tym poradzic?

[ Dodano: Pią 13 Lip, 2007 ]
spiesze z odpowiedzia,gdyz znalezlem problem z abs`em w mojej hani.a mianowicie,posluzylem sie manualem ze strony altech.com od accorda co bylo totalnym nieporozumieniem.gdyz civic ma to troche inaczej.ale po sciagnieciu wlasciwego manuala,zaczalem sprwdzac wszystkie obwody zgodnie z instrukcja oczywiscie po angielsku ale jakos to rozszyfrowalem :d .wszystkie pomiary oczywiscie byly oki w zwiazku z czym dotarlem do ostatniej strony testu -gdzie widnial napis ze sygnal moze byc zle odczytany z czujnika-chodzilo o dynamiczny odczyt no i wtedy mnie tknelo ze zmienialem przegob i cala piaste z mocowaniem do wachaczy.sprawdzilem przerwe pomiedzy czujnikiem a zebatka absu na przegubie i tu sie okazalo ze bylo ok 5 cm,a powinno byc 04-1mm.abs naprawiony ;) i le kasy zostalo w kieszeni.radze kazdemu kto ma problem z abs`em pomeczyc sie samemu z manualem oczywiscie wlasciwym,bo satysfakcja jest niedoopisania-oczywiscie jezeli w efekcie naprawy abs zacznie dzialac prawidlowo.
ps.jezeli wszystko jest w porzadku z ukl.abs niepotrzeba go resetowac.