Zobacz pełną wersję : Tuning D14A1 do 200 KM - KONKURS
controlling
24-04-07, 09:07
Witam
Chciałbym rozpisać mini konkurs na tuning D14A1, którego celem jest
osiągnięcie 200 KM bez zastosowania elktroniki (czysta niepohamowana moc)
oto kilka zasad:
1. car info:
* karoseria EC9
* zawieszenie stock
* wydech stock
* reszta .... też stock :-)
* silnik D14A1 2 gaźniki 90 KM
2. Co tuningujemy - wszystko co się da
3. Zastosowane części opisujemy w formie:
* rodzaj
* marka / model
* uzyskana moc dodatkowa
* inne efekty z zastosowania
4. Czego nie zmieniamy:
* żadnych SWAP'ów
* żadnej elektroniki
Życzę miłego tuningowania
4. Czego nie zmieniamy:
* żadnych SWAP'ów
* żadnej elektroniki
* zawieszenie stock
* wydech stock
* reszta .... też stock
* silnik D14A1 2 gaźniki 90 KM
osiągnięcie 200 KM bez zastosowania elktroniki (czysta niepochamowana moc)
:rolf1: niezly dżołk kolego
Chciałbym rozpisać mini konkurs na tuning D14A1, którego celem jest
osiągnięcie 200 KM bez zastosowania elktroniki
a pewnie masz taki endzin i szukasz mocy, więc tak:
bierzesz sfuj endzin i dokładasz szczał z nitro 110 koniuf i wychodzi 200 koniuf, masz je przez 2 sekundy a potem juz tylko armagedon i nie ma niczego ;)
BTW co jest nagrodą w tym konkursie ??
co ta wiosna robi z ludzi.
Ja mam tez konkurs.
Silnik D13B2. Moc do osiagniecia 150KM. Mozliwosc zastosowania czesci z katalogu Jacky. Nagroda jest pokazanie nowej emotikonki na forum ;)
controlling
24-04-07, 09:54
Dla jednych żart dla innych wyzwanie....
dalej miłośnicy mocy - trochę kreatywności i wyobraźni :-))
Nagrodą będzie wydruk z hamowni jeśli tuning dojdzie do skutku :-))
4. Czego nie zmieniamy:
* żadnych SWAP'ów
* żadnej elektroniki
a magnetyzery można wstawiac?
:) :)
chybamozna ale plyty CD na lusterko juz nie bo to elektronika :aloha:
chybamozna ale plyty CD na lusterko juz nie bo to elektronika
bardziej tworzywo więc można
jeszcze nalepy/stikery i lakierowanie ałta na czerwono
Ale jaja ale jaja :D
Mysle ze jest to wykonalne na jakis jeden przejazd :D
200KM z 1.4 bez elektroniki na seryjnym wydechu :D :D :D
Mozna by dac turbo plus nitro ale co bedzie tym sterowalo? :D
Ale jaja, ale jaja, ktos na glowe upadl, ale jaja :D
controlling
24-04-07, 11:11
jesli "do 200 KM" tak bardzo smieszy
to moze znajdzie sie "specjalista", ktory realnie odpowie
ile max mozna wyciagnac z tego silnika bazujac jedynie na mechanicznych
modyfikacjach
i podkreslam
nie jednorazowy max "a potem armagedon", ale stala i powtarzalna
mysle ze wykonalne...
wałki Uyebie stage 4
sprezynki silikonowe Doda
kompletny uklad wydechowy MORS
sportowa pompa paliwowa SPP
jezeli nie chcemy tego sroic elektornika to w gre wchodzi tylko mechaniczny sterownik ręczny tzw MSR
nalezy tez wymienic te gazniki na nocniki i sie do nich zesrac, poniewaz jak wiadomo takie paliwo jest wysokokaloryczne i dodatkowo poprawia smarowanie w silniku
i wypowiedzial sie specjalista :D
sportowa pompa paliwowa SPPJ
:aloha:
Zapytaj usera Dzida, on ma taki silnik i tam mocno dłubał :D
TENCIO napisał/a:
sportowa pompa paliwowa SPPJ
:aloha:
mysle ze wykonalne...
wałki Uyebie stage 4
sprezynki silikonowe Doda
kompletny uklad wydechowy MORS
sportowa pompa paliwowa SPP
jezeli nie chcemy tego sroic elektornika to w gre wchodzi tylko mechaniczny sterownik ręczny tzw MSR
nalezy tez wymienic te gazniki na nocniki i sie do nich zesrac, poniewaz jak wiadomo takie paliwo jest wysokokaloryczne i dodatkowo poprawia smarowanie w silniku
mysle ze bez kucia sie nieobedzie...
ale czy 200 koni z tego wyjdzie...
żadnej elektroniki
bez tego raczej sie nic nie zrobi
controlling, pryma aprilis to jest 1 kwietnia a nie 24 :D
Dobra to ja postaram sie odpowiedziec w miare sensownie probojac powstrzymac sie od smiechu :D
Idąc drogą N/A z D14A1 po zmianie glowicy, ukladu wydechowego, dolotowego, zmianie komputera i odpowienim wystrojeniu daloby rade wycisnac... no... z... 125-130 kunia to moze bedzie :D
Jakby dmuchnac z 0,3bara to moze wejdziemy na 150KM, do tego strzał z nitro 40KM to bedzie ze 190KM i szukamy nowego silnika :D :D :D
Pytanie, ile chcesz kasy wydac? :agent:
mocno dłubał
Chyba w nosie :d
controlling, Popytaj lokalnych tunerów w Siedlcach moze wypowiedza sie w temacie bo tu nikt jeszcze takiego projektu nie relizował
Powodzenia
[ Dodano: Wto 24 Kwi, 2007 ]
Jakby dmuchnac z 0,3bara to moze wejdziemy na 150KM
Powaznie mowiac to z tego co wiem to kilka takich wynalazkow po Pl jezdzi / jezdziło mialy własnie w okolicach 130-150 HP , ale do tego strzal nitro to juz silnik by pokazał kolano ;)
controlling
24-04-07, 12:29
w takim razie: civic-na-mitsu-3000gt...
szkoda autka :-(
(moze zostawie dla corki)
post over
Rzadko piszę, ale to jest naprawde niezłe jajo z gadką nakręcającą do wyzwania do rywalizacji. Dla mnie to jakaś bzdura na kółkach, a wogóle w jakim celu jest ten konkurs ???
controlling
24-04-07, 12:42
Konkurs mial na celu
wykrecenie max mocy z tego silnika, cos w rodzaju "pure-japan-power"
(moze zostawie dla corki)
Chyba lepiej tak zrob
był konkurs to gdzie nagrody ;)
Ja dobiłem do 190KM i gdzie nagroda dla mnie? :D
controlling
24-04-07, 12:57
Ja dobiłem do 190KM i gdzie nagroda dla mnie? :D
Nagrodą będzie wydruk z hamowni jeśli tuning dojdzie do skutku :d
Super konkurs controlling, nic tylko pogratulować ci geniuszu... i jakże niesamowitego pomysłu :bicie:
Ja dobiłem do 190KM i gdzie nagroda dla mnie? :D
Nagrodą będzie wydruk z hamowni jeśli tuning dojdzie do skutku :d
A to ja mam to gdzies... sprzedalem swoja cenna wiedze za jakis nic nie warty świstek papieru?
Oooooszuuukaaaaliiii mnieeee....
:agent:
Nagrodą będzie wydruk z hamowni jeśli tuning dojdzie do skutku
A to ja mam to gdzies... sprzedalem swoja cenna wiedze za jakis nic nie warty świstek papieru?
Oooooszuuukaaaaliiii mnieeee....
No własnie słaba ta nagroda wogule nie motywuje do dzialania gdybys wymyslil cos lepszego to z chlopakami zapewne raz dwa bysmy przygotowali ci setaup na piekne i bezpieczne 2XX koni :agent:
jest jedno wyjście, trzeba by może pod odpowiednim kątem podciąć blok silnika, i dospawać drugi tak samo obcięty i mamy V8 JAPAN PURE POWER. W wolnej chwili zastanowię sie do czego przyczepić te 4 luźne tłoki ... oczywiście jak nagroda mnie zmotywuje.
można by też zrobić hybrydę, tzn jak koledzy wcześniej pisali wyżyłować silniczek do tych 140-150 HP i potem zaiplementować rozrusznik, po uprzednim jego przezwojeniu, jak alternatywne źródło napędu. i w momencie kiedy na pyskach wyżyłowanych 150 kucy pojawia się piana, dajesz strzała z rozrusznika i idzieszzzzzzzzzz jak przeciąg :d
można by też zrobić hybrydę, tzn jak koledzy wcześniej pisali wyżyłować silniczek do tych 140-150 HP i potem zaiplementować rozrusznik, po uprzednim jego przezwojeniu, jak alternatywne źródło napędu.
cos podobnego mi właśnie chodziło po głowie, ale nie mogło by to być na sztywno spięte na kole zamachowym niestety bo by gówno dało :) :) :)
tak poważnie to ponoć kombinując ze sprężynkami jakimiś w gaźnikach i dokładając 2x mały stożek bezpośrednio do gaźników po demontażu obudowy filtra powietrza można wyciągnąć ok.110 kuniuf.tak twierdzi kolega Bayer który wyczytał to na jakimś anglojęzycznym forum i coś tam próbował u siebie kombinować.
oczywiście najlepszą metodą jest zakup 8-10 sztuk różnych magnetyzerów,uszlachetniaczy itp.każdy z nich daje przyrost od 5% do nawet 15% śmocy :d i włala :aloha:
ja mysle ze sam pozadny bulbulator powietrza juz daje 15 koniuff
A ja mysle ze tu trzeba isc w inną strone.
Trzeci gaznik to jest najlepsze rozwiazanie :d I na kazdym gazniku wielki magnetyzer.
Nie mozna zapomnieć też o super alternatywie jaką jest wtrysk LPG.
PS> ostatnie co przyszło mi do głowy to jak ma zostać seryjny wydech to trzeba obciąc jak najblizej silnika :afro:
ja mysle ze sam pozadny bulbulator powietrza juz daje 15 koniuff
Chyba chodzi ci o kumbululator a nie bulbulator wirnika wstecznego powietrza zmasowanej żydomasonerii :afro:
Dobra. Mam pomysł. Nie ma być Swap, ale nikt nie mówił o drugim silniku. Więc odłączamy od napędu stary, montujemy jakoś do tylnego bagażnika H22A, rzeźbimy wszystko jak należy, podłączamy i mamy 200 kucy. Co więcej masa auta jakoś równiej rozłożona - tył dociążony, a jakby się postarać i wykorzystać silnik z przodu (tylny dawałby napęd na tylną oś) to nawet możnaby załączyć 4x4 :D
Dobra koniec spamowania, to powazny dzial, zamykam temat.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.