Zobacz pełną wersję : Mapy z integry gsr do b18c4
witam. mam pytanko czy wgranie map z integry gsr nie zaszkodzi w jakis sposob silnikowi b18c4 bo z tego co mówi jeden z kolegów wrecz przeciwnie pomoże wydobyć wiecej z silnika bez inwazyjnie... do tego przesuniecie vteca na 4900 iab 5200 odcinka 8500 shift light 8200.
jakie wy proponowalibyscie zmiany w ecu, chodzi mi o vteca iab odcinka itd
chlopak od kompa który bedzie modzil powiedzial ze mozna jeszcze przyspieszyc zapłon i podlać paliwem
w aucie jest silnik b18c4 uklad wydechowy przelotowy 2,25 srodkowy mtech koncowy twin loop oddycha parówa simoty zabudowany stozek i doprowadzone powietrze... po zimie bede wymienial kolektor ssący i może w najbliższym czasie wydechowy pod caly układ.
podpowiedzcie ;)
to tylko słaby półśrodek.
Lepiej załóż do tego silnika co chcesz założyć i porządnie wystrój komputer - da Ci to o wiele większe korzyści i będzie mapa idealna pod Twój setup. Nie drogo i dobrze można to zrobić u Niutona w WWA.
stroci bede chcial jak z czasem wleca bebechy z itra teraz wlasnie takim pol srodkiem cos ugrac na jakis czas i zbierac kase na graty z itr
takim półśrodkiem bym w ogóle sobie głowy nie zawracał.
Już lepszym wyjściem jest wgrać mapę strojonego b18 z bardzo podobnym/identycznym setupem.
To jak z tymi mapami z b18c1 wie ktoś? strojenia nie będzie prędko tylko chodzi o odpalenie b18c4 na P28, te mapy dla b18c1 są podobne, testował ktoś?
A może gdzieś ktoś znalazł jakieś mapy delikatnie modzonego b18c4 (wydech,dolot) albo ktoś użyczy swoich? Bo seryjne mapy b18c4 chyba w ogóle nie są dostępne.
Yotomeczek86
25-05-13, 17:49
To jak z tymi mapami z b18c1 wie ktoś? strojenia nie będzie prędko tylko chodzi o odpalenie b18c4 na P28, te mapy dla b18c1 są podobne, testował ktoś?
A może gdzieś ktoś znalazł jakieś mapy delikatnie modzonego b18c4 (wydech,dolot) albo ktoś użyczy swoich? Bo seryjne mapy b18c4 chyba w ogóle nie są dostępne.
Silnik silnikowi nie równy... to po pierwsze. Wydech i dolot to nie jest jeszcze powód aby stroić silnik - no chyba że tak bardzo chcesz, to do niutona sie zgłosić mozesz. Bo czy tak, czy siak musisz mieć programator do kości eprom.
Silnik silnikowi nie równy... to po pierwsze. Wydech i dolot to nie jest jeszcze powód aby stroić silnik - no chyba że tak bardzo chcesz, to do niutona sie zgłosić mozesz. Bo czy tak, czy siak musisz mieć programator do kości eprom.
Trochę nie na temat Tomek piszesz.. wiem, co jest potrzebne nie pytałem o to i nie pisałem, że chce stroić na tym setupie, tylko zdobyć mapy dla seryjnego albo delikatnie zmodzonego silnika.
A b18c1 USDM to podobno taki odpowiednik b18c4 UKDM, nawet IAB ma.
Na honda-tech ktoś napisał: "b18c1 map(P72) should run fine. they just have a little bit of ignition timing map because of the different fuel RON in the countries they are sold. in year 2012, it doesnt matter. "
Z tego co znalazłem to B18C1 i B18C4:
- taka sama pojemność
- taka sama kompresja
- taka sama moc i moment przy tych samych obrotach
- punkt vtec'a raczej nie ma tu znaczenia bo od czego w końcu są 2 mapy - low i high cam? a wg crome to jest 4872rpm w P72
- a IAB identyko 5750rpm
Pytam konkretnie czy ktoś testował te mapy na b18c4, bo nie chce mi się wierzyć, że nikt z b18c4 nie robił sobie np procedury startu i innych bajerów bez strojenia:confused: albo gdzie dorwać seryjne mapy b18c4?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.