Zobacz pełną wersję : Pomoc w wyborze instalacji.
kolek_1987
26-09-11, 13:45
Witam,
jeżeli powtórzyłem temat to z góry przepraszam. Mam Civic'a 1.4 90KM (było 75KM, ale został odetkany) silnik D14A3. Musze założyć mu instalacje gazową (by the way w łódzkim, także jakby ktoś znał sprawdzone zakłady byłbym wdzięczny też za podanie kontaktu), z tego co sie orientowałem w mojej okolicy mam do wyboru:
Stag 4: wtryski Valtek 2100zł, wtryski Magic Jet 2200zł, wtryski Hana 2400zł;
Stag 300: wtryski Valtek 2500zł, wtryski Magic Jet 2600zł, wtryski Hana 2800zł;
BRC: wtryski niezależnie które 2800zł;
Zenit: wstryski niezależnie które 2300zł;
Mówią, że nie opłaca się do tego silnika Stag 300 i wystarczy Stag4, ale nie wiem. Wypowiedzcie się proszę co warto brać, bo jestem troche w kropce. Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Stag 4: wtryski Magic Jet 2200zł . Założ instalacje w "nagaz" stefanowski
KME NeVo wtryski horizon reduktor KME red montowane w J.A.K. "B" s.e Zgierz osiedlowa 4a
Mam to w takim samym silniku i jestem zadowolony.
Krzysiek3D
26-09-11, 16:42
Nie podałeś jaki reduktor Ci polecają.
Od siebie powiem jedno, unikaj valtek za wszelką cenę oraz reduktora alaska ( chociaż dobrze założona alaska nie jest zła ).
Osobiście proponuję ci założyć wtryski hana które będą najdroższe ale na 100% najlepsze, jak ma być taniej to reg fasty. Reszta nie bardzo ma rację bytu w czym kolwiek.
wtryski wystarcza magic jet sa odpowiednio szybkie. myśle ze nie ma sensu dopłacac za hana do 1.4;) reduktor myśle ze zavoli zeta N będzie całkiem spoko
Krzysiek3D
26-09-11, 17:48
wtryski wystarcza magic jet sa odpowiednio szybkie. myśle ze nie ma sensu dopłacac za hana do 1.4;) reduktor myśle ze zavoli zeta N będzie całkiem spoko
Co do reduktora jestem zgodny, wybrałbym ten albo jakiś kme. Co do wtrysków osobiście wolałbym reg fasty... po wpadce z reduktorem big'iem magic jeta miałbym obawy ;D. Jeśli myślisz w przyszłości o zmianie silnika na np. d16z6 to warto dołożyć do wtryskiwaczy hana.
kolek_1987
26-09-11, 20:40
Dzieki za odpowiedzi, o reduktor zapytam jutro i zobacze co powiedzą tak jak o te wtryski reg fast, choć nie słyszałem wcześniej o nich. Zastanawiam się jeszcze czy stag 4 czy 300, ktoś z was to porównywał?
Czytam w necie i tylko większy mętlik mam.. Podobno te Magic Jety lubia się psuć a na stag 4 czuć spadek mocy w stosunku do stag 300, masakra jakaś ,silnik mam zdrowy i chcę wybrac najlepiej ze średniej półki.
Krzysiek3D
26-09-11, 21:26
Stag 300, reg fast w wersji kryzys lub Hana h2000 w wersji najlepszej + zavoli N. Amen. Do tego koniecznie filtr fazy lotnej jaki polecą i ZDEJMOWANIE kolektora do nawiercania.
z magic jetami jest tak ze jak kupisz i sie zepsuja odrazu to sie beda psuć a jak założysz i bedzie okey to bedą jeździć u mnie 40 tyś bez problemow d16z6 moc na lpg ta sama co na Pb. Co prawda nie mam żadnego wykresu ale na dupohamowni nie czuje różnicy a nawet mam czasem wrażenie ze na LPg lepiej działa;) no ale na strojenie LPg u siebie poświeciłem kilka godzin i kilka dni na testy - opłaciło sie spalanie 7,5-8,5 w cyklu mieszanym ale bez częstego pałowania.
u mnie stag 4 +/ zavoli S magic jet dysze 2,4. rurka zasilająca 6mm
+1
stag4plus + magic jet + alaska u mnie w d14a3 działa elegancko, zrobione już ponad 2000km, zero zamulenia czy strat mocy :)
kolek_1987
27-09-11, 15:12
Decyzja została podjęta: Stag 300 + REG Fast + Zavoli Zeta N. Oddaje w piatek, do niedzieli napisze jakie pierwsze prażenia :). Dzieki za pomoc :).
Krzysiek3D
27-09-11, 17:26
+1
stag4plus + magic jet + alaska u mnie w d14a3 działa elegancko, zrobione już ponad 2000km, zero zamulenia czy strat mocy :)
Na ile obr/min masz ustawioną odcinkę gazu albo przy ilu się przełącza ? Wywal zwężkę dolotu ;p.
Na ile obr/min masz ustawioną odcinkę gazu albo przy ilu się przełącza ? Wywal zwężkę dolotu ;p.
zwężka wywalona od dawna ;) przy 6600obr przełącza na benzyne ale i tak nie kręce go aż tak wysoko.
Ja w swojej hondzie B18C4 planuje lpg niestety jestem zmuszony ponieważ robię naprawdę spore odległości .
W planie przed założeniem gazu jest simota big tube, przepustnica od integry i kolektor dolotowy z większymi kanałami (prawdopodobnie od b16a2 )
Czy ktoś może mi polecić jakiś zestaw do tego ? Wtryski słyszałem ze pod takie moce powinny być hana ale co dalej?
reduktor KME GOLD
rurka zasilająca 8mm
sterownik da rade spokojnie stag 300+
wtryski hana tak jak napisałeś
filtr fazy lotnej z odstojnikiem
dobre strojenie i bedzie latać :D
kolek_1987
07-10-11, 21:18
Witam,
obiecałem, że napisze, więc dotrzymuje słowa, troche po czasie ale jednak. Jak dla mnie zestaw super, osobiście nie czuje roznicy pomiedzy gazem a benzyna, przelaczanie plynne bez szarpania. Robie kilometrow naprawde sporo wiec zobacze jak bedzie sie sprawowalo po jakims czasie. Generalnie poki co polecam.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.