PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z radiami różnych marek

michal_145
25-09-11, 09:38
Witam!

Mam następujący problem.
W radiu Kenwooda nie pamięta żadnych ustawień, natomiast gdy podłącze Blaupunkta lub Sonego wszystko jest oki.
Nie wiecie może czy oni wymagają czegoś więcej?
Oczywiście przepiąłem żółty kabel do czerwonego.
JEstem laikiem, co nieco poczytałem lecz nadal nie stałem się mądrzejszy.
Z góry dzięki :cool:

tomalacivic
25-09-11, 10:18
Hej!! a wcześniej jak był zółty z zółtym.

Chipsy2
25-09-11, 13:25
Temat wałkowany miliony razy. Opcja szukaj twoim przyjacielem. Przyczyn może być wiele jedna z nich to np spalony bezpiecznik pod maską 7,5 A. Obstawiam brak zasilania na podtrzymanie pamięci w jednym przypadku jest to tak że będzie to odpowiadało miejscu kabelka o kolorze żółtym w kostce ISO w drugim przypadku odwrotnie. Multimetr w łapkę i do dzieła. Pod warunkiem że radyjka nie są popsute ale obstawiam że nie. No i oczywiście podstawy zasad elektryki się tu kłaniają.

michal_145
29-09-11, 12:53
Niestety bezpiecznik jest dobry, różne kombinacje z kabelkami uprawiałem. Dodam jeszcze, że zegarek przy podłączonym radiu zawsze resetuje się do godziny 1:00. Napisałem przecież, że szukałem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie ale zazwyczaj było tylko o tym aby przełożyć miejscami żółty kabel z czerwonym

Chipsy2
29-09-11, 13:02
To jest ewidentny brak stałego plusa po wyłączeniu zapłonu :/ Musiała Być jakaś kombinacja alpejska. Podciągnij sobie ze skrzynki bezpieczników stałe zasilanie oczywiście przez bezpiecznik ale to zasilanie musi być takie żeby nie zanikało w trakcie rozruchu auta oczywiście małe spadki będą ale tak żeby go nie wycinało. Jeśli się nie mylę odpowiadają za to dwa bezpieczniki jeden pod maską drugi pod kierownicą ale tak naprawdę dawno tematu nie śledziłem więc nie do końca pamiętam. I z tego co widzę masz VI gena ale tu było bardzo podobnie jak w jajku.

michal_145
24-03-12, 17:22