Zobacz pełną wersję : Problem spężyny H&R -60/-40
Michalll_1991
20-09-11, 11:25
Siemka. Zakupilem springi h&r -60/-40. Mam z nimi problem, mianowicie jakos dziwnie siadly, przod siadl moze -3,5cm a tyl znowu lezy prawie na rowno z nadkolem. Wyglada to jakbym pomylil springi tyl na przod, ale nie ma mowy VA na przodzie i HA na tyle. Numer na nich to 29928 na wszystkich czterech wiec to komplet pewnie. Pomoze ktos cos ? Moze ktos poszuka po numerze bo ja nie moge z tym poradzic.jak to rozwiacac ? pomocy
Wojtec12345678
20-09-11, 18:35
Czy były to aby na pewno 60/40 ? Może 40/40 ? Bo ja mam 40/40 weiteca i też przód jest wyżej niż tył :/
Przedzwoń do producenta i zapytaj czy mogą to sprawdzić... ja w ten sposób sprawdziłem swoje weiteci, na e maila wysłali mi dane odnośnie każdej sprężyny weiteca ... były tam wszystkie informacje, od długości sprężyny po grubość 1 zwoju :D
Wg katalogow to te sprezyny pochodza z gwintu. Stad byc moze te problemy.
Jesli na sprezynach brak oznaczen VA/HA to w tym konkretnym przypadku dluzsze powinny isc na przod (295mm), krotsze na tyl (250mm).
Wg katalogow to te sprezyny pochodza z gwintu. Stad byc moze te problemy.
Jesli na sprezynach brak oznaczen VA/HA to w tym konkretnym przypadku dluzsze powinny isc na przod (295mm), krotsze na tyl (250mm).
Hmmm to troche niemożliwe bo jak włożyłby sprężyny z gwintu na normalny amortyzator? Żadna ze stron sprężyny nie zmieściłaby się w koszyczku amortyzatora
Michalll_1991
20-09-11, 22:31
kolega co siedzi w hankach tez powiedzial ze to moga byc springi z calego kitu jakiegos :/ oznaczenia VA/HA sa, a sprezyny zamontowane zgodnie z nimi. No jak kupowalem to w temacie bylo napisane ze -60/-40 bo tylko takich szukalem tylko teraz problem bo znalezc wiadomosci nie moge od typa w skrzynce, nie wiem jak one sie kasuja po jakims czasie czy jak. Walic do tego typa ? watpie bo pewnie sie wypnie bo kupilem z miesiac temu tylko dopiero zalozylem bo bylem na studiach na poprakach, dokladnie 4.09 przyszly ;/
Moim zdaniem to sa sprezyny od tego gwintu:
http://www.e-parts.co.uk/images/products/168203/main/168203.jpg
Michalll_1991
20-09-11, 23:19
to teraz o ile dobrze widze na przednim amorze (te w tle) sa springi oznaczone HA, a na tylnym(lezące) VA. Nie myle chyba amorów przod tył ?
Natomiast na forum pisali wsyzscy ze VA przod ,HA tył i tak mam założone, moze to rozwiazanie ? :D
Tył mam beton a przod jako tako w tej konfiguracji co pisze :)
to by sie zgadzalo , jak wlozylem na przod sprezyny to musialem sciaskac je zeby zakrecic, a tyl wpadl i jeszcze mialo luzu z 5cm do wierzchu.
any ideas ?
PS: numery na zdjeciu sie zgadzaja z moimi, roznia sie springi z kitu od zestawow samych springow ?
Często na takich zdjęciach sa przestawione sprężyny.
HA to na 100000% tył (H = Hinter = za)
Poza tym po prostu grubsze ida na przód.
Sprawdź czy te zwoje siedzące w kielichu amortyzatora sa tak samo ścięte jak te na zdjęciu. Jak WSZYSTKIE są ścięte to znaczy, że masz springi z gwintu.
tak dodatkowo - skąd jestes i co dokładnie masz za autko?
Michalll_1991
20-09-11, 23:45
Troche nie rozumiem o co Ci chodzi z tym zdjeciem :p
jesem z Sokołowa P. a jezdze EJ2.
to co robic teraz ? :/
zwój przy pierścieniu zmieniajacym wysokość jest ścięty/spłaszczony. Juz widzisz?
Jeżeli masz te sprężyny z gwintu to Ci ich zazdroszę bo ja własnie potrzebuje sprężyn do gwintu a chciałbym swoje NORMALNE eibachy odsprzedać :)
Michalll_1991
27-09-11, 11:36
mam płaskie konce jak mowisz czyli gwint, w takim razie sprezyny na sprzedaz, coz trzeba poszukac dobrych, zainteresowani zaprawszam na pw
http://www.h-r.com/bin/29928.pdf - tutaj masz spec...
Witam. Podłączam się do tematu... Powiedzcie jak to jest z tymi sprężynami... te które maja ścięty koniec zwoju idą do przodu czy do tyłu? I rozumiem ze do góry tym ściętym? Proszę o szybkie odp
Michalll_1991
06-10-11, 20:32
szersza czescia do gory, na przod VA(grubszy pret), na tyl HA(cienszy srednica preta)
Dzięki za pomoc. Problem już rozwiązany:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.