Zobacz pełną wersję : Modyfikacje D15Z6
siema pomoze mi ktos co mozna jeszcze zrobic w tej wersji hondy EK3
Obecnie mam juz zalozone kolektor 4-2-1 stozek simota i wydech przelotowy na 2 cale co moge jeszcze zrobic jak mozecie piscie jakie rzeczy i mniej wiecej ceny czesci i zalozenia dzieki z Gory :)
Jeden jedyny najprostszy mod, który rwie dupę a dokładniej zmienić skrzynię na tą z D14 ;)
i można zostawić czujnik ze skrzyni z EK3 aby mieć nadal ekono przy 120 km/h :D
i ogólnie to inny wałek rozrzadu i to też moze poprawić coś ;)
Starstruck
17-09-11, 00:28
Wałek + klawiatura z D16Z6 i wtedy będzie "pełny" VTEC :). Silnik ma fajny stopień sprężania, bo 9,6:1 i daje to radę. Oczywiście potem wystroić :). Wróciłbym jednak do seryjnej puszki dolotowej i dał wkładkę K&N albo Simoty i doprowadzić do tego zimne powietrze. No i jak kolega wyżej napisał: krótsza skrzynia, jakieś S20 w głównym 4,25 da radę :)
Wałek + klawiatura z D16Z6 i wtedy będzie "pełny" VTEC :)
to jaka cena mniej wiecej ??
Jeden jedyny najprostszy mod, który rwie dupę a dokładniej zmienić skrzynię na tą z D14 ;)
jaka cena mniej wiecej takiej skrzyni??
Starstruck
17-09-11, 09:38
Graty, plus robota, plus strojenie: ok. 1000 zł. Ale to jest najwydajniejszy mod oprócz zmiany skrzyni :). Krótsza skrzynia od 100 do nawet 500 zł - zależy od stanu (do tego montaż i nowy olej).
Graty, plus robota, plus strojenie: ok. 1000 zł. Ale to jest najwydajniejszy mod oprócz zmiany skrzyni :). Krótsza skrzynia od 100 do nawet 500 zł - zależy od stanu (do tego montaż i nowy olej).
Dzieki wielkie zaczne cos myslec:)
dokładnie tak jak koledzy pisali ;]
na początek zainwestuj w Parówę Simoty i wydech tj. kolektor 4-2-1 i przelot 2" - 10KM do ugrania
pzdr
na początek zainwestuj w Parówę Simoty i wydech tj. kolektor 4-2-1 i przelot 2" - 10KM do ugrania
pzdr
to co napisales to wlasnie mam juz :p chce cos wiecej:p
najprostszy mod, który rwie dupę
urywać dupę to może i będzie ale z hybrydą albo ze skrzynią z Nobless-ki z głównym 4.4
dokładnie tak jak koledzy pisali ;]
na początek zainwestuj w Parówę Simoty i wydech tj. kolektor 4-2-1 i przelot 2" - 10KM do ugrania
pzdr
z tą parówą to bym się zastanowił bo nie rzadko więcej odejmie niż doda :)
mi dało 10KM podług serii (tylko nie wiem co z tego zostało)
podepnę się pod pytanie
jaki kolektor dolotowy jest najlepszy do d-seri?
pzdr
róznie wlasnie gadają ludzie z tą parówą...jedni ze mod zdecydowanie na + a inni by zostawili oem dolot + wkladka
a co do skrzyni to zdecydowanie warto od tego zacząc modzic d15z6:)
ja u siebie wlozyłem skrzynie z d16y8 fd4,25 i sporo auto zyskało na przyśpieszeniu...nie mówiąc juz o np. hybrydzie lub d13 fd 4,4
z tą parówą to bym się zastanowił bo nie rzadko więcej odejmie niż doda :)
Wystrój komputer to zobaczysz co daje parówa... żaden mod wydechu czy dolotu nie zadowala jakoś mocno bez strojenia.
poczytajcie temat salvadora w MB/5Dr
Wystrój komputer to zobaczysz co daje parówa... żaden mod wydechu czy dolotu nie zadowala jakoś mocno bez strojenia.
zgoda - tylko kto stroi auto mając jedynie parówę założoną ?? :) wiadomo że stroić się opłaca dopiero przy grubszych modach
zgoda - tylko kto stroi auto mając jedynie parówę założoną ?? :) wiadomo że stroić się opłaca dopiero przy grubszych modach
pisałem milion razy powtórzę jeszcze raz -mam zrobiony calutki wydech (kolektor4-2-1 2" i 2,16" reszta), parówę z odgrodzeniem i zimnym ze zderzaka i lekkie koło (nie dające mocy jak wiadomo). Na nowej mapce po strojeniu czuje sporą różnicę i w końcu widzę jak działa parówa - jest zupełnie inaczej niż na seryjnym kompie.
Niektóre doloty dają bez strojenia lepsze efektu od parówy a po strojeniu jest na odwrót. Wg. mnie jak już mówimy który jest lepszy który gorszy to zaznaczajmy że np parowa jest gorsza BEZ STROJENIA itd.
temat zamykam, walkowane xxx razy, autor niech zacznie uzywacz szukajki badz zacznie przegladac tematy uzytkownikow, tam juz wszystko zostalo poruszone!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.