Zobacz pełną wersję : Pytanko o remap w civicu VTi EG6
witam
Mam pytanko o sens i mozliwośc remapu w VTi EG6.
Mam załozony całkowicie nowy układ wydechowy 60mm (kolektor+ przelot 2 tłumiki) oraz dolot pod zderzak CAI od Simoty.
Zastanawiam się czy w tej chwili powinienem zrobic strojenie?
Oraz gdzie najbliżej Poznania mogę to zrobic?
z góry dzięki za pomoc,
pozdr
Poznań chyba mati stroi, ale dowiaduj się na grupie wielkopolska
czyli tak jak w subaru ;)? konieczny jest jednak remap, żeby to miało ręce i nogi? :)))
pozdr
największe forum Civica i nikt nie wie? Czy kisi dla siebie?
Widze, że tu tylko dobrze handel stoi
Wiesz, bo w przypadku Twoich modów to strojenie jest zbędne, ale w sumie nie zaszkodzi ;) Więc rób jak uważasz, chcesz wydać kase to stroisz, nie chcesz to jeździsz jak jest i też będzie dobrze.
Wiem, ale to jest rajdówka i nie ma jezdzic tylko zapitalać..więc jeżeli strojenie pomoże, poprawi się moment/moc/zakres uzytecznych obr. to oczywiście warto.
Kwestia czy pomoże....to starałem się dowiedzieć
dzieki
lukasz-lukasz
17-09-11, 08:37
Ehh... Napewno pomoze, kwestia tylko w jakim stopniu.
kristico86
20-09-11, 08:40
sens i możliwość jak najbardziej jest - także jak masz $$ to działaj :)
Ehh... Napewno pomoze, kwestia tylko w jakim stopniu.
Skoro u mnie w d16z6 po zrobieniu PEŁNEGO wydechu i PEŁNEGO dolotu (z odgrodzeniem, doprowadzeinem zimnego powietrza) czuć wyraźną różnicę w całym zakresie obrotów to tu w B16 tym bardziej będzie ta różnica odczuwalna...
Skoro u mnie w d16z6 po zrobieniu PEŁNEGO wydechu i PEŁNEGO dolotu (z odgrodzeniem, doprowadzeinem zimnego powietrza) czuć wyraźną różnicę w całym zakresie obrotów to tu w B16 tym bardziej będzie ta różnica odczuwalna...
Nie ma czegoś takiego jak czuć różnicę, bo to jest niewiarygodne sprawdzenie. Robi się pomiar na hamowni przed i po strojeniu i wtedy można powiedzieć, że jest lepiej lub nie. A co do czucia różnicy to ja czasem jadę i stwierdzam, że auto nie jedzie a innym razem, że jedzie a różnicy nie ma żadnej w modach pomiędzy tymi dwoma odczuciami. Więc wiesz, taką dupo-hamownie to sobie można w buty wsadzić.
Nie ma czegoś takiego jak czuć różnicę, bo to jest niewiarygodne sprawdzenie. Robi się pomiar na hamowni przed i po strojeniu i wtedy można powiedzieć, że jest lepiej lub nie. A co do czucia różnicy to ja czasem jadę i stwierdzam, że auto nie jedzie a innym razem, że jedzie a różnicy nie ma żadnej w modach pomiędzy tymi dwoma odczuciami. Więc wiesz, taką dupo-hamownie to sobie można w buty wsadzić.
dokładnie jak piszesz...
Przybliżę tylko,
Autko mam zbudowane profi, żadnego druciarstwa.
Wg homologacji A6, wszystkie graty aktualna homologacja FIA, przygotowane pod RPP
Było hamowane całkowicie seryjne, wyszło 162,5 KM
Teraz chciałem znów hamować, albo przestroic i hamować...tylko szukam odpowiedniej osoby do remapu.
pozdr
Kozzi , nawet nie masz w profilu skąd jesteś, poszukaj stroiciela z Twojego rejonu i do dzieła, na pewno coś tam poprawisz,.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.