Zobacz pełną wersję : zjechany gwint w misce
Witam,
Mam problem z gwintem w misce olejowej. Podczas ostatniej wymiany mechanik stwierdzil ze jest zjechany gwint w misce i nie da sie dociagnac korka spustu. korek sie przekrecal. zbliza sie kolejna wymiana i mysle co z tym zrobic. Rozwazam nastepujace opcje ?
1. wymiana miski (uzywka miska 200zl + uszczelka + robocizna) pewnie razem 300-400 zl
2. gwintowanie miski (sciagniecie miski, gwintowanie, i zalozenie0pewnie tez z 200-300
3. gwintowanie miski bez sciagania (da sie ?)
3. nie wiem czy to prawda ale podobno mozna wymienic (odessac) olej przez miejsce gdzie wchodzi bagnet kontroli oleju. swego czasu upuszczalem nadmiar oleju tamtedy i dalo sie. ale czy dokladnie uda sie to odessac ?
Bardzo prosze o informacje ktore punkty sa mozliwe do zrealizowania i ktore bylyby w miare rozsadne pod wzgledem techniki a najrozsadniejsze cenowo
Pzdr G-Hud
Najtaniej wyjdzie rozwiercenie otworu i nagwintowanie od nowa bez zdejmowania miski (da się).
może upewnij się czy to na pewno gwint w misce jest zjechany a nie na korku a może jeden i drugi jest częściowo zjechany i pomoże wymiana korka ja wczoraj na akcji serwisowej też usłyszałem że nie można dociągnąć śruby ale serwisant wymienił korek i jest OK (koszt coś tam około 30 PLN)
Też tak miałem.
Znajomy dorobił mi korek z jakiejś śruby i jest gites ;)
prymus2103
19-04-07, 12:17
kolego dorabialem osobiscie spust oleju dwa rozmiary wiekszy i trzyma jak talala , bez sciagania miski .:)
orientowalem sie juz u kilku mechanikow i generalnie chodza dwie wersje:
- sciagnac miske bo opilki moga dostac sie do srodka
- nie trzeba sciagac miski
Jak to jest z tymi opilkami metalu ? A moze po przegwintowaniu mozna to jakos przeplukac ?
Pzdr G-Hud
Zdjecie miski = wymiana uszczelki.
u mnie dziś, przy zmianie oleju wyszło to samo - zjechany gwint (ktoś kręcił na chama przy poprz wymianach olej) - mechanik założył mi minimalnie wiekszy korek (bodajze od fordziny) i delikatnie zakręcił + na wypadek wszelki silikon;
ogólnie chyba można nagwintować ale trzeba mieć spory gwintownik :d
a tak poza tematem to wymieniłem od razu olej w skrzyni na ATF Valvoline maxlife - chyba bedzie git ?? (napiszcie od razu jak coś nie tak żebym nie zajechał skrzyni)
zalałem Atf bo nie mieli akurat na składzie Mtf i powiedzieli że leją tak wszystkim,hmmm...
a co do opiłków to czy korki nie są czasem namagnesowane albo z magnesem żeby ściągną ew metalowy syf?
a tak poza tematem to wymieniłem od razu olej w skrzyni na ATF Valvoline maxlife - chyba bedzie git (napiszcie od razu jak coś nie tak żebym nie zajechał skrzyni)
zalałem Atf bo nie mieli akurat na składzie Mtf i powiedzieli że leją tak wszystkim,hmmm...
no to zonk, bo w Hondzie do skrzyni leje sie olej silnikowy a nie przekladniowy!!!
Ten olej (przekladniowy, do automatow) to nie trafiony wybor niestety. Lepiej wymien jak najszybciej.
cholera,wiedziałem że lepiej wlać silnikowy...tak to jest posłuchać kretynów :djablek:
o dziwo biegi wchodzą bardziej miękko ale i tak wymienie
sory za odkopanie tematu, ale nie chce zakladac nowego, a nie ma nic o podobnej tematyce.
Moj problem to zjechany gwint nie na misce, ale na samym korku (teraz nie cieknie tylko dzieki dobremu silikonowi:D). I tutaj moje pytanie do Was: czy kupie jakas srube idealnie zastepujaca ten korek? Jesli tak, to jaka? (Jak ja wykrece, to nie bede mial jak sie dostac do sklepu ;])
Chyba, ze kupic sam korek? Gdzie? ;] ^^
generalnie poszukaj po sklepach(nawet z allegro) które sprzedaja 5d na częsci - na pewno kupisz tanio korek z jakiegoś angola np.
jakby co to tu mam sprawdzony sklep z masa czesci do 5d - kolo pojdzie na plac i dla Ciebie wykręci ten korek :)
adres: http://www.hondaczesci.pl/
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.