PDA

Zobacz pełną wersję : Skrzynia w turbo ok. 330 konnym i podniesienie osiągów.



The Player
09-09-11, 15:37
Witam. Chciałem skorzystać z doświadczenia kogoś kto jeździł ponad 300 konną Hondą na skrzyni Y21 i przesiadł się na dłuższą jak np. S9B. Warte jest to zachodu? Wiadomo, że S9B dłuższa jest i ma LSD, ale jakie to ma przełożenie na jazdę i ewentualne czasy na ćwiartkę?

Dodatkowo co warto zrobić jeszcze niedużym kosztem aby poprawić osiągi? Wiadomo, że wałki, sprężynki i talerzyki np. z ITRa, ale to wydatek koło 2tys zł. Czy opłacalnym rozwiązaniem jest odelżyć koło zamachowe? Wiadomo, że nie będzie to taka różnica jak w NA, ale czy ktoś ma jakieś porównanie w T? Ssący i przepustnica z ITRa chyba za dużo nie poprawi osiągów w B16a2 w stosunku do ceny ok. 1,5k? Jakieś jeszcze ciekawe zabiegi poza dmuchnięciem więcej?

Dealer
09-09-11, 16:38
myślę że zamiana skrzyń która właściwie nic nie będzie Cie kosztowała wyjdzie zdecydowanie na plus. Szpera to podstawa przy takiej mocy na przodzie:)

kristico86
15-09-11, 20:10
s9b na pewno będzie lepsza w tym wypadku niż y21 ze względu na szpera i dłuzsze przełozenia 2,3,4 i nieznacznie 5 biegu :)

dodatkowe zabiegi to na pewno jakiś wzmacniacz zapłonu i apexi - do ustawienia doładowania na poszczególnych biegach (jeśli już czegoś takiego nie masz)...

wałki zostaw swoje, ewentualnie pokuś się o edelbrocka tego do Turbo...

a jak chcesz dobre czasy na 1/4 to zamów sobie drag spoola :)