The Player
09-09-11, 15:37
Witam. Chciałem skorzystać z doświadczenia kogoś kto jeździł ponad 300 konną Hondą na skrzyni Y21 i przesiadł się na dłuższą jak np. S9B. Warte jest to zachodu? Wiadomo, że S9B dłuższa jest i ma LSD, ale jakie to ma przełożenie na jazdę i ewentualne czasy na ćwiartkę?
Dodatkowo co warto zrobić jeszcze niedużym kosztem aby poprawić osiągi? Wiadomo, że wałki, sprężynki i talerzyki np. z ITRa, ale to wydatek koło 2tys zł. Czy opłacalnym rozwiązaniem jest odelżyć koło zamachowe? Wiadomo, że nie będzie to taka różnica jak w NA, ale czy ktoś ma jakieś porównanie w T? Ssący i przepustnica z ITRa chyba za dużo nie poprawi osiągów w B16a2 w stosunku do ceny ok. 1,5k? Jakieś jeszcze ciekawe zabiegi poza dmuchnięciem więcej?
Dodatkowo co warto zrobić jeszcze niedużym kosztem aby poprawić osiągi? Wiadomo, że wałki, sprężynki i talerzyki np. z ITRa, ale to wydatek koło 2tys zł. Czy opłacalnym rozwiązaniem jest odelżyć koło zamachowe? Wiadomo, że nie będzie to taka różnica jak w NA, ale czy ktoś ma jakieś porównanie w T? Ssący i przepustnica z ITRa chyba za dużo nie poprawi osiągów w B16a2 w stosunku do ceny ok. 1,5k? Jakieś jeszcze ciekawe zabiegi poza dmuchnięciem więcej?