PDA

Zobacz pełną wersję : Swiece do D14A8



siwykrzych
16-04-07, 11:23
wITAM
Chcem wymienic swiece w mojej Hani slyszalem ze sa dobre NGK ale na forum nie znalażłem do mojego autka , tylko do innyh.
Jakie polecacie.
Mam tez problem ze podczas jazdy gaz nożny wciskam miedzy obrotami 2tys a 3tys. cos mi piszcze nawet jak gaz przytrzymam dluzej wlasnie miedzy tymi obrotami to caly czas piszczy.
Mysle ze to uszczelka jakas albo pasek , chlera wie co to.
Pozdrawiam

TeeS1975
16-04-07, 11:44
pewnie pasek klinowy, a o świecach było nie raz :szukaj:

Mdz
20-04-07, 18:29
Polecam świece NGK. Do tego modelu oznaczenie swiecy to ZFR5F-11

siwykrzych
22-05-07, 14:51
Niestety paski mam dobre dzis wlasnie bylem u mechanika , jak zwykle mechanik powiedział ze wszystko jest b. dobrze nic nie slyszy a jak podczas jazdy slysze , I cholera wie co to jej jest :(
Pozdrawiam

abarth81
22-05-07, 17:39
U mnie z z tym piskiem jest podobnie tyle ze nie jest to pisk tylko taki delikatny świst jak by zasysanego powietrza pomiędz 2-3 tys obr zauwazylem to po zabiegu odmulania jak odkrecilem przepustnice od kolektora dolotowego tam jest taki spory oring i w manualu napisane jest zeby go wymienic jak sie to rozkręci narazie jezdze bo nie jest to słyszalne tak bardzo ale w wolnej chwili zamówie ten oring w aso i wymienie zobaczymy czy pomoze.....

siwykrzych
23-05-07, 11:29
Dzieki za podpowiedz moze zle napisalem wlasnie taki swist nawet jak sie dluzej trzyma pedał gazu caly czass.
Pozdrawiam

zeuss
27-06-07, 00:11
mam ten sam silnik d14A8 i klient w sklepie sprzedal mi wg katalogu takie swiece do tego silnika: L2ZFR6F11 - czy mam je wlozyc? wyjalem stare i patrze a tu: ngk ale BKR6E11... czy aby kolo poprzednik wlozyl dobre??? hania 98 aerodeck???

Gruszka
27-06-07, 00:29
zeuss, tak, do D14A8 ida NGK ZFR6F-11 wg manuala. Moze sobie go sciagnij (link masz w podwieszonym temacie)?

lukaskus
27-06-07, 00:39
U mnie jest dokładnie to samo, a ten świst to nawet mi sie podoba - jakby turbo sprężarka w dieslu :aloha:

zeuss
27-06-07, 08:40
Gruszeczko kochany... ja wiem tylko problemik mialem takowy iz wyjolem stare swiece bkry...i porównalem wysokosci i te zfr - y sa ciut wyzsze...nic sie niestanie? i po co ktos wlozyl bkr - y a nie zfr - y? Gruszeczka mi odpowie?

Gruszka
27-06-07, 11:09
Gruszeczko kochany... ja wiem tylko problemik mialem takowy iz wyjolem stare swiece bkry...i porównalem wysokosci i te zfr - y sa ciut wyzsze...nic sie niestanie? i po co ktos wlozyl bkr - y a nie zfr - y? Gruszeczka mi odpowie?

Nic sie nie stanie, spokojnie wkladaj ZFR'y. Producent sie nie pomylil w instrukcji, natomiast poprzedni wlasciciel wkladajac BKR'y tak.

zeuss
27-06-07, 13:45
czy wina moze byc wieksze spalanie? czy po wlozeniu tych zmniejszy mi sie spalanko? i poprawi zryw i wogóle? jakie moga byc objawy zle dobranych swiec???

abarth81
12-07-07, 21:41
Wkładaj swiece takie jak masz napisane w manualu, nie kombinuj i nie ulepszaj mają bys ZFR a nie BKR tak jes w manualu i nawet katalog NGK tez tak podaje.
A objawy zle dobranych swiec, spadek mocy, większe spalanie i jak bedzie za długa to moze tłok ją naprawic i bedzie bubu wielkie.

Konrad84
12-07-07, 23:10
a tak wogóle to NGK produkowane są we Francij a Denso w Japonii. Co wybierasz?

EL
13-07-07, 13:37
Ostatnio, facet w sklepie z częściami do japończyków powiedział mi, że NGK robią w tej chwili w Turcjii i że bardziej poleca Denso. Nie wiem czy to prawda, ale dało mi to do myślenia

wiras
13-07-07, 17:05
Witam podwiesze sie pod temat żeby nie zakładać nowego, mam tez silnik D14A8 i wg katalogu wyszło mi że mam wymienić na świece ZFR5F-11 i na takie też wymieniłem.

Stąd moje pytanie czy aby na dobre założyłem czym sie róznią te ZFR6F-11 oprócz numerku w oznaczeniu bo jakoś zaczął mi więcej palić,jeżeli ktoś mógłby się wypowiedzieć na ten temat byłbym bardzo wdzięczny

wunat
13-07-07, 17:33
a tak wogóle to NGK produkowane są we Francij a Denso w Japonii. Co wybierasz?

a tak w ogole to Twoja fure produkuja w UK, i co, to oznacza ze padlo straszne?

abarth81
13-07-07, 18:24
a tak wogóle to NGK produkowane są we Francij a Denso w Japonii. Co wybierasz?
... to dziwne bo na moich pisze Made in Japan i nie na opakowaniu tylko na swiecy...

[ Dodano: Pią 13 Lip, 2007 ]

Witam podwiesze sie pod temat żeby nie zakładać nowego, mam tez silnik D14A8 i wg katalogu wyszło mi że mam wymienić na świece ZFR5F-11 i na takie też wymieniłem.

Stąd moje pytanie czy aby na dobre założyłem czym sie róznią te ZFR6F-11 oprócz numerku w oznaczeniu bo jakoś zaczął mi więcej palić,jeżeli ktoś mógłby się wypowiedzieć na ten temat byłbym bardzo wdzięczny
Ta "6" to wartośc cieplna świecy i np instrukcja do hondy podaje ZFR5F-11, a jak masz klime to ZFR6F-11 przynajmniej tak jest u mnie w instukcji.
warto poczytac (strona 27) http://www.ngkntk.pl/fileadmin/downloads/SWIECE_ZAPLONOWE.pdf

wiras
13-07-07, 19:51
Klimy nie mam ,czyli z tego co napisałes to dobre świece kupiłem?chyba że ktoś jeszcze mógłby się wypowiedzieć w tym temacie?

Konrad84
13-07-07, 21:56
a tak wogóle to NGK produkowane są we Francij a Denso w Japonii. Co wybierasz?

a tak w ogole to Twoja fure produkuja w UK, i co, to oznacza ze padlo straszne?

1. francja a anglia - dwa światy
2. produkcja angielska ale technologia japońska :agent:
3. jeździłem nowym francuzem przez pierwsze 150 tys. i nie chce mieć nic wspólnego z rzeczami na f - jeżeli chodzi o motoryzację.

[ Dodano: Pią 13 Lip, 2007 ]

[quote=Konrad84]a tak wogóle to NGK produkowane są we Francij a Denso w Japonii. Co wybierasz?
... to dziwne bo na moich pisze Made in Japan i nie na opakowaniu tylko na swiecy...

NGK były produkowane w Japonii, może nadal są, ale większość dostępnych w sklepach to te z Francji, chyba że zrezygnowali i znów robią w Japan - nie zdziwił bym się.

Gruszka
14-07-07, 10:03
Witam podwiesze sie pod temat żeby nie zakładać nowego, mam tez silnik D14A8 i wg katalogu wyszło mi że mam wymienić na świece ZFR5F-11 i na takie też wymieniłem.

Stąd moje pytanie czy aby na dobre założyłem czym sie róznią te ZFR6F-11 oprócz numerku w oznaczeniu bo jakoś zaczął mi więcej palić,jeżeli ktoś mógłby się wypowiedzieć na ten temat byłbym bardzo wdzięczny

Witaj Irek,

Nic sie nie martw, niby 6-tki bylyby lepsze, ale nie musisz zmieniac. W Polsce nie ma jakiegos ekstremalnie goracego klimatu to raz, a dwa raczej nie katujesz non stop silnika - czyli jesli auto nie jezdzi w "ciezkich" warunkach, to ZFR5F-11 spokojnie daja rade.

abarth81
14-07-07, 20:40
[quote="wunat"][quote=Konrad84]NGK były produkowane w Japonii, może nadal są, ale większość dostępnych w sklepach to te z Francji, chyba że zrezygnowali i znów robią w Japan - nie zdziwił bym się.
Chyba nie dzisiaj kupiłem NGK ZFR i pisze Made in France ostatnio były Made in Japan, :(