PDA

Zobacz pełną wersję : Civic prycha pierdzi i strzela powyzej 2krpm



Tomo
16-05-05, 10:46
Nie wiem co jest ale niezle sie zjebalo... Stalo sie to podczas normalnej spokojnej jazdy. Nagle zaczą strzelać, dusic sie i generalnie boje sie go dotykac... Z rury wali bialym smierdzacym dymem.

Co obstawiacie?

kosiniak
16-05-05, 10:56
kiedys kilka lat temumialem to samo w sumi nikt nie wiedzial co jest, wymeinilem przewody, swiece a okazalo sie ze to filterek paliwka :grin: , choc moze objawy az tak powazne nie byly.

siemaR
16-05-05, 11:23
a na wolnych obrotkach pracuje normalnie? świece, przewody, może uszczela pod głowicą, a może rozsypał się aparat zapłonowy :roll:

Pati
16-05-05, 11:50
a moze czujnik polozenia przepustnicy?

siemaR
16-05-05, 12:13
może - ale wywaliłoby wtedy chyba check - a Tomo nic nie pisał więc chyba nie wywaliło? chociaż przy aparacie też wywala check :?

Tomo
16-05-05, 12:34
wywalilo check... Auto to civic 1.4is 98r wiec niemam jak sprawdzic błędów...

[ Dodano: Pon Maj 16, 2005 12:35 pm ]
chek byl juz dzien przed akcja strzaly... Teraz jak sprawdzilem to odnosze wrazenie ze wybucha mieszanka w wydechu?? Czy to mozliwe?

Bobo
16-05-05, 13:24
uuuuuuuuuu w 1.4l??
przyczyna objawy
1 czujnik przepustnicy >>> auto nie chce sie wkecic na obroty + check
2 Czujnik map sensor >>>> auto sie zalewa paliwem wpada wtryb awaryjny i sie nie da jechac + check
aparat zaplonowy >>>> pryka i pierdzi ale bez bialego dymu

Uczszelka pod glowica >>>> wolne obroty sa ok, ciezko wkreca sie, b.twarde (czasami) przewody plynu chlodnicy, bialy dym, prykanie, pierdzenie... ale raczej bez check engine

sprawdz blad na ecu :572:

[ Dodano: Pon 16 Maj 2005 14:27 ]

wywalilo check... Auto to civic 1.4is 98r wiec niemam jak sprawdzic błędów...
czemu? zawsze sie da

Tomo
16-05-05, 14:07
stwierdzilismy narazie ze w momencie jak dodaje wiecej gazu to zaczyna strzelac przez sprezyny na katalizatorze. Wywnioskowalem ze jest zapchany bo wolne obroty ideał , odpalanie ideał. Właśnie jest u tłumikarza i gość wywalił kata. Efekt? Auto nie wkręca się powyżej 5K ... Zaraz mnie coś strzeli bo miało dzisiaj iść do żyda...

[ Dodano: Pon Maj 16, 2005 2:09 pm ]


[ Dodano: Pon 16 Maj 2005 14:27 ]

wywalilo check... Auto to civic 1.4is 98r wiec niemam jak sprawdzic błędów...
czemu? zawsze sie da

To podaj procedure samodiagnostyki ECU w cifie 98r model '99r?

badyl
16-05-05, 15:38
http://www.hondapl.org/ tu szukaj samodiagnostyka

siemaR
16-05-05, 15:48
http://www.hondapl.org/ tu szukaj samodiagnostyka
chyba nie jest to takie proste - w tym cifie jest już inne złącze - na spinacz nie da rady

badyl
16-05-05, 15:51
o nie wiedziałem,ja u siebie nigdy nie robiłem bo nie było potrzeby


czyli ja tez nie zrobie ?? wiec czekam tez na podpowiedzi

LIO
16-05-05, 18:22
jak juz mówilem Tomo, jesli nie ma tego zlacza jak standardowo, to masz tak jak TypeR czyli takie 16 pinowe i wtedy to chyba do Hondy jechac, za 50 zeta zrobia, firma zaplaci przeciez.

BRACIA
16-05-05, 19:12
co tak panikujecie ,z prawej strony pod schowkiem w takiej foli musza byc dwie kostki jedna 5stykowa i 2 stykowa sa koloru niebieskiego ta 2 stykowa polacz razem robiac jeden obwod ,wtedy po wlaczeniu zaplonu na desce zacznie migac kontrolka od silnika podaj kod to ci powiemy co jest .od rocznika 1999 swiatlo stopu w klapie w gornej czesci jest juz 16 stykowa ale ta 2 stykowa tez jest

Wojo
05-12-07, 01:18
to ja sie podepne , u mnie jest przeciwna sytuacja ,tzn na niskich obrotach strzela ale jakby spod maski ,czasem jakis wybuch (pare razy az zgaslo auto) najgorzej jak sie chce szybko przyspiesszyc z 1.5-2 tys obrotow ,makarba.Swiece nowe . jak mysliscie ? przerwody ? ktos mowil ze moze to tez byc uwalony parownik od gazu .. poradzcie bo tak sie jezdzic nie da .