Zobacz pełną wersję : Civic prycha pierdzi i strzela powyzej 2krpm
Nie wiem co jest ale niezle sie zjebalo... Stalo sie to podczas normalnej spokojnej jazdy. Nagle zaczą strzelać, dusic sie i generalnie boje sie go dotykac... Z rury wali bialym smierdzacym dymem.
Co obstawiacie?
kiedys kilka lat temumialem to samo w sumi nikt nie wiedzial co jest, wymeinilem przewody, swiece a okazalo sie ze to filterek paliwka :grin: , choc moze objawy az tak powazne nie byly.
a na wolnych obrotkach pracuje normalnie? świece, przewody, może uszczela pod głowicą, a może rozsypał się aparat zapłonowy :roll:
a moze czujnik polozenia przepustnicy?
może - ale wywaliłoby wtedy chyba check - a Tomo nic nie pisał więc chyba nie wywaliło? chociaż przy aparacie też wywala check :?
wywalilo check... Auto to civic 1.4is 98r wiec niemam jak sprawdzic błędów...
[ Dodano: Pon Maj 16, 2005 12:35 pm ]
chek byl juz dzien przed akcja strzaly... Teraz jak sprawdzilem to odnosze wrazenie ze wybucha mieszanka w wydechu?? Czy to mozliwe?
uuuuuuuuuu w 1.4l??
przyczyna objawy
1 czujnik przepustnicy >>> auto nie chce sie wkecic na obroty + check
2 Czujnik map sensor >>>> auto sie zalewa paliwem wpada wtryb awaryjny i sie nie da jechac + check
aparat zaplonowy >>>> pryka i pierdzi ale bez bialego dymu
Uczszelka pod glowica >>>> wolne obroty sa ok, ciezko wkreca sie, b.twarde (czasami) przewody plynu chlodnicy, bialy dym, prykanie, pierdzenie... ale raczej bez check engine
sprawdz blad na ecu :572:
[ Dodano: Pon 16 Maj 2005 14:27 ]
wywalilo check... Auto to civic 1.4is 98r wiec niemam jak sprawdzic błędów...
czemu? zawsze sie da
stwierdzilismy narazie ze w momencie jak dodaje wiecej gazu to zaczyna strzelac przez sprezyny na katalizatorze. Wywnioskowalem ze jest zapchany bo wolne obroty ideał , odpalanie ideał. Właśnie jest u tłumikarza i gość wywalił kata. Efekt? Auto nie wkręca się powyżej 5K ... Zaraz mnie coś strzeli bo miało dzisiaj iść do żyda...
[ Dodano: Pon Maj 16, 2005 2:09 pm ]
[ Dodano: Pon 16 Maj 2005 14:27 ]
wywalilo check... Auto to civic 1.4is 98r wiec niemam jak sprawdzic błędów...
czemu? zawsze sie da
To podaj procedure samodiagnostyki ECU w cifie 98r model '99r?
http://www.hondapl.org/ tu szukaj samodiagnostyka
http://www.hondapl.org/ tu szukaj samodiagnostyka
chyba nie jest to takie proste - w tym cifie jest już inne złącze - na spinacz nie da rady
o nie wiedziałem,ja u siebie nigdy nie robiłem bo nie było potrzeby
czyli ja tez nie zrobie ?? wiec czekam tez na podpowiedzi
jak juz mówilem Tomo, jesli nie ma tego zlacza jak standardowo, to masz tak jak TypeR czyli takie 16 pinowe i wtedy to chyba do Hondy jechac, za 50 zeta zrobia, firma zaplaci przeciez.
co tak panikujecie ,z prawej strony pod schowkiem w takiej foli musza byc dwie kostki jedna 5stykowa i 2 stykowa sa koloru niebieskiego ta 2 stykowa polacz razem robiac jeden obwod ,wtedy po wlaczeniu zaplonu na desce zacznie migac kontrolka od silnika podaj kod to ci powiemy co jest .od rocznika 1999 swiatlo stopu w klapie w gornej czesci jest juz 16 stykowa ale ta 2 stykowa tez jest
to ja sie podepne , u mnie jest przeciwna sytuacja ,tzn na niskich obrotach strzela ale jakby spod maski ,czasem jakis wybuch (pare razy az zgaslo auto) najgorzej jak sie chce szybko przyspiesszyc z 1.5-2 tys obrotow ,makarba.Swiece nowe . jak mysliscie ? przerwody ? ktos mowil ze moze to tez byc uwalony parownik od gazu .. poradzcie bo tak sie jezdzic nie da .
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.