Zobacz pełną wersję : Problem ze wskaznikiem paliwa (nawet po zatankowaniu do pełna)
Witam, mam problem ze wskaźnikiem paliwa tzn. Stanął on na połowie zbiornika i nie opada. Czytałem, że mógł sie zawiesic pływak, zatankowałem do takiego poziomu (było to chyba za 100zl o ile się nie mylę) , że wskaźnik ruszył sie u uniósł ponad połowe, jednak z czasem wyjeżdzanego paliwa, wskaznik opadał stopniowo i znowu zatrzymał się na połowie. Wczoraj dobrałem się do zbiornika, wyjąłem pompę paliwa z owym pływakiem ( o ile to był on, taki jak gdyby woreczek z czyms plastikowym w srodku) i usadowiłem go spowrotem, zresetowałem komputer. Niestety nic to nie dało, jak wskaźnik stanął na połowie tak dalej stoi. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
scorpion_07
03-09-11, 17:07
moze to tez byc wina samego wskaznika nie koniecznie plywaka choc zobacz czy nie sa poprzecierane druciki na ktorych chodzi plywak
ściągnij zegary i zobacz czy nic tam nie zablokowało. Czy nie ma za dużo kurzu.. może się zapchało.
Oka sciagę w najbliższym czasie zegary i zerknę, a jeśli chodzi o pływak to w którym miejscu tam jest jakiś drucik? Od spodu pompki jest doczepiony takie jakby plastikowy worek w którym są jakieś platikowe prętki, nic więcej nie zauważyłem..
Dziwna sprawa, wydaje mi sie, ze jakby było cos nie tak ze wskazówka to nie "chodziłaby" ani w góre ani w doł a w moim wypadku do góry chętnie się podnosi, niestety do dołu juz nie opada..
scorpion_07
03-09-11, 22:17
tzn mialem namysli cos na wzor opornicy po ktorej porusza sie ramie plywaka to moze byc w takiej metalowej puszce ale faktyczne zobacz najpierw wskaznik paliwa:)
hmmm jesli masz 5 gena to plywak masz oddzielnie od pompy, a w 6 genie nie wiem jak jest ale podejrzewam ze tez jest oddzielnie a nie z pompą
TheWitcher
04-09-11, 10:24
U mnie najprawdopodobniej wskazówka temp jest uszkodzona w zegarach (wymieniałem wszystkie czujniki) ja bym na to też u ciebie stawiał ale sprawdź też pływak bo w sumie to bardzo proste urządzenie.
plywak w 6 gen jest tak jak w 5 a ten woreczek o ktorym kolega pisal to jest sitko od pompy paliwa plywak jest obok pompy jak patrzymy od przodu auta to z lewej strony tego dekla ktorym jest popma przykrecona dochodzi do niego kostka na 3 piny i zabezpieczony jest pierscieniem ktory trzeba obrocic w lewo i plywak wyjdzie
W takim razie dobiore sie jeszcze raz do tego pływaka o ile go znajdę, bo szczerze mowiąc wtedy go nie zauwazyłem.
TheWitcher, a gdzie te czujniki się znajdują?
Więc zeby sotać się do pływaka nie trzeba wyciągać pompy?
nie trzeba pompy wyciagac zeby plywak wyjac, a o czujniki to chodzilo koledze wlasnie o ten plywak bo zadnego innego czujnika tam nie ma od paliwa z tego co wiem. wyjmij ten plywak, włącz zaplon i poruszaj plywakiem gora doł i zobaczysz czy Ci dziala wskaźnik czy nie...
No sprawdziłem ten pływak, działa jak ta lala ale znalazłem problem. Mam zagięty bak i dlatego wskazówka poszła do góry, ma ktoś pomysł jak można go choć trochę naprostowac? Może jakąs drewniana pałką sie dobrać od stony owego pływaka i troche wybić go pukająć młotkiem?
Możesz spróbować to wypchnąć od środka ale jest ryzyko, że coś pęknie. Najlepiej było by to ogrzać trochę, zeby stop był bardziej plastyczny.
Natomiast nie stosowałbym nic ogniowego/elektrycznego/ciepłego przy baku bo jest ryzyko...
w zegarach śruby które trzymają wskaźniki robią prawdopodobnie również za masę, warto je okręcić poczyścić tam te wszystkie *******y i porzadnie przykrecić, ja miałem ten problem że u mnie zegary z tyłu obłożone były materiałem i nie mogłem ich dobrze dokręcić dlatego mi lnicznik nie działał
zegary z tyłu obłożone były materiałem
że jak bo nie spotkałem się z takim motywem? Nigdy na zegarach nie widziałem żadnego materiału. Powinna być taśma na całych plecach zegarów. Właśnie tą taśmę się przykręca śrubkami i poprzez śrubki jest łączność z mechanizmem predkosciomierza, obrotomierza itd...
No tak taśma jest też a na tą taśme przyklejony taki meteriał z takiej gąbki, nie wiem po co to ale przypuszczam że chodziło o wygłuszenie.
Nie wiem to nie ja zakładałem jak kupiłem to już tak było, co śmieszne znalazlem rowniez upchany papier toaletowy pod deska ...
Gąbka, wygłuszenie w tej części auta przynajmniej w moim jest przymocowana do Deski wewnątrz, nie zegarów ;P
A papier toaletowy... hehe, ciekawe po co ktoś to dał w tym miejscu :D
Naprostopwalem troche bak drewnianą pałką, pomogło, wskazówka paliwa na swoim miejscu, dziekuje za pomoc :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.