Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Spasowanie kanałów w kolektorze wydechowym Pro Racing



LechuLK
02-09-11, 21:23
Kupiłem kolektor Pro Racing z Mtuning :mad:

Trochę się zdziwiłem jak zobaczyłem wykonanie, a szczególnie spasowanie kanałów :

https://lh4.googleusercontent.com/-JHqglyyfxrE/TmEyY_7T7oI/AAAAAAAAAvk/htkbWoamDmY/s912/1.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-pka3rHBlzMc/TmEyYaaeGOI/AAAAAAAAAvg/CkhAY0emmeY/s912/2.jpg




Nieraz jest przestrzał do 0,5cm, tak jakby całe to mocowanie do bloku było niżej niż rury. Nie wiem może specjalnie żeby kolektor mniej wystawał spod spodu auta? Ale pewnie jakiś chińczyk się postarał :/


Czy zauważę jakąś różnicę w osiągach w porównaniu do seryjnego 4-2-1 z D16Z6 ? Reszta wydechu 2 cale na 3 tłumikach.

Czy tak jest z wszystkimi kolektorami Pro Racing? Zdarzają się lepiej wykonane w cenie koło 300zł ? Mogę to reklamować?

Yotomeczek86
02-09-11, 23:32
Reklamuj... takie coś jak dla mnie było by nie do przyjęcia. Nowy Kubi sprzedaje po 300zł kolektory bardzo fajne...

LechuLK
02-09-11, 23:47
Nowy Kubi sprzedaje po 300zł kolektory bardzo fajne...

Wyglądają identycznie jak mój, tzn kanałów nie widziałem ale z zewnątrz i po dodatkach to samo.

Saiti
03-09-11, 00:41
Od NowyKubi brałem i wszystko gitara, a to jest jakaś tragedia....

Nowy Kubi
03-09-11, 11:06
Tu są zdjęcia mojego kolektora.
http://dwauto.cba.pl/hondaparts/kolektor_d/
Akurat są 3 kanały ale 4 wygląda tak samo. Na flanszy 2 rur przekroje są frezowane na równo jak widać.

Takiego rozjechanego jak pokazujesz to nigdy nie miałem w rękach.

A co do Pro Racing to nigdzie poza Mtuning nie widzę tej marki i podejrzewam, że sami ją dla siebie stworzyli, żeby się wyróżnić.
A kolektory chińskie widać podobne ale nie wszystkie z rąk tego samego chińczyka.

Efekty są, szczególnie z resztą wydechu zrobioną z głową.

LechuLK
03-09-11, 12:04
Kolektor idzie do zwrotu

kenny
04-09-11, 00:12
Kolektory jebajowe przed założeniem trzeba dopasować. Miałem kilka i każdy wymagał poprawy. Kamień szlifierski (nie z OBI itp.) na wiertarkę i po chwili jest ok. Pracy wymaga również flansza przykręcana do głowicy. Nie ma miejsca na "wypustki" w głowicy które są pod/obok kanałów i trzeba flansze troszkę ciachnąć.